Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ärtan Pärtan | 2008-10-26 01:52 | |
![]() | Jag skulle aldrig kunna leva ihop med nån som inte stod ut med att jag fiser och pruttar lite då och då. Min sambo tycker dessutom att jag är söt i mysbyxor och går faktiskt igång på det. Vilken himla tur jag har!! :D | |
| kanamana | 2008-10-26 02:05 | |
![]() | Jag litar inte på en tjej som inte pruttar eller rapar. Om de döljer sådana naturliga saker, vad döljer de då mer? Men man kan göra det elegant. Med en stil och fason. | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:07 | |
![]() | Mysbyxor e mysit ju XD Särskilt om man har rosa mjukistofflor till oxå :D | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:16 | |
![]() | Klart det är sött med mysbyxor - däremot skulle jag inte tycka att det var O om min man gick runt och fes och rapade hursomhelst (en olyckshändelse kan ju inträffa, men att med berått mod släppa all kroppskontroll....FY!) | |
| RåzaMåln | 2008-10-26 02:30 | |
![]() | Jag rapar som fan om jag druckit kolsyrat eller ätit vissa typer av mat... skäms inte ett dugg för det, händer ju bara då så varför hålla inne med det om det akut måste ut? Min pojkvän tycker inte att det är äckligt. Däremot skulle jag inte få för mig att prutta hur som helst om jag kan hålla inne med den till jag går på toaletten, då gör jag det. Fisar både luktar och låter. Även om det är naturligt känns det lite äckligt att bara släppa sig så där. Dock har jag inga åsikter om hur tjejer i allmänhet eller ens killar i allmänhet borde bete sig. Varför skilja på könen så? Varför är det äckligare om en tjej rapar eller pruttar? Har ni inte lärt er än att tjejer också bajsar eller kan ha gaser i magen...? >_< | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:33 | |
![]() | jag tycker absolut inte att det ska vara skillnad på könen - efterlyser vanligt hyfs från båda håll. Klart man kan rapa om man måste (har man halsat en cola kan det ju vara nödvändigt) men det jag har svårt för är människor som inte tar hänsyn till andra utan bara kontaminerar hela luftutrymmet med sina ohejdade gasattacker. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:35 | |
![]() | linn- lämna tillbaka mitt ord! :) | |
| Piaree | 2008-10-26 02:37 | |
![]() | Gör om gör rätt. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:38 | |
![]() | carlmartin - vad, vilket? | |
| RåzaMåln | 2008-10-26 02:40 | |
![]() | Linn79: Ja, sitter man på en restaurang kan man ju försöka rapa tyst eller fisa på toaletten. Och sker det ändå kan man ursäkta sig. Är man däremot hemma med sin familj ser jag ingen anledning att smyga till varje pris. :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:43 | |
![]() | kontaminerad såklart! - har just använt det i en annan tråd där jag brukade de svåraste orden jag kan. och så kommer du och slänger dig med ett av dem. antingen är du klok som en bok, spelar oskyldig, eller också gled ordet in i ditt undermedvetna utan att göra väsen av sig... :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:44 | |
![]() | Jag tycker inte det är okej att sitta och fisa rakt ut hemma vid matbordet heller :) Men alla har det säkert olika i sina familjer, och så länge alla är nöjda är det ju all good. | |
| Piaree | 2008-10-26 02:45 | |
![]() | Att göra detta till en könsfråga är enbart idiotiskt. Alla vet att tjejer rapar, bajsar & fiser som vilka andra människor som helst. Sluta läs veckotidningar som fördummar er tjejer! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:46 | |
![]() | Piaree, såklart det inte är en könsfråga | |
| Piaree | 2008-10-26 02:48 | |
![]() | TS: Varför gör du det till en könsfråga då? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:50 | |
![]() | Trådskaparen har gjort det till en könsfråga, vem mer vet jag inte? | |
| Piaree | 2008-10-26 02:51 | |
![]() | Väntar på svar från TS.... | |
| Teppy | 2008-10-26 09:57 | |
![]() | Piaree, jag pratade utifrån mig själv som kvinna. Givetvis har Linn79 rätt att det gäller även som man. Det handlar inte om att jag inte fiser eller rapar, jag väljer bara mina tillfällen. Som någon i denna tråden skrev "jag och min pojkvän rapar varandra i ansiktet".. hallå? Det är fruktansvärt respektlöst. | |
| Teppy | 2008-10-26 09:57 | |
![]() | Piaree, hade du läst tidigare inlägg hade du sett att jag menade både män och kvinor. | |
| RåzaMåln | 2008-10-26 12:57 | |
![]() | Linn79: Nej, vid matbordet kan det väl anses som lite ohyfsat att fisa. Gör man ändå det kan man ju ursäkta sig. Rapa däremot... i min värld är det snarare artigt att rapa, kanske inte UNDER måltiden, men precis när måltiden är avslutad. Beviset på att man ätit maten, haft en trevlig stund liksom, osv... jag ser det som ett slags tack för maten. ^^ | |