Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-27 23:30 | |
![]() | Inte för att det är någon här nu, men natti på er alla! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-27 23:40 | |
![]() | Natti natt, sov gott! :) Bitte, vad händer när man dumpar? Det verkar inte trevligt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-10-28 04:55 | |
![]() | Snart ska jag gå och hämta en buss jag hyrt och packa in ca7 barn i den och åka till Stockholm och ägna oss åt kulturella saker som ett och annat Museum vi missat och någon utställning,och sen blir det klädinköp och mor köper stövlar sen ska det hälsas på,hoppas dom är sjuka jag vill inte hälsa på.Vinkar ät Dig slånis när jag åker förbi | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-28 07:46 | |
![]() | pink ribbon,,,Dumping är ett symtom som uppstår då man överlastar tarmen med glukos (socker). Hos normala personer med intakt funktion av nedre magmunnen portioneras maginnehållet ut i tarmen i små mängder i taget. Då kan dumping inte uppstå. Hos patienter opererade med gastric by-pass ramlar hela den intagna födan omedelbart in i tunntarmen. Det innebär att man får en hög lokal glukoskoncentration och dumping uppstår. Dumping, där första stadiet egentligen är lite paltkoma , man blir gäspig , stadiet två karakteriseras av en känsla av matthet, hjärtklappning , illamående och kalvsvettningar och till sist kan man tom somna av en dumping Bitte | |
| Lillstölla | 2013-10-28 13:20 | |
![]() | Hej på er :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-28 13:52 | |
![]() | Hej. :) | |
| Lillstölla | 2013-10-28 13:58 | |
![]() | Tack så mycket för kortet! Anlände idag :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-28 14:00 | |
![]() | Idag? Oj. De är inte mycket för postgång där nere. :P | |
| Lillstölla | 2013-10-28 14:02 | |
![]() | Haha, nej det har allt tagit sin lilla tid! De har väl fullt upp med att ta siesta :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-28 14:04 | |
![]() | Jo, de har väl det. Det förklarar även varför ingen nämnt något tidigare. *haha* Idag tvättar jag. Fy h-vete vad jag tvättar. Sängkläder, gardiner, mattor och självklart även den vanliga högen med kläder. Yay. Gissa om jag trivs med min dag? ;) | |
| Lillstölla | 2013-10-28 14:05 | |
![]() | Å ja, jag tror att du jublar och kör en liten glädjedans nere i tvättstugan :P Jag har haft Mollan idag några timmar men vi har mest slöat, hon, jag o katterna. Snarkat i kapp. Är ju ett jäkla skitväder på G här och det känns i kroppen. Ska dock roa mig i tvättstugan imorgon. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-28 14:09 | |
![]() | Jag vill ha det klart så att jag kan koncentrera mig på annat. Ska jobba i natt och i morgon natt, sedan blir det till att lägga sista handen på allt innan vi får tillgång till lägenheten på fredag. Ska bli så himla skönt att äntligen få flytta över sakerna. Vi får förresten behålla nycklarna till våra nuvarande lägenheter över helgen och kan fixa över allt under fredagen och lördagen och sedan fixa fönstren, torka av i badrummen och dammsuga på söndagen. :D | |
| Lillstölla | 2013-10-28 14:13 | |
![]() | Ja jag såg det, det är ju kanonbra :D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-28 14:15 | |
![]() | Skoja inte! Snacka om att alla instanser varit tillmötesgående och hjälpsamma. Helt ofattbart bra! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-28 14:16 | |
![]() | Nu ska jag ner i tvättstugan igen. Heja mig. | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-28 14:27 | |
![]() | Usch! Ska också tvätta.. längtar inte! | |
| Lillstölla | 2013-10-28 14:49 | |
![]() | Ja måste vara en enorm lättnad, och såg hur smart du raggar bärhjälp till flytten ;) Nödvändigt ont GP! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-28 16:02 | |
![]() | Hej igen! Tja, man tar väl till de medel som finns, eller hur Stölla? ;) Nu verkar de inte riktigt fatta hur det ska gå till, men det är långt till fredag. ;) Jag råkade vara på väg ner i tvättstugan när snickarna som fixat i lägenheten var på väg in. Jag fick komma in och titta. Det blir så förbaskat bra! De hade dessutom lobbat för mig och Vikingen. När jag var in i början på månaden fick jag se ritningen på köket och uttryckte besvikelse över att de skulle ta bort ett högskåp. Det innebar i praktiken att städskåpet skulle försvinna helt. Jag var rätt lugn angående det men tyckte det var beklagligt. Idag visade de mig stolt köket. De har sett till att högskåpet är kvar OCH att det delade skåp med bänk i mellan blivit ett helt högskåp. Fantastiskt! Vi har bäst kök på hela gatan!!! | |
| Lillstölla | 2013-10-28 16:11 | |
![]() | Men vad härligt! Glad för er skull :D Och ja, klart man tar till alla knep tillåtna för att få jobbet gjort" | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-28 17:10 | |
![]() | Bitte, det låter inget vidare. Bäst att vara försiktig med vad man äter och dricker då. Jag träffade ganska nyligen en person som var gbp-opererad. Hen påstod att hen måste äta minst 6 ggr/dag och det var rejäla portioner. Spagetti med köttfärssås och allt möjligt. Jag tyckte att det verkade lite konstigt och tänkte att personen kanske äter upp sig igen, och det vore ju synd efter allt vad op innebar. Ska det funka så, att man måste kompensationsäta efter op? | |