Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 20 307 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
_nelliee - Ej medlem längre | 2011-07-31 21:04 | |
![]() | recidivfara- Det kan bli dyrt att roa sig. | |
zeke1234 | 2011-07-31 21:09 | |
![]() | Snor ungar som inte kan bete sig | |
zeke1234 | 2011-07-31 21:09 | |
![]() | snorungar ska de givetvis vara | |
kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-07-31 21:12 | |
![]() | Sov gott Ilie, syns. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-31 21:51 | |
![]() | Människor som säger sig hata muslimer och islam men som tycker det är orättvist att för det bli kallade islamofober. | |
-FaMo- - Ej medlem längre | 2011-08-01 06:19 | |
![]() | Ställer klockan på 7, vaknar 5.38... | |
kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-08-01 08:26 | |
![]() | Retar mig på att trådarna ser konstiga ut efter en intensiv utrensning? Förstår inte vad det är för fel på denne storhet sv.wikipedia.org/wik...C4 %83stase Nåja, de kan få oss att gråta men vi vet var vi har varandra ändå. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-01 09:46 | |
![]() | Retar mig på att jag inte tar tag i saker och ser till att det blir bra istället för att dag ut och dag in tänka "det går över under dagen". Vad spelar egentligen "det går över under dagen" för roll när det gör ont som fan varje morgon och halva förmiddag? Skärpning. | |
Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-01 10:27 | |
![]() | Är det huvudvärk du syftar på Lady, eller är det något värre? Retar mig på att min lägenhet blir som ett växthus så fort solen skiner. Det går inte att leva här. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-01 10:39 | |
![]() | Det handlar om karpaltunnelsyndrom. Jag borde ta tag i det så att de opererar bort eländet, men har inte bestämt mig för om det är rätt lösning eller inte än. Vissa blir helt botade, andra inte det minsta utan får istället en konvalescens utan att därefter känna någon skillnad. *suck* | |
Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-01 10:44 | |
![]() | Aha, ok. Jag har Ulnartunnelsyndrom men hittills är det inte så besvärande att jag behöver göra något speciellt åt det. Lite irriterande att gå omkring med några obrukbara fingrar ibland bara. Det kan jag reta mig på. Jag hade för mig att du led av migrän, men jag kom nog ihåg fel. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-01 10:58 | |
![]() | Nej Uisge, du minns inte fel. Jag lider av det, men har inte haft det på väldigt länge. Håll tummarna för att det förblir så. :) Har inte hört talas om Ulnartunnelsyndrom, men på din beskrivning får jag för mig att det påminner om karpal. :( | |
Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-01 11:06 | |
![]() | Same shit - different fingers bara :) En kombination av styrketräning och att jag ligger som en katt med handlederna dubbelvikta under kroppen när jag sover. Det ger en skön känsla av att händerna inte tillhör min kropp när jag vaknar. Ok. Jag ska inte uppta tråden med sjukdomar som en 80-åring. Men migrän har jag också. De enda två besvär jag lider av. Dock trycker jag in Botox i nacken och vid tinningarna var 6:e månad :) Det tar helt bort migränen - men det har också samma effekt på bankkontot iofs. Men det är det värt. Rynkorna blir jag inte av med tyvärr... eftersom det sprutas in på "fel" ställen. Men det är inte så noga. Man minskar ändå rynkorna av att inte ha ont i huvudet. Testa om du vågar, har råd, vill och lider. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-01 11:11 | |
![]() | Haha, jag ligger också så med händerna när jag sover. Trycker in dem under hakan på något vis. :P Jag har aldrig hört talas om att botox kan hjälpa mot migrän. Det kan vara värt att kolla upp. Tack för tipset. :D Angående rynkorna, någon som inte tänkte på vad den hasplade ur sig sa en gång att jag slipper bekymra mig för dem eftersom rynkorna inte syns lika tydligt på tjocka människor. ;P | |
Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-01 11:13 | |
![]() | Haha :) Det finns människor som hade behövt Botox rätt i pannloben. Men det är inte mycket att göra åt. Skicka ett PM om du vill veta mer om Botox-behandlingen. Jag tänker att den inte är så mkt att reta sig på, så det passar inte här. | |
Bitte - Administratör | 2011-08-01 11:35 | |
![]() | Att vid 3 samtal med Unionen ha fått tre olika svar på samma fråga Bitte | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-01 11:38 | |
![]() | retar mig på att jag vet hur lönlöst det är att klaga på hastighetsöverträdelser fotade av kameror. hej då körkort:( | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-01 11:40 | |
![]() | Tack Uisge. Jag hör av mig angående det om det blir aktuellt. :) Jag retar mig på att jag ska till jobbet och köra ytterligare ett långt pass. Vad tänkte jag egentligen med då jag la sommarschemat? | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-01 11:41 | |
![]() | jag hade behövt botox rakt in i impuls och kicknerven. iaf när jag kör bil. | |
Dr Juan | 2011-08-01 11:42 | |
![]() | irriterande att man måste fara runt halva eftermiddagen på ärenden när man bara vill sitta här och ta det lugnt | |