Spelrum
| Giraffen | 57 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 99 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2012-12-02 19:15 | |
![]() | Kör med norskt ylleunderställ och fryser aldrig. Bomull är helt värdelöst. Köpte ett ordentligt, jättetunt underställ i ylle i Norge, cyklade sen till och från arbetet där. Som kallast minus 33 grader. Frös icke! Plus rånarluva. Den var i nåt konstmaterial. Vanlig mössa ovanpå. | |
| corlini | 2012-12-02 20:23 | |
![]() | retar mig på att jag inte hittat ett enda par riktigt bra handskar genom åren. ska vara varma, smidiga oklumpiga vattentäta och varma. varför finns de inte? samma med skor, lätta, mjuka, flexibla men varma. finns inte heller. värsta jag vet är att vara kall om händer och fötter och det är man fan varje dag vintertid | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-12-02 21:41 | |
![]() | Har en fjällräven i stallet, den är mycket varmare än alla gåsar jag haft. | |
| apbur | 2012-12-02 21:49 | |
![]() | Ja, varit inne på att köpa en fjällräven. Retar mig på samtal som börjar med frasen "det här får du inte säga till någon" eller "det här stannar mellan dig och mig". Det är egoistiskt och jag undrar alltid varför man inte är mer mån om att inte sprida känslig information till människor man inte har förtroende för. | |
| Gautama | 2012-12-02 21:53 | |
![]() | Retar mig på att jag måste återgå till jobbet i morgon, har inte haft tid att sörja..., är så trött hela tiden, mitt hem, min familj, mitt liv förfaller men jobba ska man ändå göra. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-12-02 21:55 | |
![]() | :( | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-12-02 21:55 | |
![]() | Roligast är ju ändå "Egentligen borde jag inte säga det här, men..." Man vet att det inte är något vidare, men samtidigt känner man det egoistiska begäret av att yppa det, och gör det beklämmande lättvindigt under falsk förevändning av att vara inlindande och osjälviskt hänsynsfull. | |
| apbur | 2012-12-02 22:24 | |
![]() | Guatama, kanske jobbet får dig att skingra tankarna och ta en paus från all smärta. Ibland kan det vara välgörande. | |
| Miss_jk | 2012-12-02 22:27 | |
![]() | Gautama: Vet inte vad som hänt, men skickar styrkekramar till dig! Och håller med Apbur (i detta fall ;-)) att det nog är bra att göra ngt annat som skingrar tankarna. | |
| Gautama | 2012-12-02 22:28 | |
![]() | Jo, jag vet..., det kan säkert vara så..., får se hur det kommer funka. Känner bara oro över att lämna min son ensam..., han mår inte alls bra:-( | |
| Lillstölla | 2012-12-02 22:32 | |
![]() | Ledsen för er skull Gautama<3 Jag retar mig på årets julkalender, den är usel. | |
| apbur | 2012-12-02 22:38 | |
![]() | Guatama, har han isolerat sig från övriga vänner eller hittar han stort stöd i dem? Det är verkligen synd om grabben men när han gått igenom det här kommer han nog bli en riktigt klok och fin man. En sån som inte växer på träd. | |
| Gautama | 2012-12-02 22:46 | |
![]() | Han har tyvärr isolerat sig..., de finns många vänner som hör av sig men han känner inte att det ger honom stöd, tvärtom så vill han inte träffa dem. Vill inte att livet ska rulla på som vanligt..., vill egentligen inte ens leva:( Han har en vän som bott hos oss sen allt hände..., men hon behöver ju också jobba. Känner mig rätt ensam..., det är mest mig han tyr sig till, både på gott och ont. | |
| apbur | 2012-12-02 23:26 | |
![]() | Jag hoppas ni får det stöd ni vill ha av vården. | |
| nystan1 | 2012-12-02 23:38 | |
![]() | Att jag lever ihop med en kuddtjyv. Dessutom har han mage att blänga argt på mig i sömnen när jag lite försiktigt försöker byta tillbaka! | |
| Lill-IT | 2012-12-03 00:34 | |
![]() | Det här är ingen småsak. Det är grov misshandel av barn.. Blir så arg att jag nästan gråter: www.aftonbladet.se/w...58 66314.ab | |
| tipitina | 2012-12-03 00:52 | |
![]() | Fy fan, Lill! :( Retar mig på att jag föll till föga, lät bakfyllan ta överhanden och gick och köpte mig en pizza. | |
| le-lou | 2012-12-03 03:00 | |
![]() | Att min bebis totalt vänt på dygnet. Somnar typ sju om morgnarna. Idag sprang jag med barnvagnen ner på stan med ögon smala som streck för att hinna med lite dagsljus och se nån tomte på julskyltningen. Kom för sent såklart, fick tigga till mig lite glögg från en lite tjurig glöggtant som höll på att packa ihop för att få lite känsla på dan. Sonen sov såklart gott i vagnen. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-03 07:43 | |
![]() | retarmig på -22.3 nu kommer jag nog att frysa ihjäl,värdelöst vetande att innehållet i avisningsmedel för vindrutan har exakt samma innehåll som Prioderm lite kul tycker jag | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-03 07:45 | |
![]() | Men ttiittii skaffa en motor och cupevärmare så mycket bättre . Bitte | |