Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 19 548 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2011-03-14 00:47 | |
![]() | Natti nulltj! Dröm sött! Vi måste höras i veckan och planera utgång och finbesök från töserna..! Kram | |
Tinna | 2011-03-14 00:56 | |
![]() | oi51.tinypic.com/1zpl6bm. jpg Hur tänkte SJ nu? Åka buss i 743h låter lite jobbigt.. :S | |
numsan | 2011-03-14 01:11 | |
![]() | Hahahahahahaha, hysteriskt roligt!!! =D | |
Maja G | 2011-03-14 06:11 | |
![]() | gomorron igen! Sovit i hur många timmar som helst alltså. Skönt var det! Nu jobb som kallar,Byebye!! | |
Bitte - Administratör | 2011-03-14 08:05 | |
![]() | Kaffe.,frukost mera kaffe med pepparkakor , för det behöver jag Bitte | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-14 09:32 | |
![]() | Hej!här var det tomt,har varit på morgonmöte,och hämtat hem stora sönerna,en av dom städar,han undrade vad det var för sunami som dragit genom här,sen började han städa automatiskt | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-14 11:35 | |
![]() | Egenskap 2011-03-13 23:44 Antal inlägg: 8171 Tanten är en otroligt stark kvinna. Hon klarar allt. :) --- Idag är det knappt på gränsen...---- | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-14 11:55 | |
![]() | kom igen nu Tant var är glöden? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:40 | |
![]() | Hej alla! :) Tanten - Jag såg att det är första arbetsdagen efter semester. Bara att bita ihop. Det brukar bli bättre efter första dan. :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:44 | |
![]() | hej töser! | |
Tinna | 2011-03-14 12:44 | |
![]() | Uh, mulet och trist ute idag.. :S | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:48 | |
![]() | Hej Null. <3 Vad händer för roligt idag? :) Tinna - vi skymtar solen här. Är fantastiskt skönt ute. Cyklade inte ens direkt hem bara för att det var så skönt. :) | |
Tinna | 2011-03-14 12:50 | |
![]() | Lady. Åh, mys! :) Vill också ha lite sol.. Man mår lite bättre då. :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:52 | |
![]() | Lady>> Vi har börjat en ny kurs, nu har jag teori i fyra veckor och det är helt underbart skönt! =) Annars händer inte så mycket, funderar på om jag orkar börja på klänningen jag ska ha på lördag...det börjar kanske bli dags? Fick du sova inatt? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:55 | |
![]() | Hahaha... du skojar Null? Du ska sy en klänning till på lördag och har inte ens börjat? Jag hade behövt ett år, tre peruker och en hel massa tyg för att få ihop något som ens liknar en klänning. :P Jo, jag blev inte väckt, men jag sov taffligt ändå tyvärr. Blir så när man vet att man måste somna och att man kan bli väckt, även om det hittills inte hänt. Tinna - åja, solen finns här men den skiner inte starkt. Men visst är det vackert när den smiter igenom molnen. :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:58 | |
![]() | Haha, nä, jag skojar inte? Jag gör det på en dag, typ. Men hade velat vara ute i god tid någon gång, blir alltid så stressigt :P Jag jobbade nattjour på ett äldreboende när jag pluggade medicin, vet precis hur du menar. Man vågar inte riktigt somna ordentligt djupt, ifall man måste upp.. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 13:02 | |
![]() | Null - vi har ju jourrummet i en annan del av byggnaden och av någon obskyr anledning ligger det inne vid en annan verksamhet och avskärmad från vårt ställe med en tung branddörr. Det värsta med att sova jour är att det inte finns någon toalett i anslutning till jourrummet och man därför måste gå ut i deras korridor, genom den tunga dörren, in på toa och sen tillbaka. Det finns inget tristare än att vakna mitt i natten och behöva klä på sig för att gå på toa. :/ | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 13:03 | |
![]() | Och gällande klänningen - Det är oerhört imponerande! :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-14 13:06 | |
![]() | Lady>> Nä, det är ju riktigt irriterande =/ Vad jobbigt.. Jag har sytt sedan jag var fyra och sydde om lillasysters ena sparkdräkt (mamma var väl sådär nöjd över sin kreativa avkomma just då...), alltid sytt om kläder och sytt nytt, och har pluggat mönsterkonstruktion ett år. Och det är fortfarande ett stort intresse, och jag är nog ganska bra. Men alla är ju bra på olika saker, jag kan t ex inte ens baka en sockerkaka utan att misslyckas :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 13:08 | |
![]() | Jag kan istället baka och fixa annat. Har aldrig haft ett intresse i syslöjd. Jag är nog den enda i min mellanstadieskolas historia som hamnade hos rektorn i två efterföljande lektioner för att vägran att ens försöka lära sig sticka. :P | |