Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-23 01:07 | |
![]() | Jag skulle gärna vilja fråga honom om det är Dr.Ollon som lagt in implantaten... men jag antar att det är lite väl gränslöst :( Kan man fråga kvinnor "Gud vilka snygga bröst, vem har gjort dem?" Eller bör man låtsas som att man tror att det är naturligt? Hur beter man sig i sammanhanget, egentligen? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-23 01:09 | |
![]() | Jag tror inte du skall fråga alls, Uisge. Du skall bara se ut att vara svimfärdig av åtrå när du går förbi, fixar du det? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-23 01:10 | |
![]() | Jag tror att det är fixat alla redan. Skivstången halkar ur greppet och läpparna möts inte riktigt... det är väl i princip förväxlingsbart med åtrå? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-23 01:12 | |
![]() | Japp, grabben har fått valuta för pengarna. :) | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-23 01:14 | |
![]() | Jag tror inte att han noterat Fares-kopian i för stora byxor som ligger i hörnet och spelar bänkpress med fjösvikter :( | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-23 01:14 | |
![]() | Kan behovet att operera könsdelar vara ett ursprungligt behov av att delta i något slags initiationsriter? Man tar hjälp av den lite äldre Dr. Ollon. Såg ett klipp på aftonbladet eller dyl "kannibalerna vänder ut och in på hans penis". Nån som såg det? Rätt fascinerande var det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-23 09:05 | |
![]() | good så osexigt m silicon i bicepcen. här är mitt nuvarande ideal, vältränad och välopad: www.pickmeupnews.com...in i-14.jpg | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-23 09:24 | |
![]() | apropå borttagna revben. det är en inte helt ovanlig procedure i modellkretsar. i sverige utförs det inte dock. | |
| apbur | 2010-11-23 10:47 | |
![]() | Kallar du henne vältränad? Tycker hon ser svampig ut. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-23 10:52 | |
![]() | ja det gör jag. det är precis den sortens tränade kropp jag själv försöker hålla. långa muskler och slank siluette. kunde ha lite mer magbrygga bara annars persfekt i mina ögon. www.wallpaperbase.co...im a_10.jpg | |
| apbur | 2010-11-23 11:00 | |
![]() | Jag har väldigt svårt för otränade men smala människor. Håller jag min hand bakom huvudet på det viset får jag mycket tydligare biceps och då tränar inte jag överkropp någonting. Nu brukar de ju retuschera bilderna genom att släta till alla muskler på tjejer. Det är riktigt fult med en slät kropp. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-23 11:03 | |
![]() | jaha | |
| LovisaLovisa | 2010-11-23 11:06 | |
![]() | Tänk om man träffar en riktig snygging som visar sig vara rejält plastikopererad, de är ju som att köpa grisen i säcken. Generna är ju fortfarande desamma? Ungarna kommer ju då helt ovetandes komma ut som små mongon;) he he Eller man kan ju inte på allvar kläcka: -gud va lik mamma hon är! Elller? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-23 11:07 | |
![]() | det är möjligt att jag förväxlar min egen träning för att hålla mig ungefär på den nivån med hur vältränad hon är. perfekt är det för mig iaf. otränat ellet hårdtränat (som jag måste). | |
| SkySpy_ | 2010-11-23 11:10 | |
![]() | får nog hålla med apbur om att det är för smalt. Fiint med kvinnliga former men inte med för mkt muskler som syns. | |
| apbur | 2010-11-23 11:16 | |
![]() | Till saken hör att man inte behöver träna speciellt mycket för att se ut på det viset. Det räcker med att vara smal. Det är ganska svårt att ha lite underhudsfett och samtidigt lyfta skrot utan att man sen står där med väldefinierade muskler. | |
| apbur | 2010-11-23 11:17 | |
![]() | SkySpy_, då håller du inte med mig :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-23 11:19 | |
![]() | jag behöver träna för att se ut på det sättet. precis som du säkert skulle behöva special kost och träning för att se fet ut. | |
| SkySpy_ | 2010-11-23 11:24 | |
![]() | Nä jag vet inte.. Beror ju på. Tolkade nog ditt inlägg på mitt eget sätt där :-/ Men tjejer som ser ut som killar i kroppen är inte attraktivt. Menar då för mkt synliga muskler. | |
| Grymming | 2010-11-23 11:25 | |
![]() | Notera de sexiga stayupsen: www.plastikkirurgi.c...im kirurgi/ Hoppas hon inte skall operera den där. Den är sjukt läcker! :) | |