Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wildcard | 2009-11-14 00:18 | |
![]() | "*googlar* Nej han var ju inte så vacker, men eftersom det mest är medelålders män/gubbar (gissar jag) som lyssnar på hans musik behöver han inte vara snygg. " Nu blir jag snart sur, nog för att jag är 42 år men jag är kvinna och jag tycker att Meat Loaf har en otrolig energi i sin musik. Jag älskar dem och kan nog de flesta textraderna i hans låtar. Om jag vore blind så skulle jag inte bry mig så hemskt mycket om hur han såg ut, eller hur jag såg ut heller för den delen. Å andra sidan slapp jag då läsa en massa dumheter och inte bry mig om hur folk svarar på mina dumheter, heller. God natt och sov gott mina dunungar! | |
| run-marie | 2009-11-14 00:24 | |
![]() | Pingiskillen, nej det kan jag naturligtvis inte (operasång på andra språk), men jag gissar att våra proffs inte får sjunga på internationellt kända scener om de sjunger obegripligt på det språk som de ska sjunga på. Jag "skiter" i om jag inte förstår texten till 100 %, bara det låter bra. Reza är verkligen otroligt bra även om hon hade en liten "svacka" just idag. Tycker ändå att Eddie skulle fått va kvar och Marinette åkt ur. hon är så tråkig på nåt sätt. Ser henne vid en sommarstuga pumpa vatten ur en brunn och mata getterna framför mig på nåt sätt. | |
| wildcard | 2009-11-14 00:26 | |
![]() | För övrigt så gick ju min önskan i uppfyllelse: Eddie åkte ut! Tjoho! Han sjunger hellre än bra, verkar dock vara en hyvens kille men det är ju inte det som tävlingen går ut på?! Tove rockade ikväll, hon var bäst! Sjöng super och har en utstrålning som man kan döda för.... inte bokstavligen men ändå... | |
| run-marie | 2009-11-14 00:26 | |
![]() | Wildcard, nu har du väl redan somnat kanske, men jag håller med dig, det är rösten man lyssnar på. Om man glömmer alla videoinspelningar så är det ju den som betyder nåt. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-14 00:26 | |
![]() | Att Birgit Nilsson eller för den delen Borlänges stora stolthet Jussi skulle ha haft ett bra italiensk uttal betvivlar jag skarpt. | |
| caughtbock | 2009-11-14 00:27 | |
![]() | *Leik el wawa, bos el wawa lalala ysah* Ber om ursäkt för eventuella brister i min arabiska. Men wildcard, jag menar bara att man inte behöver vara snygg för att spela den typen av musik. | |
| le-lou | 2009-11-14 00:40 | |
![]() | vad är grejen med tove? hon sjunger gnälligt och rycker på scen. Mest överskattad av de alla tycker jag. Mariette går som en gubbe men sjunger rätt bra. Calle ser ut som en gubbe men sjunger skiiiitbra. Eddie platsar på karaokescenen på Harrys. Reza lär få skivkontrakt oavsett. Erik - sjunger ju bra men är rätt slät, är han inte det.... ? platsar säkert i Rhapsody in Rock. | |
| run-marie | 2009-11-14 00:42 | |
![]() | OK, Pingiskillen så kan det ju vara, men i dagens hårda konkurens så gäller nog att kunna det. Tänk om det kommer en sång som de måste sjunga på svenska, hur ska det gå för Reza då. Om hon vill bli nåt utanför Sverige så är det ju iaf engelska i första hand som gäller. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-14 00:45 | |
![]() | run-marie, jag tror inte att du behöver oroa dig så där överdrivet mycket. Ingen av dom som sjunger cover´s på tv4 kommer att bli superstars. | |
| run-marie | 2009-11-14 00:46 | |
![]() | Le-lou, Tove sjunger bra tycker jag, men behöver ett par år till för att "växa till sig". Mariette är en övervintrad hippie och platsar på en pall med sin gitarr. Calle håller jag med dig till 100 % ser gubb/tråkig ut men sjunger bra. Eddie är en sån där typisk "latinosälskarallatjejert yp" och slutligen Erik som har stor potential om han bara väljer rätt låt. | |
| Ässät | 2009-11-14 00:47 | |
![]() | Mariette tycker jag gjorde ett kanonuppträdande idag. Inte många som kan göra den låten rättvis men det kunde hon | |
| run-marie | 2009-11-14 00:48 | |
![]() | Pingiskillen, jag oroar mig inte ett skit, det är ju bara ett underhållningsprogram och hittills har väl ingen som vunnit blivit nåt ensam utom möjligen Agnes som är på G. EMD är ju bra, men det är ju som trio. Danny själv har väl inte direkt, än så länge iaf, blivit nåt speciellt. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-14 00:51 | |
![]() | Så frågan är vilka som kan komma in på Svensktoppen? Är inte hela tanken med idol att få nio till tolvåriga tjejr att köpa en skiva till julen? | |
| caughtbock | 2009-11-14 00:53 | |
![]() | Jo, typ. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-14 00:55 | |
![]() | nEJ,PENSIONÄRNA! | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-14 00:57 | |
![]() | anneli72 dom köper skivor till sina barnbarn. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-14 01:00 | |
![]() | Ja,jag misstänkte det, | |
| run-marie | 2009-11-14 01:02 | |
![]() | Skulle aldrig köpa en skiva med nån av idolaspiranterna idag iaf. Varken till mig själv eller till mina barnbarn. Man vet ju aldrig, kanske nån av dom blir nåt stort nån gång, men jag tvivlar fortfarande. | |
| farbror g - Ej medlem längre | 2009-11-14 01:02 | |
![]() | Med tanke på ovanstående är det svårt att fårstå att ngn kan engagera sig. | |
| Ässät | 2009-11-14 01:04 | |
![]() | Darin är ju den som har slagit utomlands iallafall | |