Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pion ekrot | 2009-02-22 13:03 | |
![]() | bodlip: Skärp dig och försök förklara vad du menar istället. Ska vi behöva sänka oss så lågt som ett tangerande till personangrepp? Eller ska jag förstå dina inlägg intuitivt? Det finns inga dumma frågor. Det finns bara en rädsla att framstå som dum och jag har delar inte den rädslan med dig. Framförallt föredrar jag tydliga konversationer/diskussion er framför att verka smart. | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:04 | |
![]() | pion: som jag säger: ANVÄND DIN INTUITION, så vet du vad jag menar | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:04 | |
![]() | bodilp, det är extremt svårt att avgöra hur dum någon är genom vad de skriver på ett forum, speciellt när större delen av forumets skribenter har multipla diagnoser och många dessutom är lätt efterblivna, referensramarna blir gärna lite skeva under såna omständigheter... Jag tycker nog pion liksom många andra befinner sig nånstans i mellanskiktet, inget att hetsa upp sig över med andra ord. Att hon sen är konstnär komplicerar naturligtvis saker, "konst" kommer som bekant av ordet "konstigt". Ge henne en chans vetja, vem vet om ni kanske finner varandra så småningom? | |
| Billan_1985 | 2009-02-22 13:04 | |
![]() | Retar mig på att jag retar mig.. | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:05 | |
![]() | pion: jag menar att ditt ifrågasättande om varför folk startar trådar kan framstå som elakt ist för att svara på frågan | |
| pion ekrot | 2009-02-22 13:06 | |
![]() | bodlip: Du har inte en susning om vem jag är, vem jag borde vara eller att jag borde reagera eller vara på ett speciellt sätt. Det är rappakalja rakt av. Vi har aldrig träffats och det spelar ingen roll hur vässad sin sk. intuition är eller hur välputsad kristallkulan är. Tala för dig själv. Du är välkommen att ha de där åsikterna om mig, men försök inte påstå att det är dagens sanning. | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:07 | |
![]() | ord: jag vet ju vem hon är, därför jag stör mig, men det kan vara så att hon är UNG så att bitarna inte är i fas riktigt | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:08 | |
![]() | pion: vem avgör vad som är sant? du ska nog se i slutändan att jag har rätt om dig. :) det kanske tar 10år till | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:12 | |
![]() | Jag läste gårdagens sanning på en löpsedel, "din förkylning kan vara cancer", jag blev besviken på människan... men efter ett mess vändes det till något positivt, skulle vilja tacka både aftonbladet och min teleoperatör för det. | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:13 | |
![]() | bra ordis | |
| ANDERStG | 2009-02-22 13:23 | |
![]() | Pion: "TS: Att du har svårt att förstå varför andra vill ha barn är en sak, men det är väl bara att acceptera detta precis som du vill bli accepterad trots ditt val att inte skaffa barn, och alla känslor förknippat med det. Det finns mängder av personliga upplevelser och åsikter som vi inte delar med vissa andra och det är bara så det är. Finns tolerans så brukar detta faktum inte innebära några problem. Vad är ditt syfte med tråden?" Du får det att låta ojuste att fråga, man ska bara acceptera. Sedan ställer du frågan "Vad menar du egentligen?" | |
| ANDERStG | 2009-02-22 13:24 | |
![]() | Pion: Men jag skulle inte komma på tanken att kritisera dig för att sätta ditt logiska tänkande framför din intuition. :) | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:26 | |
![]() | jag gör det för det går emot hennes innersta väsen och får henne att framstå som någon som vill passa in i "det accepterade samhället" HON ÄR INTE SÅ HON ÄR JU konstnär HON SKA HA kaftan och vara frigjord | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:27 | |
![]() | det jag menar anders | |
| ANDERStG | 2009-02-22 13:28 | |
![]() | "You can't be a nonconformist if you don't drink coffee." Snart är min Janssons frestelse klar, det kan ni småreta er på. | |
| Tess 08 | 2009-02-22 13:28 | |
![]() | Ok, nu har jag ändrat mig lite... nu retar jag mig på idioter | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:29 | |
![]() | det är äckligt | |
| Tess 08 | 2009-02-22 13:30 | |
![]() | Anders. Jansons är inte gott... ät du, jag retar mig inte på det ;-) Kan däremot reta mig lite på att du är man (om man nu kan dra den slutsatsen av ditt namn) och lagar mat frivilligt... ;-) | |
| ANDERStG | 2009-02-22 13:30 | |
![]() | bodilp: Det var väl precis det du inte menade. | |
| bodilp - Ej medlem längre | 2009-02-22 13:30 | |
![]() | det som skrämmer mig är att tess skulle kunna döda mig jag känner livshot det är synd att hon projicerar all sin smärta på mig syndabocken | |