Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-28 21:56 | |
![]() | Äsch, jag går och lägger mig.. Om jag vågar eftersom jag är själv hemma inatt :( | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-28 21:56 | |
![]() | Såg väl fel då... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-29 09:21 | |
![]() | Vågade faktiskt sova ensam, men det är inget roligt;( Vaknade vid 07.00, men börjar inte jobbet förrän 12...Typiskt va? Men har hunnit att göra egen müsli ( men jag tycker det doftar snus om det, skit också!=) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:30 | |
![]() | Jag vaknade vid 9 och ska inte jobba alls... typiskt va?? :) Julfesten var helt OK även om jag själv inte var riktigt i form, inte p g a promillehalt utan en analkande förkylning. Värt att rapportera från kalaset: God mat och bra underhållning, några fick väl i sig lite för mycket dryckjom, andra kom inte ens med då de intagit lite för mycket redan på förfesten, den blyge svetsaren förvandlades till en pratglad kille, inga nya par bildades ( en tradition som bröts ) - dock knakade ett förhållande rejält i fogarna ( en tradition som hölls vid liv ) mitt eget raggande på den egentligen alldeles för unga tjejen på kontoret kom av sej p g a att jag var lite ur slag, några missade att bussen hem gick 24.00 men taxi hem från stan kostar väl bara en femhundring... Nu är det bara ett år kvar till nästa julfest Snart kommer döttrarna o svärsonen, så vi kan färdigställa deras flytt hemifrån | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:42 | |
![]() | Det låter som en helt vanlig personalfest, eller hur Kapis! Så går det inte till hos oss riktigt, men nästan...Inga par bildas ( inte ännu måste jag säga), inga förhållande som knakar i fogarna och raggandet i vår personalgrupp är det dåligt med..Allt detta beror nog på att det bara är kvinns som jobbar! Jag ska återkomma om hur vår glöggfest blev nästa vecka. Personalfesten som är efteråt kan nog bli lite hur som helst eftersom det är Club 90000 som anordnar det och det innebär brandmän, tekniska kontoret och annat löst folk + vi inom socialtjänsten förstås! | |
| fpsorknet | 2008-11-29 12:38 | |
![]() | Jaha, då var allt som vanligt igen. Tråden har återuppstått och jag är hemma i kylan. Om det inte vore för den ouppackade resväskan i hallen och den något slitna kroppen efter den långa flygningen skulle jag ju kunna tro att det var som vilken vecka som helst. Nu är det dock dags att åka och spela lite inomhusfotboll och sen ta en sväng på stan och leta lite julklappar. | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-29 12:41 | |
![]() | Hej lilla sorken, skönt att du är återbördad till fosterjorden. Som du ser så är nästan allt som vanligt igen, snön borta och plusgrader samt att Beta är reparerad:) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-29 15:08 | |
![]() | Nedrans...nån har tryckt på mig en luva!!! Är det nån som sett Robban?? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-29 15:12 | |
![]() | flåt vita... det var nog jag... :D Undrans om man ska försöka sig på att trycka dit en luva på sorkis osså ;) Som en "välkommen-hem-present" liksom... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-29 15:14 | |
![]() | du är förlåten goa du..och tryck på sorken en luva vetja..jag kan hjälpa till..och säkert blir han ännu sötare (säger man så om män?) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-29 15:17 | |
![]() | hihi :D | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:41 | |
![]() | Moahaaa, nu har även Eriko tomteluva :) Får dille av allt bakande, har nämligen julmarknad. Men nu har jag rast :D Hoppas någon filur är här nu da.. | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:42 | |
![]() | Alltså har jag julmarknad imorgon ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:47 | |
![]() | ajm heere...hej erik, kul att se di dig med luva och allt:) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:50 | |
![]() | Jaa, luvor är ju liksom inne nu :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:52 | |
![]() | Men var är alla andra??? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:54 | |
![]() | Hepp, itte vet jag ;) kanske ute och leker i snöblasket | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:56 | |
![]() | snöblask? inte snö så långt ögat kan se.... | |