Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-27 11:35 | |
![]() | Tryckerier som är så snåla att dom inte för en ytterst god sak kan bidra med ett hundratal små affischer på spillpapper. Pinsamt. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-27 11:36 | |
![]() | Kram, Gau. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-27 12:29 | |
![]() | Retar mig på att ha vänner som skriver sånt här på någons wall: "Funderar på saker vi pratade om igår och tänker att sårbar är vacker, vackrast." Eh, ha ha... Nä, vad fan...Kom igen nu, detta känsloblottande tar knäcken på mig! Det är en sak vad man lär sig på KBT:n, men måste man visa upp det för världen som medaljer? Spääänn aaav. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-27 12:50 | |
![]() | jonisk ofta innebär det merarbete att trycka på spill, däremot om du lyckas få in din affisch "vid sidan om" ett annat tryckarbete, alltså på "spillbiten" innan den blivit spill så kanske du får mer framgång. fast bättre ändå är om tryckeriet helt enkelt blir erbjuden en sponsringsplats på affischen mot en reduktion av priset? | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-27 12:53 | |
![]() | Jesus>> det var precis det jag bad om, uttryckte mig lite klumpigt här. Har bett om båda alternativen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-27 12:56 | |
![]() | Retar mig på att jag håller på att bli sjuk och på att det leder till handlingsförlamning förutom när det gäller att skriva skit här. Nu måste jag lyfta på baken. | |
| apbur | 2012-11-27 12:59 | |
![]() | "Skitful frisyr. Inte helt olik min." Haha <3 Sylvia, du som brukar leverera svar, varför har man ett behov av att reta personer man tycker om? Vad är det för konstig kärlekshandling? | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:01 | |
![]() | jonisk ah, då förstår jag dig. Hoppas du hittar nåt annat... av ren nyfikenhet... hur stora, hur många och finns det nån bild på nätet? | |
| apbur | 2012-11-27 13:02 | |
![]() | Titti, det finns hälsofrämjande effekter av att regelbundet dricka lite alkohol, med betoning på lite. Många studier har gjorts på vin där man antagit att druvan kan spela stor roll men även etanol ensamt ska ge positiva effekter. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:04 | |
![]() | Jesus>> annars bekostar jag det själv, så det löser sig. Det är inget särskilt märkvärdigt, en svartvit a3, för Soppkök Malmö. Har inte gjort den själv, lovade bara att dra i lite trådar vad gäller tryck/utskrifter. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:07 | |
![]() | :) Jag vet inte, men jag är precis likadan och så är väl de flesta djur? Jag tänker på djurungar som skojbrottas osv. Det är nog ett behov som finns på en primitiv nivå. Kärlek och aggression är närliggande och att utmana någon som visar att den förstår att det inte är på riktigt blir kvittot på en relation med gemensamma spelregler? Vad vet väl jag och min frisyr... | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:18 | |
![]() | jonisk... okej. ja, jag tror du fixar det där bättre på egen hand i Malmö än att jag erbjuder hjälp från här, jag skulle dessutom behöva ta betalt för delar av arbetet jag med plus frakt eller resekostnader som tillsammans överstiger ditt slutpris i malmö. men det är ju ändå sjukt vanligt med a3 laserskrivare på företag nuförtiden, om du köper in egna ark och frågar snällt kan du komma mkt billigt undan. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:34 | |
![]() | Detta regnande som aldrig tar slut. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:51 | |
![]() | Att min bror inte är i samma stad som jag och jag därför inte har möjlighet att hälsa på honom på sjukan. Att Stölla inte har någon bild. Att jag återigen blivit lämnad med de tråkigaste (mentalt träligaste) sysslorna på jobbet. Att jag inte har någon som städar mitt hem i mitt ställe. Att jag fick en relativt dålig lön den här månaden och inte alls blir klar med de få julklappar jag tänkt köpa förrän till nästa lön. Att jag just nu har en svacka gällande självkänslan. Att jag inte har en systemkamera. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:52 | |
![]() | Ja, det löser sig på något sätt. Men ffa retar jag mig på oviljan att hjälpa till, inte kostnaden. När jag frågar i egenskap av företagare om jag kan få trycka billigare vid sidan om ett annat jobb (på samma papper, alltså exakt samma fråga) så är det aldrig några problem. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:54 | |
![]() | Kram på dig också, solen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-27 13:56 | |
![]() | Tack <3 | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-27 14:54 | |
![]() | Varför gör man sig till advokat för folk som varken behöver eller förtjänar det. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-27 15:10 | |
![]() | Lervällingen utanför. :( | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-27 15:13 | |
![]() | bruna bönor. hur fan tänkte man där egentligen? | |