Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-20 19:13 | |
![]() | Bazoo, för Guds skull, vad är det för slags vårdinrättning som har så otillräcklig vård att erbjuda? Omsorgsboende, sjukhem - vad kallas det? Du skall anmäla men också kontakta så många chefer du bara kommer åt. Jag blir beklämd när jag hör sånt här. Tycker innerligt synd om dig och din mamma. | |
| Bazoo | 2012-11-20 19:18 | |
![]() | Nu fick du mig att le corlini :-) Vad jag vill säga är... det får inte bli fel nu.... Jo....förlita er inte på att allt går rätt till bara för att era anhöriga är under sjukvårdens försorg! Det vi fått uppleva hör väl till ytterligheterna men för tusan asså var lite vaksamma i er roll som anhörig. | |
| Bazoo | 2012-11-20 19:23 | |
![]() | Sylvia Det är en vårdavdelning på ett sjukhus tyvärr... Har varit i kontakt med avd chef, tf versamhetschef, läkare och divisionschef. Äsch de bryr sig inte.... Jag är ärligt helt slut..... Har nu anmält till Socialstyrelsen samt kontaktat Patientnämnden så får vi se. Jag är inte ute efter att hänga någon vill bara inte att det ska hända någon annan i framtiden. Helt klart är det en organisatorisk fråga. | |
| blue_moon | 2012-11-20 19:26 | |
![]() | Jag bävar inför framtiden med tanke på sjukvårdens allt knappare resurser. Sådana här fall måste lyftas fram i media, om nu inte ansvariga chefer vill lyssna. Skandal! Din mamma borde ha vak dygnet runt. Och helst något lugnande så hon inte ska behöva ligga och skrika. Att bara stänga dörren är omänskligt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-20 19:31 | |
![]() | Förskräckligt. Jag hoppas du får någon form av principiell upprättelse genom dina anmälningar, men tyvärr tar den ju inte bort ert lidande här och nu. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-20 19:34 | |
![]() | Vill inte kasta in någon brandfackla nu, eftersom jag vet att det är ont om resurser i vården. Men med tre personal på åtta patienter handlar det om något mer än stress och knappa resurser. Stänga dörren? Det är tjänstefel. | |
| Bazoo | 2012-11-20 19:34 | |
![]() | Precis blue man blir riktigt orolig! Jo då hon har fått lugnande nu men något vak fick hon aldrig! Åter till tråden då innan någon surnar till sig ;-) Jag retar mig på inhuman sjukvård! Som ttiittii skrev; Bättre att hålla en hand än bygga en ny entré! | |
| Bazoo | 2012-11-20 19:35 | |
![]() | Japp jonisk. Det anser jag också. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-20 19:35 | |
![]() | Vi retar oss alla, den saken går väl inte att ta miste på? | |
| Bazoo | 2012-11-20 19:37 | |
![]() | :-) Jätte glad över Ert stöd, om ni bara visste! | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-20 19:38 | |
![]() | (Jag retar mig lite på att Sylvia inte alltid har den bilden, magiskt vacker) | |
| Bazoo | 2012-11-20 19:43 | |
![]() | Hur snygg som helst :-) Retar mig på brända strips eftersom jag suttit på Beta alldeles för länge | |
| Lillstölla | 2012-11-20 19:48 | |
![]() | Det är ju förjävligt Bazoo! Hoppas din anmälan leder till nåt så att liknande misstag aldrig händer igen. Och att de som bara stängt dörren om henne samt de som blundat för att dörren varit stängd får sig en rejäl knäpp på näsan! | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-11-20 20:06 | |
![]() | trådlösa nätverk. suger ju hästballe större delen av tiden :(( | |
| Bazoo | 2012-11-20 20:17 | |
![]() | Hoppas också att det leder till förbättringar Lillstölla :-) | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-20 20:27 | |
![]() | Ja, det hoppas vi. Det är så illa att man inte ska kunna få fysisk och psykisk lindring när man är som mest utlämnad. Vilken extra plåga och vanmakt även för anhöriga. Och sen att överges instängd. | |
| Bazoo | 2012-11-20 20:29 | |
![]() | Ja det är för mig helt obegripligt :-/ | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-20 23:27 | |
![]() | det finns hur många fas 3 med påhittade arbetsuppgifter som går runt och känner sig onyttiga in med dom i vården ögonabums,jag har lekt indianer och cowboy idag ramlat ner från ett träd och gjort illa mig i armen det gör inte ont men den är blå och ful. pm Bazoo | |
| Aquila1 | 2012-11-20 23:48 | |
![]() | Retar mig på dagens vård, kommer skaffa mig en cyanidkapsel att tugga på den dan det är dags........ | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-20 23:58 | |
![]() | ingen dum ide,känner en del som har det i byrålådan,inte cyanid men ändå,retar mig på att jag är för trött | |