Spelrum
| Giraffen | 56 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 96 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-20 16:53 | |
![]() | Folkkär? Hu! | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-11-20 17:00 | |
![]() | Folk verkar mysa med honom på Twitter, det ska spelas in en film om hans öde (onda rättssystemet mot oskyldiga Bergwall) och SR har i dag sänt ett samtal med Bergwalls bror som är "stolt bror till Thomas Quick". | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-20 17:14 | |
![]() | Oj, den brodern var inte lika stolt när polisen letade efter kroppsdelar mm som Sture enligt egen uppgift hade gömt på familjens vind. Jag har en känsla av att han spelar ännu en roll som uppriktig mysfarbror. Skulle man våga lita på honom? | |
| Måns_E | 2012-11-20 17:38 | |
![]() | Det är ju en av Sveriges största rättsskandaler, lågt att prata om att han skulle vara folkkär. Att någon överhuvudtaget kan lita på Kwast, Borgström eller Penttinen är i så fall desto mer att reta sig på. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-11-20 18:07 | |
![]() | Men vad faan, jag återgår till att inte tro på och inte kunna ett skit om astrologi. | |
| Bazoo | 2012-11-20 18:13 | |
![]() | Patientens enda livlina glucosdroppet hade man "glömt av" att ge idag. Fantastiskt! Jag skickar ytterligare en anmälan till Socialstyrelsen. Jag lovar! | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-20 18:20 | |
![]() | Stöder dig i anden, Bazoo. Det är för djävligt! Döende och plågade människor _måste_ hjälpas med allt som går i anständighet. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-20 18:23 | |
![]() | Vad är det för j-a personal som glömmer sånt? | |
| Bazoo | 2012-11-20 18:23 | |
![]() | Känns som jag har sprungit in i en vägg. | |
| blue_moon | 2012-11-20 18:33 | |
![]() | Låter förfärligt. Men om patienten är moribund och medvetandesänkt, så _kan_ det vara ett medvetet val i samförstånd med anhöriga för att förkorta lidandet. Jag har varit med om sådant på min avdelning. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-20 18:38 | |
![]() | Det är ju en annan sak än att glömma eller strunta i, ja. | |
| blue_moon | 2012-11-20 18:43 | |
![]() | Naturligtvis. | |
| Bazoo | 2012-11-20 18:44 | |
![]() | Det finns inget samförstånd i det här fallet. Mamma är vaken o vill leva..... | |
| blue_moon | 2012-11-20 18:50 | |
![]() | O kära nån, så hemskt. Fanns ingen där som kunde påminna ansvarig sköterska? Det är väl inte försent att koppla droppet nu i stället? | |
| Bazoo | 2012-11-20 18:54 | |
![]() | Saken är den att man glömmer inte en sån sak. Tre personal på åtta patienter. Ingen av dem hade tydligen reagerat. Pratar sitt tydliga språk. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-20 18:56 | |
![]() | Ja, finns inget att skylla på där. Otroligt slarvigt. | |
| blue_moon | 2012-11-20 18:57 | |
![]() | Sådant ska inte få hända. Tycker jag du ska anmäla! Men din mamma fick väl sitt dropp ändå, fast försenat? | |
| Bazoo | 2012-11-20 19:07 | |
![]() | Jo då hon fick det nu på kvällen efter att jag efterlyst det. Den sköterska som gick på visste inte heller vad som var sagt trots att hon haft det i flera veckor. Ja tyvärr...jag kommer anmäla det. Känns jätte tråkigt. Men det har varit flera händelser som gör att jag blir extra upprörd. Hon har i förvirring skalat av huden på båda armar, dragit ur två katetrar, dragit ur droppet ur kataporten mm. Eftersom hon varit högljudd har de haft hennes dörr stängd! Jag har sagt att de inte kan lämna henne ensam o framför allt inte stänga dörren men de svarar att de inte haft något val eftersom hon är så störande. Herregud människan har ju en hjärnskada! Man får inte ringa in personal för övervak o då stänger de dörren..... | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-20 19:09 | |
![]() | Sylvia p, jag visste väl det. Är också skorpion:) | |
| corlini | 2012-11-20 19:11 | |
![]() | jag retade mig på en annan sak, men efter Bazoos inlägg spelar faktiskt inte mina vardagliga pettittesser någon roll längre. fan Bazoo, inga ord. men skänker dig styrka och beröm för din drivkraft. krama dig själv, krama din mor, värna alla minnen från era glada stunder varje gång det känns piss. | |