Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-28 17:11 | |
![]() | Härlig, LadySol, att du får så fint och bra där du ska bo! | |
| corlini | 2013-10-28 17:16 | |
![]() | pink, NEJ man äter pytteportioner fast ofta. den person du träffade kommer nog sumpa hela chansen hen fick genom att fortsätta invant mönster. en nära vän till mig och en bekant har bägge gjort den op och jag har läst de råd de fick med sig hem. små portioner, litet oftare än vad vi andra äter. men SMÅ är själva grejen. regn, helt otroligt jävla regn :( på mindre än en timma från sol till mörker och fullkommligt jäkla ihållande ösregn hatar regn | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-10-28 17:37 | |
![]() | Lillstölla är man dum i huve och roligt dum om man slänger in täcke + strumpor + tröja + linne + trosor tillsammans mef täcket i 60 grader + sköljmedel?:) :p isf orkade inte tvätta täcket för sig och de andra var så lite vittvätt så då tänkte jag. Äh slänger väl ihop de så blir de inte så dyrt i kostnad. :p | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-28 20:04 | |
![]() | Små portioner är en sanning med modifikation man äter mellan 2-3 dl mat , men orkar inte dra allt kring detta för alla vet någon som vet,, fast jag lever med det själv så ..... Är mest av allt trött och less/ledsen i kväll, fått diagnos på min smärtande höft Bitte | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-28 20:32 | |
![]() | Goooooder afton! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-28 20:49 | |
![]() | Ok, 2-3 dl mat är ju ganska mycket. Går man inte upp igen då, med så pass mycket? Bitte, det kanske är bra att du har fått en diagnos i alla fall, så vet läkarna hur man kan behandla? Goder afton, A W K :) Läget? | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-28 20:52 | |
![]() | Det handlar om vad man äter sedan är ju upptaget nedsatt då man tagit bort magsäcken och ca 50 % av tunntarmen. dessutom ska vi prioritera proteinerna , Bitte | |
| hfranke | 2013-10-28 20:53 | |
![]() | God kväll! Hoppas att alla mår bra. Hfranke har jobbat idag, och har haft det bra som vanligt på jobbet :) Ska till sunne på teambuilding onsdag-torsdag. Vi står inför en stor omorganisation i mars-april, fyra avdelningar ska bli tre, och jag ska byta avdelning helt, så det blir spännande att se hur den nya arbetsgruppen kommer att se ut. | |
| hfranke | 2013-10-28 20:57 | |
![]() | Och jag hoppas att det ändå känns bra att ha fått en diagnos, bitte. Det gör ju inte värken lindrigare, men som jag förstod fanns det något alternativ för dig iallafall. Hoppas verkligen att du slipper ha ont. Jag gnäller över min hälsporre jag. Inget i jämförelse med din värk, misstänker jag. Kram på dig, fortsätt att vara stark! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-28 21:00 | |
![]() | Ok, Bitte. Det låter spännande, hfranke. | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-28 21:01 | |
![]() | Värk är värk oavsett vart man har ont så gnäll på du med Bitte | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-28 21:01 | |
![]() | Ja, stay strong ladies, det försöker jag med att göra. | |
| hfranke | 2013-10-28 21:02 | |
![]() | Ja jag har ju varit på häktet i Karlstad en dag och "pryat". Jag ska vara på intagningsavdelningen, och vi ska ha två häktesplatser. Blir helt nytt för oss alla. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-28 21:06 | |
![]() | Då kan det väl komma in ganska farliga personer? Psykotiska och/eller våldsamma? | |
| hfranke | 2013-10-28 21:17 | |
![]() | Ja de har inte resurser (kunskapsmässigt) att ta hand om dom på vanliga häktet. Vi ska avlasta när det blir för stökigt, eller patienter/häktade som ska till Göteborg och göra RPU inför rättegång (rättspsykiatrisk undersökning). Häktet är otroligt speciellt jämfört med att vara på avdelning. Häktade är isolerade 21-24 timmar per dygn, så de med psykiatriska besvär blir lätt ännu sjukare i häktet. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-28 21:50 | |
![]() | Fan vad kass jag är på att hänga med här idag då... :\ | |
| hfranke | 2013-10-28 21:57 | |
![]() | Äh. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-28 22:02 | |
![]() | Okejdå! | |
| hfranke | 2013-10-28 22:03 | |
![]() | Är det bra med dig då, hannes? Får du tag på nåt jobb? | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-28 22:05 | |
![]() | Ser mörkt ut, men jag överlevde stormen iaf, alltid nåt att vara glad över! Hur står det till med dig? | |