Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-29 10:09 | |
![]() | Och ja, Patrik är också ryggradslös och totalt oattraktiv med sin gnälliga, monotona röst så på så sätt matchar de varandra. Rodney har åtminstone glimten i ögat och är rak. Jag hade valt Rodney framför Patrik (inte pga basebollträet, jag lovar). | |
| Månsson123 | 2011-03-29 10:42 | |
![]() | Madde är en äcklig hoe. Om jag skulle varit kille där inne skulle jag inte tagit i henne med tång. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-29 10:45 | |
![]() | Hennes kropp fascinerar. Så ung och inte en tillstymmelse till midja. Hon ser ut att ha fött sex barn. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-29 10:46 | |
![]() | Månsson, är du Hanna möjligen? :) | |
| Månsson123 | 2011-03-29 10:55 | |
![]() | Nej. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-29 10:57 | |
![]() | He he, ok. | |
| demoniac | 2011-03-29 12:14 | |
![]() | Ja hon var pinsam igår, Annie! Vad vann hon på att sitta tryckt uppe på Patrik o Madde i jacuzzin kan man fråga sig...?? Kul att det på komma-skall-snutten i pausen visade det som att Gurkan spydde efter att ha fått en puss av Vanessa! ;)) | |
| demoniac | 2011-03-29 12:17 | |
![]() | play.bigbrother.se/b...id =1534132 Snyggt Gurkan!! ;) | |
| TeddyBella | 2011-03-29 12:31 | |
![]() | Är lite sen med att hoppa in i den här diskussionen kanske. Såg första avsnittet när alla klev in i BB-huset och sedan den dagen är jag fast. Jag skäms för att jag kollar på det men jag lixom MÅSTE se vad som händer. Facinerande! | |
| Gautama | 2011-03-29 12:46 | |
![]() | Jag skäms inte ett dugg att jag kollar:-) Lika intelligensbefriande som att sitta och titta på en grupp människor som jagar på en boll över en gräsmatta när de kan ha varsin boll att lira med som min farfar alltid sa:-) | |
| TeddyBella | 2011-03-29 13:04 | |
![]() | Ja...helt rätt. Varför ska jag skämmas??? Min sambo tycker jag är puckad som kollar. Men jag tycker han är puckad som spelar dumma krigsspel hela tiden. Det är ju faktiskt lika mycket intelligensbefriat dom att kolla på BB. | |
| demoniac | 2011-03-29 16:05 | |
![]() | Skönt för mig som har en sambo som oxå gillar att kolla på BB!! ;)) | |
| bulll | 2011-03-29 16:10 | |
![]() | Vad intressant att det är så många som blev provocerade av Annie igår, själv kände jag enbart medlidande och blev asarg på den där dumma jäveln Patrik som helt tycks sakna hyfs och taktkänsla. Jag satt och mådde dåligt över att Annie verkade försöka väcka någon slags känslor genom att anpassa sig till porrnormen i huset och orkade knappt titta på badscenen. Urk. Nu står mitt hopp till att Madde får till det med gärna flera av de andra snubbarna så får skiten Patrik stå där med lång näsa. | |
| bulll | 2011-03-29 16:11 | |
![]() | Och nu hakar jag upp mig, men hur jääävla töntiga får "vuxna" människor vara egentligen när det finns kameror i närheten? Handen på hjärtat, skulle någon här gå igång på det "sexiga snacket" om "Varför känns det som att du har tre ben när jag är i närheten"?? URKURK dubbelURK!!! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-29 17:33 | |
![]() | Har ni kollat på deras roastningar? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-29 19:45 | |
![]() | Nä inte sett. Håller med bulll om urkigheten - zzznark åt den tillkämpade frigjordheten! Tjejer skall hångla med tjejer (som om de tyckte om det) men ser själva ut att undra varför de gör det. De ser mest vilsna ut. Beklämmande att unga kvinnor är så måna om att vara världen till lags. Beklämmande att de får för sig att världen vill se dem kompromissa med sig själva. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-03-29 20:10 | |
![]() | De har väl lärt sig av tidigare BB-deltagare ;) Skämt åsido, om det inte händer "nya" skandaler så anses ju säsongen vara dålig, så de gör väl det de kan för att skapa "bra teve" (OBS! Det är inte min defenition om vad bra teve är) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-29 20:19 | |
![]() | Visst, det är det jag menar. De agerar utifrån någon slags undermedveten känsla av vad som "krävs" av dem. Som de sociala djur de är så ser de det som sin plikt.;) Sen så är det väl sällsynt gränslösa individer som söker dig till programmet. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-03-29 21:16 | |
![]() | Men det är ju ni tittare som kräver mer och mer, så att säga... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-29 21:20 | |
![]() | Titta inte på mig, jag kräver ingenting av den varan. Jag känner bara sekundärskam. | |