Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 3 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 20 197 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
NessaLote | 2008-08-25 17:11 | |
![]() | Hej storaförståndigasyster!! Lillan e trött igår, satt uppe alldeles för länge i natt :S | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-25 17:13 | |
![]() | Ska för övrigt iväg strax o kolla på årets upplaga av Hjältarna. Ni som vill dela min sorg eller glädje men inte kan göra mej sällskap på klassiska Kopparvalen kan få elektronisk uppdatering på svenskfotboll.se Ses ikväll! | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-25 17:18 | |
![]() | tack för ljumskpussen kapis..:) nu ska jag fixa lite Chikken..té middag ...se ya soon | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-25 17:21 | |
![]() | Ojdå... här försvann alla när man smet in och beklagade sig. Sorry, var inte meningen att lägga sorti på stämningen. | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-25 17:21 | |
![]() | Hmm... vattumannen,,,det gör jag me´ fyller i februari, next time ;o) | |
NessaLote | 2008-08-25 17:22 | |
![]() | Näää... du o jag kvar lime :D | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-25 17:22 | |
![]() | mäeh.. lime HEJ ! ja vad har du att förtälle... ?? Chiifen e han besv...?? eller är det en Hona ??? Näe just de ja skulle ju steka kycklingen nuu... | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-25 17:26 | |
![]() | Så hur har Nessas dag varit då. | |
NessaLote | 2008-08-25 17:35 | |
![]() | Nessas dag har varit mkt händelserik, ny klass ju, första 'riktiga' dagen i skolan!! Fysik o Biologi idag! Var riktigt kuuul :D. Pratar med hunken nu... vad skulle livet vara utan msn!! Hur har din dag varit? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-25 17:37 | |
![]() | Med tanke på att jag skulle vilja ändra detta till fråga om strypning av chef så kan du nog ana hur min dag varit. Hälsa Hunken :) | |
NessaLote | 2008-08-25 17:42 | |
![]() | Usch!!! Chefer e inte o leka me xD Hunken gick o skulle handla ^^ Lime, vad ska vi göra ikv? TV-soffa o film eller bio :)? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-25 19:40 | |
![]() | tjoohooo.... nu ska jag o lillasyster ut och motionera de fyrbenta! Önskelistor faster? Jag önskar mig absolut ingenting... julen e överskattad... eller nåt... nåja... synes senare kanske alla... *kram* | |
remvanrijn | 2008-08-25 19:46 | |
![]() | Hej Elle *puss och bamsekram på dig* en hel helg på bröllop utan dig. =( Men nu ä jag glad at ha dig omkring mig igen =) | |
Tess 08 | 2008-08-25 20:50 | |
![]() | Hejsan! Verkar som om jag mest träder in i tråden när jag är på väg ut.. Ska ut och rasta apostlahästarna hade jag tänkt.... Inte så inspirerande, men jag känner att det var länge sedan jag rörde på mig | |
fpsorknet | 2008-08-25 20:54 | |
![]() | Godkväll på er! Jag tror vi kommer att få se en glad Kapare här framöver. Åtvid ledde för en liten stund sen med 3-0. | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-25 20:58 | |
![]() | *viskar* å jag har fixat "Hjälteboken"..till Kapis men säg inget nu - ska bli en Juleklapp ;) | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-25 21:03 | |
![]() | Go kväll fpsorknet ! Har du samma syn på Julen som elle´.. eller =) ska jag anteckna nåt på önskelistan ?? så säg ! | |
Tess 08 | 2008-08-25 21:11 | |
![]() | Märy loo... om lilla mamsen fick önska sig något så... nja jag kanske inte har någon önskan, bara vi alla är samlade på jul... njae, eller kanske jag ska ta och önska mig den där grytan jag såg på affären... eller kanske jag ska önska mig lite snygga kläder och ett nytt matbord med stolar och kanske en ny kökslampa och en resa utomlands med valfri person (börja flörta med mig nu, den som vill med) och kanske en ny bil.. årsmodell '09 och en husvagn (för semestrar i Sveden) och en ny DUBBELsäng och att få hela sovrummet renoverat och få garaget i källaren omgjort till relax med bastu tja förutom dessa småsaker kan jag inte tänka på något som jag önskar mig... | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-25 21:15 | |
![]() | Waaow... ingen dålig lista du ;) | |
zmiley | 2008-08-25 21:20 | |
![]() | Här kommer jag in och lägger en tröstande hand på Limericks panna. Chefer kan onekligen ha sina sidor. Jag vill minnas att det var därför jag blev min egen chef en gång i världen, bara för att upptäcka att det onekligen kan ha sina sidor det med. Tröstkram. | |