Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 19 769 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cajsa-Stina | 2008-08-23 23:46 | |
![]() | Natti natti Elle, sköt om dig, hästarna, katterna och vandrarna. *Kram* | |
Nemi | 2008-08-23 23:48 | |
![]() | [hint] Det finns en godnatt-tråd [/hint] ;) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-23 23:50 | |
![]() | tack Nemi, men vi säger ju gonatt till alla familjemedlemmar :D Nu ska jag me nanna... iaf från denna sajten! Upp halv sju imöra bitti...håll tummarna för att det inte regnar! gonatt!! | |
Tess 08 | 2008-08-23 23:50 | |
![]() | *blond och blåögd* Vadå Nemi!?!?!? Nu fattar jag ingenting... Villa säga nattinatt till familjen... *såååå förvånad* | |
Nemi | 2008-08-24 00:14 | |
![]() | :) Jag förstod :) Det var bara forumvärds-rollen som gnagde lite och tyckte att jag på något sätt skulle mumla lite i denna tråd om att den kanske kanske liten aniiing yttepytte lite är off-topic ;) Alltod trevligt med söta och rara konversationer och sånt gillas och jag vill därför inte förmana eller hänvisa utan försökte smyga mig in lite med en liten viskning :) Nu så borde jag sova för länge sedan och inte fastna i forumet sånu tar jag mig själv i tröj-linningen och sliter mig från datorn. God natt från mig på andra sidan internet | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-24 01:38 | |
![]() | *parkerar dotterns cykel utanför C-Ss port och smyger obemärkt in till henne* | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-24 09:48 | |
![]() | Sist i säng och först upp?? Känner mej lite som Kungens lilla piga :) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-24 09:52 | |
![]() | Hej du lille snuttuggurkan! Hade du det trevligt igår kväll, Kaparn? Men blev det inte lite sent/tidigt? Hörde inte riktigt när du kom hem.... | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-24 09:55 | |
![]() | Njaa, joo, jaaa liite sent blev det nog...? Men en frostnatt pallat man ju :) Har du funderat på hur vi ska placera alla pengar vi fick av Aunt Mary?? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-24 09:57 | |
![]() | Vilka pengar?;).. jasså dom pengarna...Jag har faktiskt inte tänkt på dom alls:) | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-24 10:10 | |
![]() | Men ett hyfsat hus skulle det väl kunna bli med sjöutsikt och pool och lite så... :) | |
Tess 08 | 2008-08-24 10:13 | |
![]() | fick mamasen ta del av alla dessa pengar (har varit lite off under helgen) eller var det bara för er??? Mamma behöver annars en hel hög med pengar! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-24 10:18 | |
![]() | Tror inte att masen fick nåt va? Eller hur var det Kaparn... Vi, eller rättar sagt du Kaparn, fick en stooor summa md pengar... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-24 10:18 | |
![]() | masen=mamsen | |
Tess 08 | 2008-08-24 10:19 | |
![]() | Benny kanske får tillbaka körkortet snart...? *ok, jag har hört vissa rykten...* | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-24 10:23 | |
![]() | Det var jag, Lime o Zmiley som fick dela på fasters generositet. Nu kallar verkligheten. Kanske ses vi framåt kvällen... Puss o kram så länge! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-24 10:25 | |
![]() | Äh, det var längesedan det...1987 i februari om jag inte minns fel... I aug-86, då jag var höggravid, så skulle jag ta blien till macken för att köpa nåt jag var sugen på... Körde ut från parkeringen, ut på gatan och där fårr jag för mej att byta kasettband( ja, det var innan CDs tid) och kollar inte att vägen svänger så jag kör rakt in i lekisets staket..men jäklar va fort jag kom upp, det var en brant backe bakom staketet, men jag lyckades att vända upp bilen..Eftersom jag var gravid så blev jag rädd och körde hem till gubben som fick köra in mej till sjukhuset där jag fick ligga under observation ett dygn, och under tiden så hade en granne sett detta och anmält mej för smitning!! Men det blev inget med det, eftersom min gubbe ringde o anmälde "krocken" också.. Iaf så blev jag av med körkortet i en månad för jag var under 25 år, fick 900 kr i böter och sjålvrisken på bilen var väl runt 1500 kr..Och inte fick jag nåt godis!!! | |
Tess 08 | 2008-08-24 10:33 | |
![]() | Sista meningen.... ja, det var väl det värsta i hela historien?!?!? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-24 10:41 | |
![]() | Visst ,mamsen...Fick nog inget godis på flera dagar... Och jag hade nog legat på sjukhus än idag om jag inte var lite företagsam själv..Doktorn hade glömt att skriva ut mej, så jag satt där väntade tills kvällen därpå, och då frågade jag en ssk varför jag inte fick åka hem... Det var en riktigt traumatisk upplevelse! ( kanske nåt för psykologen?:) | |
Tess 08 | 2008-08-24 12:22 | |
![]() | Å här vare segt | |