Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-21 00:07 | |
![]() | vem sa att dom som låter mest ska vinna? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-21 00:07 | |
![]() | Bajen torska mot gnaget senast nåt av AIK-bajen vann ett derby mot varann | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-21 00:13 | |
![]() | hallå lejon håla hålla på aik o allt ..) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-21 00:31 | |
![]() | ALLTID C =) HAHA kolla på korten som visar vad som hände OVANFÖR derbyt i sthlm. Sen hoppas jag ni rullar på ser mailet som kommit från AEG. Det är på riktigt, och AEGs inblandnig fick en Styrelsemedlem att hoppa av från Dif för ett tag sen. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-21 00:31 | |
![]() | länken www.hifdif.se/blogg/ | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-21 00:36 | |
![]() | Varför bad du mej titta på det lejonmix när ja är kalmar ff fans | |
| Maybach | 2009-04-21 01:05 | |
![]() | HIFDIF var riktigt kul i början, sen gick det lite för långt, men nu har det gått så långt att det är kul igen. Flygbanderoll, hahaha. Hur ska det sluta? Kommer det att sluta? | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-21 01:07 | |
![]() | Vad tror du om torsdagens match Maybach? Funderar på att åka upp till sös för första gången sen 2004. | |
| Maybach | 2009-04-21 01:12 | |
![]() | IFK är ju uppenbarligen det bättre laget, men jag tror inte att det blir nåt 6-0. Och ja, åk upp du. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-21 01:15 | |
![]() | Personligen känns matchen helt öppen. Bajen spelade ju bra mot Elfsborg och tydligen mot hbg också (och idag också). Blåvitt har ju varit upp och ner. Tror på en målrik historia, det brukar ofta bli det, bortsett från förra året. | |
| Maybach | 2009-04-21 01:18 | |
![]() | Jag tippar 4-2 till IFK efter att domarn missat sex mål som Bajen faktiskt gjort. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-21 01:24 | |
![]() | Då tippar jag 3-3 efter att Sparven kvitterat på hörna i 93:e. | |
| Maybach | 2009-04-21 02:45 | |
![]() | Bajens tifogrupp har stått för flera fina arrangemang senaste året, känns väldigt kul (med tanke på att det hunnit bli flera misslyckades senaste åren också). Senaste från nu mot djurparken: img27.imageshack.us/...6c 1bko.jpg | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-21 02:50 | |
![]() | Jag kommer att ge svar på tal imorgon,Maybach. Ska bara analysera lite. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-21 02:54 | |
![]() | INFO...jag ska sova nu. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-21 04:48 | |
![]() | ja flygbanderollen är stor humor. Sen vet jag inte vad jag ska tycka och känna om AEGs planer vad gäller Dif och Bajen. Både skadeglad och lite sorgsen. Synd på nåt sätt. | |
| Miss_jk | 2009-04-21 06:32 | |
![]() | Såg bättre ut än tidigare matcher denna säsong, men fortfarande är det riktigt illa. Alldeles för lite bollar längs marken och alldeles för mycket bollar i luften till ingen. Bajen var värda vinsten idag, dock speglade ju inte "resultatet" 4-1 matchen, men skit samma. Byt ut Dembo nu för i h-e. Vad f-n håller han på med!? Stackars stackars Oremo. Springer och springer men får aldrig några vettiga bollar. Nej, Djurgården åker ur i år. Jag är helt övertygad nu. | |
| Palini | 2009-04-21 09:37 | |
![]() | Ja, jisses... Maken på dåligt spel har jag nog inte sett på den här sidan av millenniet. Jag tycker att djurgården stressar oss rätt bra i andra halvlek, i första skötte vi den biten så bra själva efter det tidiga underläget. Inte så lätt dock att spela fotboll på den genomusla mattan. Visst, hyfsat grön men jag har nog aldrig sett en matta med så många och så stora grästuvor. Sen blir tempot som vanligt alldeles för högt i såna här matcher och inget av lagen var ens i närheten av att kunna hantera det. Effektiviteten var för en gång skull hög och Charlie var duktig och resultatet var underbart, annars vill jag nog bara dra ett snabbt streck över den här matchen... Det här kommer nog att bli en mycket lååååång säsong för oss Bajare. | |
| Palini | 2009-04-21 13:20 | |
![]() | Kazo... Det enda man kan kräva är att domarna gör sitt bästa. Om du tror att du kan kräva att de gör 100% rätt, så lever du i en drömvärld. Får jag fråga om du jobbar? Får du avdrag på lönen eller nåt annat straff när du gör fel på jobbet? Eller är du helt felfri? I sånt fall tycker jag att du borde bli fotbollsdomare. ;) | |
| Maybach | 2009-04-21 14:58 | |
![]() | Lite spelarbetyg, enligt mig. Fredrik Söderström har fått lite kritik (oförtjänad tycker jag) men igår visade han verkligen lugn och kvalitet. Typ hans bästa match hittills. Emil Johansson var klockren också. Och jag är förtjust i offensiva ytterbackar. Nathan Paulse var inte matchens klarast lysande stjärna, men han det bra för en gångs skull. Även Mikkel gjorde ett väldigt bra jobb, riktigt brytningssäker. | |