Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tobbelille | 2008-08-19 11:32 | |
![]() | Håll i hatten Mobaeck bakom ratten | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-08-19 11:36 | |
![]() | Nu "gräver" tydligen en fd Bajare guld i Köpenhamn. | |
Maybach | 2008-08-19 13:42 | |
![]() | Hörde rykten om att det var Patrik Manzila (från 2001-laget) som var inblandad men har inte sett det skrivet så? Var har du sett det? 76 miljoner kronor hade de kommit över tror jag... | |
Tobbelille | 2008-08-19 13:44 | |
![]() | 4 inhopp...e man Allsvensk stjärna då?! haha | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:48 | |
![]() | Jag skriver inga namn men ekstrabladet är inte så blyga. | |
Palini | 2008-08-19 16:59 | |
![]() | Hade han haft ett inhopp i en P17-landskamp, så hade han varit landslagsstjärna också. Kvällstidningar...*suck* | |
Maybach | 2008-08-21 20:56 | |
![]() | Åh fy faaan vilken trist avslutning på matchen. Visserligen har kalmar tre galna målchanser i slutminuterna men Hammarby kontrollerar ju spelet matchen igenom. Verkligen neutraliserade Kalmar, riktigt häftigt att se. Inte orättvist resultat, det ska jag inte säga. Det enda jag verkligen stör mig på är att Bajen inte fick straff då nån kalmarit knuffade bort David Johansson i andra. Solklar. Annars var Fredrik Söderström (första hela matchen för honom) bäst på plan, spelar otroligt stabilt och lugnt. :) Nästa gnaget borta, hata alla! | |
skogstorparn | 2008-08-21 21:08 | |
![]() | "Nästa gnaget borta, hata alla!" oj bäst att akta sig.. | |
Maybach | 2008-08-25 00:00 | |
![]() | Åå fyfan, nu börjar ångesten infinna sig... Det är det värst med derbyn, att det kan gå hur som helst oavsett tabellplaceringar osv. Inget gäller inne på råsunda stadion, brrr.... Tippar 2-1 till gnaget på övertid så har jag låga förväntningar och kan bara bli positivt "överraskad" :P. | |
REDLINEER - Ej medlem längre | 2008-08-25 16:05 | |
![]() | Oj vilken bajare, tippar emot sitt eget lag, dock smart då allt annat än vinst inte räknas. | |
Palini | 2008-08-25 18:10 | |
![]() | Nänä, försök inte. Oavgjort räknas också. Vi är ändå inget lag för nån guldstrid, även om vi så skulle vinna med 58-0 idag. För allmänna klubben fortsätter dock den oändliga skammen att ligga efter Bajen i tabellen även vid vinst idag. =) | |
Tobbelille | 2008-08-25 21:59 | |
![]() | ännu en skandal under ett Sthlmsderby | |
Tobbelille | 2008-08-25 22:11 | |
![]() | snacka om lyckat avbrott för Bajen | |
Maizena | 2008-08-25 22:26 | |
![]() | Vraken har gjort det igen.......ni är patetiska och DIF tackar för 2-2 | |
DIF-Elton | 2008-08-25 22:56 | |
![]() | Blir inte förvånad längre med avbrutna derbyn när bajen är inblandade. Eller gnaget. Trist att det ska behöva ske. Pinsamt är ordet. Dessvärre kommer media frossa i det här och få det låta som att alla supportrar är såna här. Vilket är synd och skam. Media skrämmer bort folk från arenorna. Ja, det ÄR obehagligt det här men det är en liten del som förstör för alla. Majoriteten av de på läktaren är där i fredligt syfte för att se på fotboll och stötta sitt lag. Och "lyckat avbrott för bajen". Var det förra eller förrförra året i derbyt då EXAKT samma sak hände fast åt andra hållet då? Eftersom straffen var horribel så är 2-2 det mest rättvisa resultatet. även om jag personligen tycker att matchen borde avbrutits och gnaget fått 3 p (även om jag avskyr gnaget). Just för att bajen måste få någon form av straff. Hoppas på spel inför tomma läktare och en rejäl summa böter. | |
