Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mamik | 2012-05-23 22:13 | |
![]() | Jag kommer igen imorgon. Du är inlagd i vänlistan. :-) Jag har precis börjat fatta hur saker funkar i mobolen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-23 22:15 | |
![]() | Trevligt :) | |
| Mamik | 2012-05-23 22:16 | |
![]() | Jag kommer igen imorgon. Du är inlagd i vänlistan. :-) Jag har precis börjat fatta hur saker funkar i mobolen. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-23 22:18 | |
![]() | Vad är det med dig och asperger, rec? | |
| Mamik | 2012-05-23 22:18 | |
![]() | När det inte funkar, så läggs det in för varje försök? Hmm. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-05-23 22:23 | |
![]() | Jo du res, det är något jag har näsa för helt enkelt. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-23 22:25 | |
![]() | Professionell asperger-detektor? | |
| Evil Angel | 2012-05-26 22:39 | |
![]() | Några saker som stör mig i beta appen är att det går 72 timmar innan avslutade spel försvinner ur listan. Min lista blir "buggig" där avslutade, motståndarens tur och min tur blir blandade... | |
| Prärieklocka | 2012-05-30 14:04 | |
![]() | Åh, vad glad jag skulle bli om man skulle kunna lägga upp ett ord i förväg och detta på något sätt markeras när man öppnar spelet igen. Om man har många pågående spel blir det svårt att komma ihåg vilket ord man hade tänkt. Är denna funktion på gång? Hoppas, hoppas... :) | |
| Prärieklocka | 2012-06-03 14:20 | |
![]() | En annan sak som skulle glädja mig är om den här tråden alltid skulle ligga bland de översta (alltså pinnas eller vad det heter). Nu får man jämt leta efter den. Det är ju viktigt att vi medlemmar lätt kan föra fram våra synpunkter, så att appen kan bli ännu bättre än den redan är. | |
| johndoe80 | 2012-06-18 21:21 | |
![]() | Har enorma problem med servern. Måste hela tiden starta om appen på min iPhone. Är det så för alla? | |
| Prärieklocka | 2012-06-23 14:54 | |
![]() | När jag skriver i chatten, hamnar mina och mina motspelares meddelanden ovanpå varandra eller huller om buller på andra sätt. Till exempel kan det jag säger se ut som om min motspelare säger det och ibland blir det stora, tomma ytor och sen lite text igen. Skulle vara kul att kunna chatta ordentligt, men för mig är det ändå en annan sak som står högst upp på önskelistan: Att, som jag nämnt tidigare, kunna lägga ut ett ord i förväg och att det ska ligga kvar och synas tydligt nästa gång jag öppnar spelet. Tack annars för ett jättebra spel! Ni som har skapat betapet är mina hjältar! :) | |
| Gautama | 2012-07-10 21:47 | |
![]() | Har nyligen börjat spela beta i mobilen..., nu är jag i ett spel och lade en rull. Efter det så får jag exakt samma bokstäver som i rullen? Jag borde då kunna lägga en likadan rull men bokstäverna går inte att använda, får upp ett felmeddelande där det står att "draget misslyckades bougus_tiles" Hur går man vidare nu? Har inte lust att ge upp eftersom jag har vunnit alla matcher som jag spelat än så länge, lite kul å se hur länge det håller i sig. | |
| Gunilla _ | 2012-07-10 21:57 | |
![]() | Logga ur och in igen så får du nya ("rätta") brickor - det är en bugg. Själv kan jag, återigen, inte logga in med mitt ena konto. "Felaktigt lösenord" står det. Pfft | |
| Gautama | 2012-07-10 22:46 | |
![]() | Tack för hjälpen Gunilla, nu funkar det igen:-) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-07-16 15:28 | |
![]() | Jeflar vad bra det går att spela på Ipad, hurra för er! | |
| punkaset | 2012-08-22 14:58 | |
![]() | Jag laddade ner appen och registrerade mig mest för att WF-supporten inte ens fattade frågan när jag undrade om de kunde tänka sig att ordna så att man kan spela 3 eller 4 mot varandra (på samma bräde, alltså) men på webbversionen av betapet ska ju det gå. I appen, som annars ger ett solitt första intryck, hittade jag tyvärr inte något sätt att göra det, och det här var den enda tråden jag hittade via sökning i forumen. Efter att ha läst igenom den (puh!) har jag bara hittat ett par sidokommentarer om detta, men om jag förstår det rätt så finns det inga planer på att stödja 3- eller 4-personersspel? Det vore synd, tycker jag. WF-folket förstod som sagt inte ens frågan och är det något jag saknar, i alla implementationer av scrabble (på svenska) i mobilen, så är det möjligheten att spela fler än 2 åt gången! Är jag ensam om att vilja det? | |
| Guldplate | 2012-09-24 15:35 | |
![]() | Odin: Nu har jag inte varit här på ett tag så jag vet inte om det skrivits mer om matcher på tid. Fungerade mitt förslag om att lägga in separata klockor i apparna? (Klockor som antingen stannar eller går igång beroende på om man tar emot eller skickar iväg ett drag) Sen gillar jag förslaget på att kunna spela 3-4 spelare samtidigt. Anledningen till att jag inte spelar det online på nätet är för att jag i såna läget vill spela mot såna jag känner men det är svårt att tajma ihop så att folk kan sitta ner samtidigt. Med såna matcher i appen så skulle det gå ändå... | |