Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:05 | |
![]() | Smärta e inget kul, vare sej fysisk eller mental. Själv har jag bihålor som sprängvärker, jag lindrar det med lite olika huskurer. Men jag såg Björne i en annan tråd, en kram från honom skulle säkert göra dej gott ;) | |
| Tess 08 | 2008-12-02 22:05 | |
![]() | Goder afton i stugan! Hur mår ni alla??? Själv har jag påbörjat baket av pepparkakshuset nu i kväll... Barnen har bakat lite pepparkakor.. Vill baka mycket, mycket, mycket!!!! Men man har ju barn som tydligen vill vara med och kleta med degen | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:07 | |
![]() | jag kan gärna slicka skålarna, tess :) Mår gör vi nog lite sådär... verkar som det brutit ut nån epidemi | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:08 | |
![]() | Men kapis... precis bihålorna!! ONT som bara den!! värk i överkäken med... och runt ögonen... bläää... plus att ryggen smärtar... men jag ska inte klaga :) Och bjöne har jag både gett och fått kram av via PM ;) Duktig du e mamsi! :) | |
| fpsorknet | 2008-12-02 22:18 | |
![]() | Godkväll på er alla sjuklingar och icke-sjuklingar. En bra medicin mot ont i bihålorna borde väl vara honung? | |
| zmiley | 2008-12-02 22:24 | |
![]() | Och vem är proffs på honung? Jo, Björne. Här kommer en mer officiell och allmän kram. Nu ska jag gå i ide. | |
| Tess 08 | 2008-12-02 22:24 | |
![]() | Jag är faktiskt riktigt pigg om man jämför med tidigare... VIssa saker får man väl ta såhär i influensatider! (dock finns en risk att jag överdriver en aaaaaaning för att ni ska tycka lite synd om mig) Hade ont i bihålorna igår (jag vaknar med förb*** tandvärk och är bombsäker på att jag har MÌNST 23 hål, inser sen att det är bihålorna) men nu är det faktiskt helt ok... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:24 | |
![]() | Oskönt är det med igengrodda bihålor... Det är lite läbbigt men riv lite lök, sätt näsan intill den rivna löken o sniffa kraftigt av de eteriska oljorna. det svider som f-n men efter några gånger brukar det släppa lite... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:26 | |
![]() | Najs to see you, Björne... Om vintern blir mild, kan du väl vakna ur idet då och då...? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:34 | |
![]() | Gonatt på er alla sjuklingar! Gud nåde er om ni smittar mig. Har absolut inte tid att vara sjuk!! Ta honungsvatten och gurgla i kaparens brygd så blir det nog bättre.. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:42 | |
![]() | Kan vara datavirus, Benny... och då är du garanterat smittad... nattkram till er alla! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:47 | |
![]() | nattikram till er alla!! (ska tänka på d där huskurerna... men är det inte bättre imorgon, så blir det vårdcentralen för moi :)) | |
| fpsorknet | 2008-12-02 22:49 | |
![]() | Skickar en krya-på-er-kram till alla och skickar sedan mig själv till sängen för några timmars sömn. | |
| Tess 08 | 2008-12-02 23:44 | |
![]() | God natt *allt för sent* | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-12-03 08:40 | |
![]() | Snark, nu vill jag faktiskt inte vara sjuk mera!! :( | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-03 11:40 | |
![]() | Nu har jag varit och inhandlat meducin på bolaget..Har hört att Blossas röda glögg ska vara alldeles utmärkt för att förebygga förkylningar och andra virusar! Men den ska inte intagas förrän i morgon, så jag hoppas att jag håller mig frisk tills dess.. Så som ni snörvlar och nyser så..:) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-03 11:45 | |
![]() | tjipp... *trött* Haft så ont så jag har haft svårt att sova i natt... vaknade vid kvart i tre av en sån jävulusisk smärta... somnade säkert inte om förrän klockan va typ 4... ringde vårdcentralen, men de hade fullt hela dagen (många med flunsan och bihåleinflammation), så jag ska ringa imorgon igen... smärtstillande och nässpray ordinerades så länge... nå, ska se om jag kan få i mig ngn mat... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-03 11:52 | |
![]() | Ta en rejäl whiskey eller nåt Elle...Det kanske hjälper, om inte så blir det roligare att vara sjuk:) Nu dricker ju inte jag sådant rävgift, men många säger att det är bra i förkylningstider! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-03 11:54 | |
![]() | Eller som den gamle provinsialläkaren här i byn sa: Det är nog ingen som blivit bättre av att dricka sprit men det blir lite roligare att vara sjuk... *smiter hem på lunchen o river lite lök* | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-03 12:21 | |
![]() | Ha det nu bra allihopa och sköt om Era förkylningar och ev. virusar! Jag sticker iväg och visar lite film och sedan är det jobb till 20.30 som gäller! | |