Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 585 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-16 17:18 | |
![]() | Dennis, när du trollar bort tomteluvan, så kanske du kan vinkla kameran lite, så man slipper titta upp i näsan? (Fattar ni vilka perspektiv småbarn har av oss). | |
Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-16 17:21 | |
![]() | det där är inte alls ordis sluta ljug | |
Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-16 17:40 | |
![]() | Jag är i alla fall nöjd med min bedömning, det var kul, varken mer eller mindre. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 19:40 | |
![]() | Lacamilla, din bild är ganska söt, du extremt harmlös ut. det ser ut som du ligger ner, det gör absolut ingenting. Kanske är det lite skumt perspektiv men jag gillar den faktiskt, egentligen borde kontrasten mellan svart och vitt kanske vara för stark, jag tror du ska ha andra färger, men det funkar i sammanhanget, skumt. En bra bild, du är inte så där vansinnigt hawt men en sexa helt klart. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 19:41 | |
![]() | Kladdcake, Du ser ut som nån som raggar längs motorvägen, väldigt lik den andra tjejen som dissade mig den där kvällen jag och Cattalinka blev osams, egentligen var det inte spritens fel, hon var redan sur eftersom dragbilen till hennes långtradare gått sönder, det var nåt tekniskt, kan inte sånt. Hon hade parkerat utanför vägkrogen och precis slagit sig ner på en två tre stolar i baren. Jag hade druckit hela dagen och raglade runt planlöst och försökte ömsom hitta min bil ömsom nån att tröstligga med, ibland slås man av insikten av vem man blivit och vill inte somna ensam. Hon såg helt idealisk ut, nästan lika idealisk som du och din "kollega" som nyss nobbat mig... så jag gjorde ett försök och det gick som det gick... Jag tror aldrig riktigt vi förlåtit varann, vi hälsar fortfarande i butiken men inte mer än så, lika bra det kanske. Det blir en fyra för din bild, jag har klickat bort profilen nu och minns inte riktigt hur den ser ut, men olustkänslan finns kvar. | |
![]() | Smy, actionfoto är nästan aldrig bra, tillgjord munfnörpning är nog bland det värre. Fattar inte vart du vill komma? Ser bara konstigt ut, inte roligt och absolut inte snyggt. Tråkig bild, det blir en trea. Du skulle kanske kunna få till nåt, svårt att säga. | |
![]() | Dr Sallasso, om du kan skriva ut rohypnol är du anställd på studs. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 19:42 | |
![]() | Upa, alla har nog nån gång drömt om att ha en egen utvecklingsstörd Greta Garbo, men när man ser henne på bild svalnar intresset ganska fort... Det är hemskt att se sånt slöseri, jag får ge dig en trea och det beror mest på nostalgin som hjälmen väcker. | |
lenfre - Ej medlem längre | 2009-01-16 19:44 | |
![]() | Vilket fantastiskt initiativ! Jag nappar pa erbjudandet. [x] Personlig kommentar [x] Tiogradiga skalan Tack pa forhand :D | |
melankolia | 2009-01-16 20:02 | |
![]() | förnedra mig. (kan ju alltid skylla på att det är en GAMMAL bild) [x] Personlig kommentar [x] Tiogradiga skalan | |
melankolia | 2009-01-16 20:03 | |
![]() | ordgräwaren: har någon fått 10? vad ger du dig själv? (ursäkta om någon redan frågat, orkar inte läsa igenom hela tråden) | |
söt gilliv - Ej medlem längre | 2009-01-16 20:07 | |
![]() | Haha... hårfästet. Hahahahaha... Smått förvirrad. Ja jisses vilka ögon killen har. Snacka om att ha en hobby. =) Det här är roligt! | |
Dr Sallasso - Ej medlem längre | 2009-01-16 20:10 | |
![]() | Tack för anställningen Något mer Herrn vill beställa innan jag stänger? | |
CHL | 2009-01-16 20:15 | |
![]() | x] Personlig kommentar [x] Tiogradiga skalan | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 20:25 | |
![]() | Tinaol, inte så dum, ser ut som du ligger i en sarkofag. Rolig bild där hår och kläder smälter in i varandra, kanske skulle du borsta bort lite av rufs ur ansiktet men... du ser inte tillgjord ut, lite marigt glad bara, tycker den funkar utmärkt. En sjua blir det för den. Gillar verkligen färgen, fina naturliga toner. | |
Mummelumman | 2009-01-16 20:31 | |
![]() | Ok.... kör hårt ;) *lalalalalalalala* [x] Personlig kommentar [x] Tiogradiga skalan | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 21:43 | |
![]() | Prinscharmig, Beklämmande, folk borde veta bättre... grotesk bild, allt är fel utom färgen. Har väldigt svårt för dragqueen-looken i allmänhet och detta är inget undantag. En etta. | |
Skugga | 2009-01-16 21:46 | |
![]() | Ordis; Skugga, 17 år och svår... [x] Personlig kommentar [x] Tiogradiga skalan Give it to me! :D | |
Ser bra ut | 2009-01-16 21:47 | |
![]() | tinaol ser ut som tant brun! söt som en pepparkaka får man va me? X X | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-16 21:48 | |
![]() | Lenfre, Bra bild, du har ett inte alltför avlägset släktskap med söt gilliv, men är betydligt sötare. Du ser ut som femton så såna som mailar dig sitt intresse bör man nog akta sig för. Utmärkt som profilbild, balanserad och säker. Rar och svensk, jag ger den en sjua. | |