Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 19 623 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nattrov - Ej medlem längre | 2013-08-15 01:35 | |
![]() | Inte ätit på länge, jobbat, spelat spel. Men nu ska jag fixa mat! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-15 01:36 | |
![]() | Gör så. Själv ska jag försöka sova. Sköt dig! ;) Puss, kram och nyp. | |
Nattrov - Ej medlem längre | 2013-08-15 01:37 | |
![]() | Sov gott, du är flott! | |
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-15 12:06 | |
![]() | Hä svartna för yga, sa jänta som kysst sotarn. (Sällar mig till skaran usla skämtare). | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-15 12:45 | |
![]() | Aj då pink. Jag trodde bättre om dig. ;) | |
piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-08-15 18:10 | |
![]() | Tjaba. det är ingen hejd på bemärkelsedagarna denna veckan.Vänsterhäntas dag häromdagen och idag.. Idag har jag, eller vi, 26-årig bröllopsdag:) Nu ska vi bara se om det är bara jag som firar det. Mannen jobbar...och jag ser inte en enda present eller blomma någonstans. Ännu. | |
corlini | 2013-08-15 20:11 | |
![]() | oj, grattis. 26år, då har han skött sig bra. efteranmält 2 hästar till SMveckan i eskilstuna sista veckan i augusti och fick platser. det gjorde mig glad. dags att ta tag i logistiken bara eftersom det krockar 1,5 dag med tävlingar utanför skövde... hm, får hitta någon som kan köra hästar till ena stället åt mig medans jag är kvar på det andra så jag själv kan pendla upp och ner snabbt det första dygnet för att kunna deltaga på bägge ställena. lite roddigt att vara jag ibland. kanske för ivrig, för laddad, för på och tja, det är ju förbannat kul och det jag gör så varför inte? | |
hfranke | 2013-08-15 20:24 | |
![]() | Grattis Maja! Härligt med äktenskap som håller länge! Själv har jag bytt slang och däck på bakhjulet på cykeln idag. Kan väl meddela att jag är glad över att inte ha några småbarn, för i så fall hade dom fått lära sig ett och annat nytt svärord. Fyra år sen exet flyttade, före det tio år då han (utan tvång, med glädje) fixade sånt. Jösses vad bökigt det var! Och oljig blev jag. Men nu är det gjort. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-15 21:10 | |
![]() | Grattis på bröllopsdagen Maja! <3 Vad kul att du kom med trots att du var sen, corlini. Hoppas det löser sig med logistiken. :) Jag fixade alltid sådant förr hfranke, men numera ser jag ingen anledning. Bor man mer eller mindre granne med en cyjkelverkstad så gör man. :P | |
StureSture | 2013-08-15 21:16 | |
![]() | Kulturkalaset håller på för fullt. Men jag degar i soffan, trots att jag bor centralt. Segt att börja jobba...... :) | |
Lill-IT | 2013-08-15 21:33 | |
![]() | Hejhej. :) Grattis Maja! :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-15 21:42 | |
![]() | Grattis Maja :) | |
piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-08-15 21:47 | |
![]() | Tack alla! Mannen är fortfarande inte hemma. Slutar 23.00. Hoppas jag orkar hålla mig uppe tills dess. Har ju räkmackor i kylen:) | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-15 22:11 | |
![]() | Stort grattis!! Vad duktiga ni är. :-) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2013-08-15 22:15 | |
![]() | Grattis till er båda, starkt att hålla kärleken vid liv som ni gör <3 Kanske hemligheten med långa förhållanden är att inte alltid vara tillsammans, och därför hinna längta lite efter varandra? | |
Bitte - Administratör | 2013-08-15 22:16 | |
![]() | Grattis Maja :) vi gjorde samma sak/år den första augusti Bitte | |
yogamama - Ej medlem längre | 2013-08-15 22:16 | |
![]() | Jag har förresten tränat för första ggn på tre veckor nu ikväll, får väl se om jag kan ta mig ur sängen imorgon :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-15 23:30 | |
![]() | Heja Yoga! Jag skulle verkligen behöva ta mig till gymmet igen. Synd att det är så tråkigt att jag prokrastinerar så mycket jag kan, bara. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2013-08-15 23:36 | |
![]() | Hej där, trodde att jag hade dödat tråden för ikväll :) Jag tränade nåt som heter Flex soft, så det är nog en bedrift att få värk av det.. Men nu är det slut på semesterkäk och dryck som är stark, dags för lite ordning på torpet igen :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-15 23:38 | |
![]() | Haha. Nope, jag var bara upptagen annorstädes. Nu är dock ordningen återställd. ;) Jag har aldrig hört talas om Flex soft, men det låter inte så jobbigt. :) Jag bryr mig inte om vikten utan tränar för att bibehålla styrkan så att jag orkar jobba i 30 år till. | |