Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maja G | 2009-03-04 11:55 | |
![]() | Jag retar mig att jag är en av dom som borstar tänderna i hela lägenheten och fy bubblan, framför min gubbe också! Står ofta vid balkongdörren och insuper lite luft samtidigt... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:05 | |
![]() | Retar mig på: *Att jag gick upp en timma senare än planerat, dvs: *Min egen dåliga karaktär. *Att explorer låser sig hela tiden för att programmet inte är kompatibelt med adobe flash player. *Att behöva betala räkningar. *Mitt eget undvikandebeteende vad gäller räkningar. *Andras undvikandebeteende vad gäller viktigare saker än räkningar. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:07 | |
![]() | Att jag vaknade alldeles för sent. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:07 | |
![]() | Glömde: Retar mig på att jag är osunt kärlekskrank. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:07 | |
![]() | Missade du skolan, Hanna? :/ | |
| nystan1 | 2009-03-04 12:08 | |
![]() | Stör mig på att alla H&Ms mamma-bhar (?) ser ut som något en gammal tant skulle ha på sig. Min sambo skrattade åt mig när jag visade den jag köpte.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:10 | |
![]() | Tanken är väl att man inte skall få för sig att mammarollen går att kombinera med sexighet, för hur skulle det se ut! ;) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:12 | |
![]() | Då är du en timme piggare än du skulle ha varit annars. Då har du haft massor av pengar på ditt konto lite längre än du annars skulle haft. Dålig karaktär är ibland det som gör livet lite lite roligare. Kärlekskrankhet kan ibland locka fram lust att skriva och skapa - så egentligen var det bara positiva saker, Sylvia. Eller...nä, kanske inte? | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:13 | |
![]() | Problemet med explorer är dock omöjligt att göra ngt positivt av. | |
| nystan1 | 2009-03-04 12:14 | |
![]() | Sylvia: jag har inga som helst krav på att vara sexig (har gått upp 6 kilo på fel ställen, så en porrig bh skulle knappas hjälpa), jag vill bara inte att den ska vara ful. Förresten, är det sånt här som kallas I-landsproblem? =) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:18 | |
![]() | Nä, ett I-landsproblem är att man ibland kan sakna en man att bo med som skrattar åt ens överskottskilon i en porrig BH från HM. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:20 | |
![]() | I-landsproblem indeed...Vi har för mycket tid att slå ihjäl. Annat hade det varit om vi var tvungna att ge oss ut i skogen och fälla ett vildsvin för att få mat! uisge beatha: Kärlekskrankhet föder i mitt fall bara mer kärlekskrankhet, och det är ett högst icke-kreativt tillstånd. Men visst, skönt att få sova - om man nu skall envisas med att vara positiv... :) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:23 | |
![]() | Positivt tänkande är ett aber när man känner sig lite sänkt. Jag skulle bara leka lite hurtfrisk dagisfröken som aldrig saknar braiga kläder vid dåligt väder typ. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:25 | |
![]() | Jag känner mig inte sänkt, dock. Jag tittar ut mot en grå himmel och håller med dagisfröken. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:26 | |
![]() | Nu ska jag åka till skolan och lattja lite med statistik! D e jeterolitt! :( | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:27 | |
![]() | Usch...Glöm inte att klä dig mot statistikens iskalla vindar då. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-03-04 12:29 | |
![]() | Det var nog jag som kände mig lite sänkt och projjesserade lite :) Men skola är kul - Multianalyser av varianser och analys av kovarianser ligger framför mig i 4 timmar :D:D:D HURRA FÖR MIG! | |
| nystan1 | 2009-03-04 12:50 | |
![]() | Beata: du kan få låna min sambo, han ställer så gärna upp och skrattar åt dina underkläder om du vill. Han är bra på att städa också. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-04 13:15 | |
![]() | Nystan1, dumt att skratta åt behån, du får säga åt honom att skärpa sig. Han är väl snäll annars iaf och gillar det som finns i behån? Jag blir lite avis på dig som har ammarbröst och någon som sparkar i magen - för mig var det en stor lycka. Tror att mammabehåar kanske är lite trista, för att de dels ska vara rejäla men inte göra ont och framförallt gå att tvätta varmt. Fräscha tuttar åt bebisen. | |
| nystan1 | 2009-03-04 13:30 | |
![]() | mommes: han vill väl allra helst att jag ska ha mina vanliga bhar som är alldeles för små, så att det som är i inte får plats.. Annars är han ganska snäll =) Väntar för fullt på sparkandet, men ska i allafall förhoppningsvis få höra hjärtljuden idag. | |