REDLINEER - Ej medlem längre | 2008-08-25 23:33 | |
![]() | Men driver du eller, typisk djurgårdsäckel, Hade hoppats på att få hoppa på Maybach men denne har inte skriivt så grattis du ahr blivit uttagen, Förstår du ens vad du skriver? Dommaren ska avbryta matchen, hur i helvete ska ett lag som bajenäckel få tjäna på att avbryta matcherna så att deras lag får vila upp sig och tagga till sig, det är fan skadal. Vadå gnaget, gnaget har väll aldrig flippat ur så som bajen har gjort. Media , vem bryr sig? De som är insatta i fotbollen vet att det bara är skit de skriver. Det är inte obehgaligt utan otroligt kul och en härligt stämmning. Straffen var tveksam men jaha? Aik hade gjort mål ändå det låg verkjligen i luften, Sen är det ju så otroligt fucked up verkligen att man vill pissa i Hanssons mun att han inte avbryter matchen, det va nått skit i första halvlek och när dom kastar in raketer på vår målvakt och på snutarna så måste väll matchen avbrytas, skandalllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllll | |
lolitan - Ej medlem längre | 2008-08-25 23:37 | |
![]() | Jag såg på tv. Har nog aldrig sett att "fans" skjutit raketer på poliser. ska vi behöva tolerera sånt på fotboll? | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-08-25 23:47 | |
![]() | "Förstår du ens vad du skriver? Dommaren ska avbryta matchen, hur i helvete ska ett lag som bajenäckel få tjäna på att avbryta matcherna så att deras lag får vila upp sig och tagga till sig, det är fan skadal. Vadå gnaget, gnaget har väll aldrig flippat ur så som bajen har gjort." Rätta mig om jag har fel, men var det inte nästan exakt det som hände hösten 2004?. AIK släppte in 1-0 mot Hammarby, fansen stormade (eller försökte åtminstone storma) planen. Matchen avbröts och avbrottet varade längre än 30 minuter. Då skall egentligen matchen avbrytas helt och Hammarby få segern, enligt regelboken. Istället återupptogs matchen och aik kunde kvittera. Sen kan jag hålla med om att media förstorar upp allting med sina skräckrubriker. Minns när jag började gå på fotboll (tidigt 90-tal). Då var det jävligt mycket mer bråk inne på arenan men desto mindre skriverier. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-25 23:49 | |
![]() | Tragiskt- oavsett sida. Men matcherna måste börja avbrytas. Sen är djurgården inte bättre än några andra, däremot att folk verkligen vill HÖJA bajens supportrar till nr1 är patetiskt. Myten dör kanske aldrig om södergänget och deras följe. Trodde verkligen att matchen skulle brytas idag. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-26 00:03 | |
![]() | Självklart hinner en kille från GBG spy galla över sthlms-lagen. Dessutom kan du regelboken utantill, tydligen. En regelbok som ändras oftare än vad det regnar i gbg. Du vet att du inte har rätt ang att matchen bröts 2004. Drygt att du ens besvarar idioten som gick till angrepp mot DIF-Elton. Klart "Gnaget har flippat ur" förut. DIF-Elton, tyvärr är väl bajaen i klass för sig när det gäller avbrutna matcher. Me en del djurgårdare är inte bättre än några andra. Beklagar dock att en något "flummig" gnagare(?) hoppade på dig. En del AIK-are har gjort bort sig förr. Idag var det bajare. Alla större klubbar har tyvärr dessa problem i Sverige. Att Blåvitt allt mer blir en liten skitklubb med 5000 pers på hemmamatcherna, och som hellre ser på Frölunda Indians, tar inte bort det faktum att GBGs supportrar är lika fulla med skit som några andra. Klubbarna kan inte göra mer. Det är Politikerna som måste se till att besöksförbud inte KAN överträdas. | |