Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-13 15:20 | |
![]() | Hade den andats långsammare hade jag somnat av att titta på den. imgur.com/pgZkI5T.gif | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-13 17:05 | |
![]() | Men vadfan är de här? De är dött i chattisen.. what's happened with all you people? :o | |
| hfranke | 2013-11-13 17:54 | |
![]() | Tack nattis! Jävlar ni, jag kom hem kvart över fyra, har tömt diskmaskinen, fyllt på den och handdiskat det som inte ska vara i maskin, sen raskt ner i källaren, i med en hög tvätt i tumlaren och en ny omgång i maskin. Sen fylla på 12 påsar pellets och sota pannan. Upp och duscha, slängde sen på kaffe och ringde mamma. Jag får nog sätta mig innan jag hittar på nåt mer arbete. | |
| Lillstölla | 2013-11-13 18:06 | |
![]() | Faen sicken fart det var på dig hfranke! Nu kan du känna dig nöjd med dagen :) Fin på nya bilden btw! Hej på er alla. | |
| hfranke | 2013-11-13 18:14 | |
![]() | Ja jag är rätt nöjd! Tack så mycket, jag blev lite trött på den gamla bilden, det var dags att byta. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-13 18:43 | |
![]() | Vad rar du är med dina kattbilder också, Nattis :) Har du fått ordning på toan? Jadu, hfranke, det kostar på att vara en kvinna mitt i livet med många plikter. Bor du i eget hus? | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-13 18:46 | |
![]() | Jag har fullt upp hela dagen och igår så kan inte blame:a dog frankis. Igår gick och la mig 17.00 eftersom jag var totalt slut. Vaknade 00.00 va vaken hela natten. Åkte iväg igår morse 08.00 till ikea och köpcentrum. Kom väl hem kring 15.30 eller nått sånt. köpte hem pizza till hela familjen. Börja montera datorstol. Gav upp skiten...gick och duscha..fixa mig. Gick och la mig. Vakna idag..gjorde frulle. Och sen fortsatte jag jobbet på den dumma stolen + skrivbordet..nu har jag tagit en paus.. ska fortsätta senare. :) Gud jag vet inte hur jag ska orka.. känner mig som en gammal 90 åring som inte orkar någe. Jises. Vill bara att något mer roligt ska hända. Älskar när roliga saker händer. :) *upprymd i hela hjärnan med tankar och ideer* ;) | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-13 18:49 | |
![]() | Eh? Öh? Mena givetvis,.. jag har haft fullt upp hela dagen. Märks att ja är genom korkad i huve nu. ;) | |
| hfranke | 2013-11-13 19:13 | |
![]() | Pink, ja jag bor i eget hus (läs Swedbanks hus). Fullt upp är lite olika beroende på vem som beskriver det :) det gäller att planera, och sen bara ta tag i det och göra det! Nu är det bara kaffe och tv resten av kvällen för min del. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-13 19:29 | |
![]() | Kitty Love Song www.youtube.com/watc...tu re=share Till Nattis och alla andra pälsmonsterdiggare. | |
| fulsnack | 2013-11-13 19:51 | |
![]() | Sägs att kattmänniskor är mer kreativa, psykologiska, introverta och självständiga. | |
| corlini | 2013-11-13 20:11 | |
![]() | då lägger jag de egenskaperna på meritlistan, undrar om det blir lite splitpersonality eftersom jag även har två hundar och ett femtontal hästar. tja, i övrigt är jag klar i god tid idag. sitter och förbereder lite lektionsmaterial, planerar och schemalägger. lite kul är det men fastnade här. | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-13 20:12 | |
![]() | Frankis hur menar du? Menar du att du inte tycker att jag haft fullt upp? Och vart igång hela dan? | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-13 21:05 | |
![]() | Introvert: Check. Självständig: Check. Kreativ och psykologisk (a.k.a. förvirrad och okonventionell): Check. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-13 21:06 | |
![]() | Så vedervärdigt fult det blev när sista checkningen hamnade raden under. OCD-rage!!!!!!! | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-13 21:11 | |
![]() | Arm pit hair eating? I think this calls for a girly "EUW". | |
| Tinna | 2013-11-13 21:18 | |
![]() | Nattis. Det hamnade inte på raden under via mobilen. (Där blev radbytet efter "a.k.a" istället) ;P | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-13 21:39 | |
![]() | Mobiler är Djävulens avkomma, så vad som händer där vill jag inte ens bekanta mig med. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-13 21:40 | |
![]() | Och just ja, pink, toaletten är åter fullt brukbar! Jag känner mig som en prinsessa. Vilken lyx jag lever i! | |
| fulsnack | 2013-11-13 21:58 | |
![]() | Får också lite lätt OCD på Nattis raden-under-check! | |