Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-24 00:28 | |
![]() | Hoppas du har nån som kan leda dej till sängen så att du inte snubblar på vägen då. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-24 00:30 | |
![]() | Sov gott, och dröm om serieledning. | |
| Maybach | 2009-04-24 00:53 | |
![]() | Andra och fjärde bilden, haha :) www.ultraboys.se/sid...ma -2009.ub | |
| Maybach | 2009-04-24 01:02 | |
![]() | Ha ha, en annan kul bild, www.sthlm-sodrabilde...ew sIndex=1 | |
| Maybach | 2009-04-24 01:20 | |
![]() | Får bli ett tredje inlägg innan jag lägger mig.. PINSAM journalistik: www.fotbollsexpresse...mm a-ut-sig 1. Det höjde sig inte "stora lågor" från läktaren. 2. Det var INGA fyrverkeripjäser. 3. Spelarna "lämnade inte planen" i den benämningen att de flydde (som de får det att låta), de gick bara och drack vatten. Hur fel händelsen från läktarn än är så blir jag bara förbannad när sånna här pissjournalister förvränger och blåser upp allt. | |
| Exmedlem - Ej medlem längre | 2009-04-24 01:22 | |
![]() | Ja de ska alltid överdriva. Men förtfarande idiotiskt att kasta in bengaler från läktaren. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-24 01:33 | |
![]() | kastades det in bengalier från läktaren? varför går jag aldrig på allsvensk fortboll för. note to self: se över tråkighetsfördomar. | |
| Exmedlem - Ej medlem längre | 2009-04-24 01:42 | |
![]() | Fina bilder Maybach, synd att våran egen tifo-grupp är klåpare som snurrar bort allt hela tiden. | |
| Miss_jk | 2009-04-24 05:32 | |
![]() | Överdrifter från tidningarna får vi nog räkna med tyvärr. Särskilt Stockholmslagen som har blivit utsedda till hackkycklingar så fort det händer något. Men gör som jag, skit i att läsa aftonhoran och liknande tidningar istället så slipper man se skiten. Men vad är det med bajen och inkastade saker? Samma sak på derbyt och näst intill varenda match förra säsongen. Helt otroligt. | |
| Maybach | 2009-04-24 10:18 | |
![]() | Till exmedlem, ja dom bilderna var rätt fina. Tifot har fått uppskattning på officiella hemsidan också, det märks att tifogruppen har ryckt upp sig/börjar bli bättre. Det har inte direkt varit världsklass på Hammarbys tifos senaste åren... Ja, sthlms-lagen och aik är allsvenskans hackkycklingar. Precis som att man talar om kris i DIF som bara ligger 2 placeringar längre ner än vad man hamnade förra säsongen mer än man talar om Kalmar som är regerande mästare och ligger näst sist i tabellen. Ang. inkastade föremålen. På derbyt var det åtminstone ingen bengal. Men vad som "förvånade" mig var att det nu mot IFK kastades in från Östra läktaren, inte från klacken. Själv är jag förvånad att folk överhuvudtaget använder sig av bengalar fortfarande, trodde alla skulle sluta med det i.o.m nya lagen. | |
| Kazo | 2009-04-24 11:03 | |
![]() | Uppskattningen, www.hammarbyfotboll....le id=33831 Krönika, mkt bra, www.hammarbyfotboll....le id=33834 | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-24 11:15 | |
![]() | Den där facklan eller vad det var var ju knappt en bengal utan såg ut och puttra lite där bara . Då samlade Tony sona spelare direkt och gjorde taktisk genomgång och vila och drack avtten medans Mikkel Jensen som knappt kunde springa tillslut kunde vila ut lite ^^ går inte att ha tre spelare på mitten som saktar ner boll iallfall inte på kanten. | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-24 11:16 | |
![]() | Fishermans End var grymt kul skön humor | |
| Maybach | 2009-04-24 11:23 | |
![]() | Daniel Mendes gjorde en lyckad övergång höhö. Från AIK till Kalmar. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-24 11:52 | |
![]() | maybach, du är så tuff o rolig som skriver om AIK som om dom kom från en annan del av landet "Ja, sthlms-lagen och aik är allsvenskans hackkycklingar." Hammarby har ingen tradition av att va hackkycklingar. Nämn inte AIK och folkliga brajjen i samma mening ens ang det. Det enda brajjen är e är en one-hit wonder med nya supportrar som förändrat klubbens självbild. AIK och sen apa if möts med HAT. brajjen är samba. eller hur? | |
| Maybach | 2009-04-24 11:56 | |
![]() | lejonmix, försök ta en del av vad jag skriver med glimten i ögat. Eller MÅSTE man använda smileys på det här forumet? Jag pratar om dagens Hammarby och dess supportrar? Varför skulle jag prata om hur det ser ut traditionellt sett? tagga ner lite.. | |
| bove | 2009-04-24 12:09 | |
![]() | Maybach och Miss_jk: Stockholmslagen är inte hackkycklingar. Däremot är det sant att allting som sker runt stockholmslagen förstoras upp väldigt mycket, vare sig det är en negativ eller positiv händelse. Det beror självklart på att Stockholm är landets största stad och därigenom är det många människor som är intresserade av det som händer runt de lagen. Huruvida Kalmar är i kris eller inte intresserar inte lika många människor så därför skrivs det inte lika mycket om det heller. Kvällstidningarna lever på att sälja lösnummer så därför kommer de självklart att skriva om sånt som de tror säljer lösnummer, vad man än må tycka om det. | |
| Maybach | 2009-04-24 18:55 | |
![]() | BP 1 - 0 DIF efter 32 sek haha. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-24 19:05 | |
![]() | Gnagare är känsliga själar. Maybach, ge fan i att snacka skit om Djurgår´n! *gråter* ;-) | |
| Maybach | 2009-04-24 21:12 | |
![]() | "Det som är så skönt är att vi vinner mot Djurgården på Stadion utan att vara bra. Det är viktigt, säger BP-tränaren Kim Bergstrand." Runa-klass på det citatet! | |