Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 193 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2013-08-24 12:12 | |
![]() | Sämst, du vet ju att du vill, innerst inne... Retar mig på dåligt omdöme. Både hos mig själv och andra, och detta är helt och hållet ett jobbrelaterat inlägg, även om det absolut kan appliceras både privat och här på beta. | |
| kajix | 2013-08-24 12:16 | |
![]() | så jag har dåligt omdöme? | |
| hfranke | 2013-08-24 12:22 | |
![]() | Troligen :-D. Kolla i vägen och sanningen om allt möjligt, där tror jag de flesta svar serveras ;-) | |
| Fjällan_ | 2013-08-24 12:24 | |
![]() | Vet inte om jag ska reta mig eller glädja mig, vaknade nu :O | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-24 12:56 | |
![]() | Gnissel och gnek. Småretar mig lite halvsurt på att "Jesus har sagt så och då är det sanningen". Jag ser ju något helt annat i världen. Min farfar sa andra saker och det har vi hört med våra egna öron, inte läst i Bröderna Gryms sagobok. Nåja. Retar mig på att inte jag också fick äta glass med John & Paul! Guuuud ändå. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-24 13:02 | |
![]() | Retar mig på att jag fortfarande saknar glass. Retar mig galningar i vår galna värld och på dem som låter dem hållas. Var är Messias? ;-) | |
| Lill-IT | 2013-08-24 13:04 | |
![]() | På semester. Retar mig på att jag inte hade plantjord hemma som jag trodde. Det var orkidéjord. Måste till affären igen. *suck* | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-24 13:10 | |
![]() | Aha, det förklarar mycket, Lill. | |
| mistmaster | 2013-08-24 14:36 | |
![]() | är inte speciellt sugen på ett 12h nattpass... | |
| hfranke | 2013-08-24 15:14 | |
![]() | Jag retar mig lite på att folk är så lättkränkta och inte bara kan ta saker för vad det är. Man tar åt sig hela tiden, tror att alla inlägg här (eller i fikarummet) handlar om en själv. Ha lite humor, gött folk! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:17 | |
![]() | håller med dig hfranke | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:21 | |
![]() | på att mitt internet är så sjuuukt segt. sen slukar det massa GB också. Har kollat alla appar och så, hittar inget skumt. | |
| kajix | 2013-08-24 15:27 | |
![]() | "onavo" är en app (android och iphone) som håller reda på vilka appar som drar megabyte. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:32 | |
![]() | Tack kajix! Retar mig på att jag är dålig på att inhandla kläder. Mina tygskor har gått sönder, så jag tvingas gå i antingen sandaler eller mina Adidas-sneakers som är gjorda av skinn :-( ¨ Får bli sandaler då jag får dåligt samvete av att gå i skinnskor. Känner mig som en hycklande skurk när jag vandrar runt i döda djur på fötterna samtidigt som jag är emot sånt. Retar mig således på att jag anstränger mig för att vara etisk . | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:36 | |
![]() | Molle nu dödas inte djuren för att de ska bli skor,utan för att de ska bli mat,sen blir det skor av skräpet som blir över,är skinnet garvat med crome blir det inte bra sandaler dom blir giftiga och vi tar in giftet genom huden,Crom är cancerframkallande,om du har strumpor i sandalerna är det bättre | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:39 | |
![]() | Jaha. Men tycker ändå det känns fel att bära skinn :-/ Vilka kunskaper du besitter! Härligt. Ska tänka på det du skriver :-) | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:43 | |
![]() | Mollee: Om du redan har skinnskor är det kanske bättre att använda upp dem än att slänga dem och köpa nytt? Hedra kossan som satte livet till, liksom. Retar mig på att jag har ett älskat duntäcke från innan jag fick reda på dunindustrin och några par skinnskor. Tänk att jag har t o m haft sälskor, som min pappa skaffade mig, och kamelhårsstrumpor :p Men jag har slutat att äta chark. | |
| kajix | 2013-08-24 15:44 | |
![]() | ni har nog skinn på näsan alla tre. | |
| kajix | 2013-08-24 15:46 | |
![]() | retar mig på att jag inte vet om erotisk uttalas med o som det skrivs eller å som det låter. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-24 15:46 | |
![]() | Kajix: Fatta vad varma strumpor det skulle bli om man klippte myskoxeullen. | |