Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-25 18:37 | |
![]() | Tråkigt Bitte. Retar mig på att jag inte varit utanför Västernorrlands gränser sedan förra sommaren. :-/ Blir nog en tur till Stockholm till hösten. Min lillasyster bor där :-) Retar mig på det. | |
| fulsnack | 2013-08-25 19:19 | |
![]() | Retar mig inte ett dugg på att kajix kommer närmare Göteborg! Retar mig däremot på att jag just nu befinner mig i en period där jag är så trögstartad, omotiverad och oföretagsam. Jag behöver något eller någon som inspirerar mig! | |
| hfranke | 2013-08-25 19:24 | |
![]() | Bilen bussen livet och allting. Hfrankes nya tråd för mig själv att svära i över allt som bara händer. Ska ha alla inlägg på post-itlappar hemma så slipper ni se alla ord jag kan häva ur mig. Bara så ni vet. Retar mig också på sjuka halsar, uteblivna resor, för långa avstånd, ja jag är flexibel, säg nåt så drar jag igång och retar mig på det. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-25 19:30 | |
![]() | :-( Ja, vilket elände du har hamnat i hfranke. Jag vill också bo nära kajix, så hade jag kunnat våldsgästa honom med kaffe och bulle. Haha, han skulle nog bli helt förskräckt, den stackars kraken. <3 fulsnack, Göteborg är sjukt fint. Jag älskar Göteborg. funderade faktiskt på att plugga där ett tag, men struntade i det när det tog slut med killen. Har många goda vänner där nere. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-25 19:33 | |
![]() | stockholm, sa du undrar om jag bott i samma hus som din syster Molle | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-25 19:35 | |
![]() | Skulle ej förvåna mig :-) Hon bor i Kista. Du också? | |
| fulsnack | 2013-08-25 19:37 | |
![]() | Molle: Jag älskar Göteborg, men gillar vetskapen att ha Göteborg på en armlängds avstånd, mer än att faktiskt bo där. När jag bodde i stan lämnade man liksom aldrig stadens gränsen, för allt fanns ju där. Nu måste jag röra på mig lite mer. Det passar mig! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-25 19:37 | |
![]() | NeJ, Kista har jag inte bott | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-25 19:39 | |
![]() | kajix,har du inte bott i sandviken? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-25 19:42 | |
![]() | fulsnack, jag trodde du bodde där! Sundsvall är bra på det sättet att allt är kompakt... men ändå inte. Svårt att förklara. Våra stadsdelar är ju rätt utspridda, men ändå så går det fort och enkelt att ta sig emellan, samt att vi har både nära till berg och skog och hav och annat. Sundsvall är en läskigt lagom stad faktiskt... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-25 19:47 | |
![]() | retar mig på Sandvik i dag var det nära ögat att det skedde en dödsolycka | |
| fulsnack | 2013-08-25 19:57 | |
![]() | Molle: Nä, bor i Kungälv nu :) En grannstad. Tar en kvart in till Göteborg. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 20:52 | |
![]() | Förbannade jävla hälsporre. Den förstör bara för mig. Tar bort lite av glädjen jag finner i mina promenader runt stan. Skit också. | |
| hfranke | 2013-08-25 20:58 | |
![]() | Haha, Murphys lag har idag slagit nya rekord. När jag kliver på bussen i Örebro är den redan 8 minuter sen. Jag frågar chauffören om han kan ringa Värmlandstrafik och meddela detta, så att bussen inte åker ifrån oss. Nejdå, vi har ett system som gör att vi väntar in varandra i 5 minuter, och det hinner jag köra in. Ok. Bussen från Örebro kommer in tre minuter sent till Karlskoga, och då ser vi bakänden på den bussen vi skulle med. Ingen idé att skälla på chauffören, får tag på en trafikledare som meddelar att "vi har inga rutiner för att sätta in taxi eller extra buss". En ängel som kommer med en buss full med glada resenärer från viking line dyker upp och tar med oss utan att tveka Ja jävlar. Imorgon ska det ringas en del samtal!!! Retar mig sålunda på trafikledare, otåliga busschaufförer, bristande rutiner och dåligt bemötande. | |
| Björn K-hamn | 2013-08-25 21:27 | |
![]() | Pretty Woman och Notting Hill går nu samtidigt på teve. 2 filmer med tema "Titta hur snygg jag är" samtidigt blir lite för mycket. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:34 | |
![]() | Man behöver inte skifta mellan kanalerna om man inte vill Björn. ;) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:38 | |
![]() | Retat mig på katt och råtta-lek | |
| Björn K-hamn | 2013-08-25 21:40 | |
![]() | Jo, man måste zappa ibland, men när samma ansikte dyker upp i flera kanaler blir man ju orolig att fjärrkontrollen är trasig. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:42 | |
![]() | Haha! Hon har olika frisyrer i de två filmerna. Kan ju vara bra att veta, tänkte jag. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-25 22:08 | |
![]() | Har redan börjat lyssna på julmusik. Inte ok. | |