Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-25 11:56 | |
![]() | Jaså? Vem är det som kommer? Här har de bankat och slipat sedan 1 oktober. Börjar bli lite less, speciellt som de vanligtvis börjar runt halv åtta på morgonen och jag jobbat natt. :P | |
| hfranke | 2013-10-25 12:09 | |
![]() | Snabbt besök vill jag lova! En gosse vid namn Viktor från verisure, som säger att mitt larm jävlas. Jo tack, jag har märkt det. Kl fyra i går natt ringde dom och undrade vad jag höll på med, larmet gick tolv gånger på 5 minuter. Bara till dom, det tjöt inte här, tack och lov. Och förra veckan var dom här och bytte alla batterier. Jaja, han var här i fem minuter och konstaterade att allt funkar som det ska nu. Fan tro't... | |
| hfranke | 2013-10-25 12:14 | |
![]() | Jag såg just reklam för 'så mycket bättre'. Vad tror ni om denna säsong? Tycker det börjar kännas lite urvattnat, har vi verkligen så många fler som är genuint folkkära? Ken ring, jag känner nog inte igen så många låtar med honom. Och ebbot, han känns ju som att antingen älskar man honom eller så har man inte ens hört talas om honom. Men det blir säkert en trevlig säsong, det är en skön programide tycker jag. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-25 12:26 | |
![]() | Varför, varför kommer man på tanken att slicka på en lyktstolpe, särskilt när det är minusgrader? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-25 12:27 | |
![]() | Jag gillar tänket och upplägget, men förstår faktiskt inte vad Ken Ring har där att göra. Jag såg honom när han medverkade i Pluras kök och sedan dess verkar han ha blivit en folkkär (?) artist? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-25 12:27 | |
![]() | För att man kopplar bort hjärnan? | |
| hfranke | 2013-10-25 12:52 | |
![]() | Kopplar bort... Jag undrar om den var inkopplad från början :) Lite kaffe kanske. Just precis nu, i detta ögonblick önskar jag att jag hade nån hos mig som man kunde mysa ihop sig med i soffan och dricka kaffe ihop med. Fast jag trivs ju bra ensam också, men precis nu vore det mysigt. | |
| hfranke | 2013-10-25 12:57 | |
![]() | Ken ring har väl mest blivit känd för att han knarkar och är otrevlig? Eller var det han som var med i nåt sånt där SOS barnbyar-program kanske? Men visst, är det så vi definierar folkkär nu så är han väl det. Förstår det lika lite som du, lady. | |
| kajix | 2013-10-25 13:27 | |
![]() | jag vet lite om folkkärhet men jag gillar mycket att ken ring är med! Jag tror att han kommer att tillföra och överraska mest! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-25 13:34 | |
![]() | Om jag inte är helt ute och cyklar är han väl mest känd för att han uppmanade folk att våldta Viktoria? Han har visserligen bett om ursäkt för det och försökt gå vidare, men vad fan? Det känns ändå inte som någon jag skulle se upp till. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-25 13:35 | |
![]() | Det är möjligt att han gör kajix, men det känns lite som kaka på kaka när ha så nyligen var med i Pluras kök och avslöjade en hel del om sin bakgrund där. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-25 15:22 | |
![]() | Chilicaipirinha, vad tror ni om det? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-10-25 15:52 | |
![]() | Hey! Nattis, jag svarade på ett PM från dig. Men du tycks ha bytt användare, igen! Din lille luring! | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-25 16:01 | |
![]() | Åh, man har ju nästan saknat ditt ansikte här lite alltså. Hej alla! Nu blire PARTEEEEEY! ;D | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-10-25 16:03 | |
![]() | <3 Tack, skönt att hälsa på lite :-) Ha ett skoj parteeeey! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-25 16:43 | |
![]() | Här blir det också parteeeey! Ska bjuda på vegetarisk kålpudding och hoppas att de äter det. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-25 16:51 | |
![]() | Då var festen igång! www.youtube.com/watc...1P uil0j8B4 rosabandetjävel - Slå dem annars. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-25 17:10 | |
![]() | Ingen vidare fart här :) Jag väntar på mina gäster. Äsch, jag har back-up-plan för köttälskarna. De får inte slå mig på armen, för jag har så satans ont efter influensavaccinet. Som en ilsket röd tomat har vuxit upp på överarmen. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-25 17:24 | |
![]() | Jävla köttälskare alltså... när ska de dö ut? :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-10-25 17:25 | |
![]() | Så småningom. As will you. :) | |