Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2014-01-11 01:30 | |
![]() | Tack! Vi hör det lite för sällan, en (turligt nog) förhållandevis liten gren ( eller snarare kvist) som kostar väldigt mycket pengar och som ger väldigt lite resultat . Långa (ofta väääääldigt långa) vårdtider. Å andra sidan skulle samhället vara rätt mycket mer otryggt om inye kag och mina kollegor fanns. | |
| hfranke | 2014-01-11 01:32 | |
![]() | Inye kag betyder inte jag. Har uppdaterat telefonen och numer har jag bara qwerty-tangentbord. Skit. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-01-11 01:33 | |
![]() | Resultat är fullkomligt irrelevant i din bransch. Det handlar om något nödvändigt. Vad skulle alternativet vara? | |
| hfranke | 2014-01-11 01:35 | |
![]() | Kaos. Men vi är liksom landstingets lilla blödande varböld. Ekonomiskt sett. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-01-11 01:37 | |
![]() | Skitsnack. Ni gör ett utmärkt jobb! Vad någon underkvalificerad ekonomidirektör på landstinget säger ska du ta med en axelryckning. | |
| hfranke | 2014-01-11 01:38 | |
![]() | Fast resultatet är relevant. Vi vill inte ha patienterna där längre än nödvändigt. Vi vill jobba med långsam, säker utslussning av friska personer. Men i väntan på det så kostar vi enorma pengar. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-01-11 01:40 | |
![]() | Självklart är resultatet av ert arbete relevant! Jag tänkte på ekonomiskt resultat. Miljöskadad. Sorry! | |
| hfranke | 2014-01-11 01:41 | |
![]() | Vi skrämmer skiten ur dom när dom ringer och ifrågasätter nåt :) Sist var det IT som fick hicka. Dom skickade ingen för att hämta 1 (av 7) datorer. Jag sa att dom äventyrade rättssäkerheten. Då bytte dom ut alla 7 datorer. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-01-11 01:44 | |
![]() | Haha :) | |
| hfranke | 2014-01-11 01:44 | |
![]() | Ingen fara, vi utgår från våra egna referensramar ju. Vi har en tendens att alltid få försvara oss, i min sektor. Fast ofta bara per telefon eller mail, det är inte direkt nåt populärt utflyktsmål för politiker ;) | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-01-11 01:50 | |
![]() | Nej politiker tenderar ju att undvika de svåra frågorna... Det är lixom lättare att skriva debattartiklar om vad meningsmotståndarna gör fel, än att ta en aktiv roll i något som inte ger några röster, hur viktigt det än är. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-01-11 01:50 | |
![]() | Om Fulsnack är kvar>> Har du testat dina nya proppar? Vad tyckte du? | |
| hfranke | 2014-01-11 01:54 | |
![]() | Finare också att visa hur fina rum det är på äldreboenden, än att vi har.en ny bältessäng :D inget att stolt visa på bild i lokalpressen kanske ;) Och nu tar.mitt batteri strax slut, så jag drar mig ödmjukt tillbaka och önskar alla en god och säker natt. puss på er alla! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2014-01-11 05:39 | |
![]() | Jaha. Ytterligare en natt utan sömn. Och jag jobbar inte ens den här veckan. Känns inte direkt optimalt. | |
| Fjällan_ | 2014-01-11 07:50 | |
![]() | Samma här solen :/ Somnade som en liten gris, sov väl 3 timmar, vakna vid 05 och va klarvaken! Försökt kolla på en dålig film, men icke att jag lyckas somna! Så nu blir de en kopp kaffe. God morgon :) | |
| fulsnack | 2014-01-11 07:59 | |
![]() | Vakna av att man fryser är inget skönt sätt att vakna på. | |
| Bitte - Administratör | 2014-01-11 09:25 | |
![]() | Morgonkaffe och en djupdukning i frysen och där i botten fanns det några kubbar kvar , njuter av dessa till kaffet Bitte | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2014-01-11 09:56 | |
![]() | Jag lyckades få till mysigaste ljudet. Jag hade magen på handen. Ehm. Jag hade handen på magen och när jag andades och magen lyfte sig gneds täcket mot tumnageln så det blev ett sövande och rogivande knarrande ljud, som när en riktigt tung karl ligger och sover i en hängmatta på ett fartyg. Jag förstår att ni alla är helt bekanta med vilket ljud det rör sig om, så jag skall inte dividera i saken ytterligare. Mysigt var det i alla fall. | |
| fulsnack | 2014-01-11 10:20 | |
![]() | När andra har lika halvknasigt detaljsinne som en själv <3 | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2014-01-11 10:28 | |
![]() | Men bra, Ticnet. När jag bokade biljett stod det att jag kunde hämta ut hos ATG. Nu efter jag bokat biljetten ger dig mig information om att de inte har samarbete med ATG längre, så jag blir tvungen att åka in till Jönköping och hämta ut. Det hade blivit billigare att få biljetterna hemskickade. | |