Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 585 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pion ekrot | 2009-01-16 15:32 | |
![]() | (Alltså: Jag håller med Catta i konstaterandet... ;)) | |
upa - Ej medlem längre | 2009-01-16 15:37 | |
![]() | Ja, vi är sexistiska, tur det. Jag hävdar fortfarande att det är en fråga om smak. Jag kan tycka att det makabra är fint, inte sagt att det har något med mina värderingar att göra. jag tycker catta blandar ihop saker alldeles för lättvindigt. Att en konstnär skulle hålla med catta i sina uttalanden gör mig lite förvånad. | |
cattalinka - Ej medlem längre | 2009-01-16 15:37 | |
![]() | haha..nej jag vet Pion. Det var en alldeles överflödig kommentar. Tillbaks till tråden...eh... | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 15:43 | |
![]() | cattalinka, Din mun ser för liten ut, använd penna för att accentuera den, då skulle du kunna kvalificera dig som tredjehandsval efter en lång kväll av tequilashots. Munnen är halvöppen, antingen helt livsfarligt kåt eller bara trög, svårt att avgöra, ögonen är lätt panikslagna, iofs trevligt ibland men i ditt fall räddar det inte dagen. Det blir en fyra, ljuset är ok, du visar inte för mycket av kroppen, antagligen tur det med tanke på vad du berättade om din rumpa i en annan tråd. Kommentar till ditt grundlösa påhopp... "advokat/bibliotikarie=3p " - det handlade om att vara lik det där döva nötet som är inkvoterat i varenda sitcom, ALLA hatar henne. | |
cattalinka - Ej medlem längre | 2009-01-16 15:43 | |
![]() | så det handlade kanske trots allt om att det var _mitt_ uttalande mer än innehållet. tror minsann att jag och pion varit överens flertalet gånger. så vitt jag kan minnas har jag aldrig varit i polemik med henne..haha..men låt nu ordis fortsätta... | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 15:48 | |
![]() | DennisPlz, hade jag inte vetat hur stilig du var från Scrabolatoriets regelbundna bastukonferenser hade jag varit bekymrad. Du vet vad jag tycker om tomteluvor... det blir en tvåa. Skägget ser ut som du blivit skjuten med en lakritskanon. *kastar sten i glashus* | |
pion ekrot | 2009-01-16 15:50 | |
![]() | Mja. Att påstå saker som att tjejer inte kan ge andra tjejer komplimanger utan en baktanke relaterat till konkurrens om killars gunst är sexistiskt oavsett smak eller eventuell humorfaktor. Tack så mycket för komplimangen upa, konstnär är inget jag själv skulle välja att kalla mig. Och trevlig helg. | |
cattalinka - Ej medlem längre | 2009-01-16 15:53 | |
![]() | haha..tack. feck..jag är impad. Min läpp SER inte för liten ut. den ÄR för liten och når inte ner. ja jag misstänkte att du tänder på panikslagna blickar.....men efter ditt tequilarace får du hoppa direkt till nummer fyra för inte ens innan min ambulansfärd till magpumpen skulle du finnas med som något alternativ. Alltså rent utseendemässigt.. nämen då ska man väl gå på första ölen då.... | |
zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-16 15:55 | |
![]() | ordis en utmaning ta cattas lista och omvandla till att användas på män;bullbakande morbror/farbror=8p tjeckisk glädjeman=10p påminna om en porrstjärna=7p orolig och besviken=manlig look=4 se ut som en advokat/bibliotikarie=3p _män_- skall hålla på sig tills de är 25 eller gifta.. | |
acron - Ej medlem längre | 2009-01-16 16:15 | |
![]() | Känner lite oroliga vibbar bland folket här - förhoppningsvis påverkar det inte tråden negativt i det långa loppet :) | |
Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-16 16:20 | |
![]() | He he, du är jättefin, Cattalinka. Tro mig, jag kan det här. :-) | |
LenaG | 2009-01-16 16:38 | |
![]() | Kanske nåt för dolda talangtråden? | |
Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-16 16:40 | |
![]() | Vadå, finns det en dold tråd här? Spooky. ;-) | |
LenaG | 2009-01-16 16:41 | |
![]() | suck... ännu en talang... Kallas för att märka ord :) | |
cattalinka - Ej medlem längre | 2009-01-16 16:42 | |
![]() | Oj. Tack så hemskt mycket :) fotograf+äckelfin kamera kan göra susen. | |
Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-16 16:48 | |
![]() | cattalinka 2009-01-16 16:42 "Oj. Tack så hemskt mycket :) fotograf+äckelfin kamera kan göra susen. " Mm, men somliga måste adda ett par mörka solbrillor också. <--- Äckelflin ;-) | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 16:54 | |
![]() | Saxar från National Geographic: Notera hur den Berlinlevande slamkryparen Bitchus Retardus biter precis allt som kommer i dess närhet, den könlösa varelsen livnär sig i huvudsak på dåligt självförtroende och sinnessvaga konstnärssjälar. Just här ser vi hur en oskyldig Robbson-krabba har fastnat i hennes klor, hon tömmer sin giftsäck över honom, trots att han helt harmlöst bara var ute efter att hjälpa. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-16 16:57 | |
![]() | där trökken är där är jag:)) | |
Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-16 17:01 | |
![]() | Yeah, men kvinnor får gärna utnyttja mig. *Bjuder på det* ;-P | |
DennisPlz | 2009-01-16 17:07 | |
![]() | För de få som inte redan visste om det, så är Ordis inte bara forumlegend och hunk, han är även skådis... i42.tinypic.com/feklnc.pn g i40.tinypic.com/2196zc6.p ng Ibland går det lite hett till efter en forumvända.. www.youtube.com/watc...FT TtRif9gI | |