Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| demoniac | 2011-03-30 15:03 | |
![]() | Jag gillade Gurkan men han har sjunkit i mina ögon! Tycker inte han är rolig längre! Oj är de bästisar, Roddan och Christian, det har jag sldrig märkt! Trodde typ inte de pratade med varandra alls... Men vad skulle de ha för anledning att mörka det då? Vad är deras plan? Tror inte nån av dem går helt till final, men jag kan ju ha fel! =) | |
| demoniac | 2011-03-30 15:04 | |
![]() | Ja 2 skåningar räcker! ;) | |
| bulll | 2011-03-30 18:20 | |
![]() | Ujujuj vad jag ser fram emot kvällens roast med skräckblandad förtjusning! Av gårdagens träningsroast att döma så tycks ju onekligen Martin ha viss talang för att hitta på elakheter som faktiskt låter kul, medan jag befarar att Annies roast av Madelene bara kommer att vara plump och elak. | |
| Gautama | 2011-03-30 18:26 | |
![]() | Såg när de roastade live igår och det var kul. Annies var faktiskt bra får jag lov att säga även om jag inte är en fan av henne. Jag gillade också gurkan förut, men han har sjunkit i mina ögon, även Vanessa har tråkat till sig tycker jag. Katta känns bättre än förut. Lite kul att man kan förändra sitt omdöme så pass om dem efter ett tag:-) | |
| le-lou | 2011-03-30 18:28 | |
![]() | Annies roast var bra och elak men hon höll ju på i fem minuter nåt ju...förstår inte hur hon kunde vinna när hon inte höll sig till reglerna? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-30 20:01 | |
![]() | Tycker också att Annie var bra, men lite väl lång som sagt :P Vadå att Gurkan/Gökhan (?) mordhotat Vanessa :S Vad gör Vanessa då när hon säger att Katerina är en psykopat som ska skjutas. Katerina har ändå backat och insett att de två inte kommer nån vart medan Vanessa säger såna saker och 80% av sin vakna tid verkar sitta och snacka skit om henne med Sonia ^^ Tur iaf att Simon insett hur Vanessa själv har fördomar och är otrevlig. Som när Patrik bad henne sopa upp glaset på golvet och hon får spel..Haha wtf. | |
| Snoosy | 2011-03-30 21:17 | |
![]() | Vanessa har helt klart gått för långt. Sen det här med gurkan. Han lever i någon sorts förnekelse. Innerst inne tycker han att vanessa är skitsnygg. Han är för mycket och borde åka ut ur huset. Han är en aning läskig i sitt tänkande. Det gynnar knappast transexuella att han beteer sig som han gör. Utanför huset menar jag. | |
| Snoosy | 2011-03-30 22:46 | |
![]() | Såg Annies roast nu ikväll, klart hårda ord mot madde. Men tyvärr sanna ord. Det första hon gör är att förneka att hon är sexmissbrukare. Vi får hoppas hon får lite självinsikt efter programmet. Och förstår att hon faktiskt har problem med den biten. | |
| le-lou | 2011-03-31 00:31 | |
![]() | Vad är detta för skit nu då? Vad är oddsen? Känns helt otroligt faktiskt med allt detta... "Därför lämnade Jessica Karlén och Tobias Holm ”Big brother” Jessica Karlén uppträdde förvirrat och togs ut ur huset. Tobias Holm valde själv att lämna ”Big brother”. Men allt var ett skådespel. – Vi är ihop. Det var därför vi lämnade huset. www.aftonbladet.se/n...27 93019.ab | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-03-31 00:33 | |
![]() | Le-lou, jag tror att det är arbetslinjen. | |
| le-lou | 2011-03-31 00:40 | |
![]() | Grundsnygg skriver i fel tråd, kan nån värd plocka ur honom ur vår seriösa BBtråd tack. | |
| Snoosy | 2011-03-31 09:43 | |
![]() | Det skulle vara intressant att veta hur många som kommit in i BB-huset, som verkligen sökt dit. Gissar på 10% | |
| Grymming | 2011-03-31 12:41 | |
![]() | Jag har ett nytt hatobjekt! SONIA!!!!! katerina är ju en fröjd jämnfört med henne. | |
| Grymming | 2011-03-31 17:00 | |
![]() | Har hunnit ikapp nu avsnitten nu! | |
| demoniac | 2011-03-31 17:04 | |
![]() | Varför Grymming? Jag tycker Sonia är skön jag! | |
| Jazzcat | 2011-03-31 17:10 | |
![]() | Folk kan ju inte ha mycket till hjärna som väljer att titta på sådan skit! Det är ett så meningslöst tv-program! Det är som att sätta en bunt intelligensbefriade apor i ett hus och låta dom härja fritt, det är precis samma sak! | |
| Grymming | 2011-03-31 17:11 | |
![]() | Hon är inte skön nånstans. Kanske skön för att hon ser mjuk ut, perfekt för å ha som kudde. men jag gillar inte hennes "jag är mörkhyad, stolt och kaxig" "jag tror mig veta allt om alla" , Värsta jag vet! | |
| Grymming | 2011-03-31 17:13 | |
![]() | Jazzcat, så du menar att jag har mindre hjärna än dig?! Skumt. Jag anser att folk som måste gå in på trådar och ha åsikter, om andra människor dom inte känner, är en lägre stående ras. | |
| Gautama | 2011-03-31 17:19 | |
![]() | Retar ihjäl mig på alla amatörpsykologer som kommer med humbug om hur man är som person om kollar på detta program. Tala gärna om att ni tycker programet är skit, det är ok eftersom tråden ursprungligen handlar om det. Men jag undanber mig omdömen om min personlighet, för det vet ni inte ett smack om!! | |
| Jazzcat | 2011-03-31 17:21 | |
![]() | Då undrar jag hur du kan roas av att se andra ha sex, supa som svin och vara elak mot varandra? Tycker du att sådan underhållning har en smart och intelligent nivå? | |