Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-09-15 14:49 | |
![]() | Initiativet är suveränt, och att samordna allas åsikter och idéer är ju en omöjlighet! Så missförstå mig inte, det blir skitbra hur som helst och var och en får väl ta ställning till om "formatet" känns tilltalande för dem (och om det inte passar komma med en "bättre" lösning nästa gång!) Sylvia; är du säker på det? Tror du inte att ganska många (som inte är ute och festar varje helg t.ex.) skulle ge viss prioritet åt att faktiskt gå ut just i syftet med att det är en betapetfest? Så skulle jag tänka i alla fall, och just därför skulle det kännas knas för mig att gå till ett ställe som kommer att ha 1) kö, 2) inträde och 3) vara knökfullt och så högljutt så att det inte går att göra annat än att supa, dansa och skrika. (Tydliggörannde: Om jag t.ex. skulle få äran att träffa både farsan (bäste robert) och morsan (vita) så skulle jag ju vilja säga ett eller annat ord till dem innan vi börjar supa, dansa och skrika som vanligt! ;)) | |
| Bäste Robert - Ej medlem längre | 2009-09-15 14:55 | |
![]() | Dude :-) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-09-15 14:59 | |
![]() | Äh, ffs jag kommer hur som haver tror jag! Får väll stoppa upp BH;n eller nåt så jag garanterat nästlar mig in på GH :). Så jäkla svårt kan de ej vara att komma in borde man tycka... bara man är välvårdad och hyfsat nykter ska de väll gå. | |
| Pseudonymf | 2009-09-15 15:02 | |
![]() | Ja, jag har nära till Sthlm, så jag kommer nog. Men någon vänlig själ kan ju kanske kontakta Golden Hits och höra hur det står till med den där 25-årsgränsen :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:05 | |
![]() | Tårarna stiger i ögonen, tänk att äntligen få träffa sin son Dudde ;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:05 | |
![]() | Jag bor i sundsvall- inte så nära alltså, men jag behöver semester och både min kille och mina två svågrar jobbar i sthlm så i värsta fall får jag väll umgås med dom om jag ej kommer in ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:09 | |
![]() | Steve: Scrabblare brukar träffas under lugnare former, bland annat på Soft bar i Stockholm. Den möjligheten finns alltså redan men är för mig inte lika lockande som att ses och RÖJA. Det var drömscenariot för mig när jag startade den här tråden. Jag håller med om att det bästa hade varit en lokal där man kan välja att ta det lugnare också, och min tanke har hela tiden varit att Golden Hits är så stort att de flesta kan hitta något de tycker om där. Ett annat alternativ skulle kunna vara Kvarnen, som har 23 som åldersgräns - men det är kanske lite för liten lokal för att kännas helt perfekt. Visst hade upplägget på kvällen kunnat se annorlunda ut men är det så konstruktivt att prata om det nu? Det hackar ju bara sönder de planer som redan finns och som folk har ställt sig positiva till. Jag ser det som så, att vill man dyka upp, då gör man det. Både Robban och Vita har ju lovat att vara där, vilket borde göra beslutet lätt för dig. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:10 | |
![]() | Kul, söt-mollee! :) | |
| Bäste Robert - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:10 | |
![]() | Håller med Steven Z. Jag vet inte hur givande det är att träffas på ett knökfullt ställe och stå och skrika varandra i örat. :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:12 | |
![]() | Är Steve DudeNiro? Ok, ditt ord är lag. Du bestämmer. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:15 | |
![]() | Jag vill veta om YlBjörn tänker dyka upp också. Det vore nåt det. Han och tigrarna i vedboden. | |
| Bäste Robert - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:19 | |
![]() | Nja, jag tror inte jag pallar att gå på denna tillställning ändå. Med några bira innanför västen hade det väl blivit okej, men som läget är nu... nja. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:24 | |
![]() | Men BR! Va säger du? Är ju du som gör hela festen så mkt som du engegerat dig på forumet... | |
| Bäste Robert - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:34 | |
![]() | Jag vill att NI ska gå. Min närvoro gör varken till eller från, tro mig. | |
| Bäste Robert - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:35 | |
![]() | *närvaro heter det | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:55 | |
![]() | Fåntratt, klart du ska komma Robban *lockar med en klapp på rumpan* | |
| kajix | 2009-09-15 15:57 | |
![]() | robban kan var med per högtalartelefon. | |
| Pseudonymf | 2009-09-15 15:59 | |
![]() | *klär på sig partyhatten* | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-15 15:59 | |
![]() | Förresten så vill jag bara säga att Karlsson har öppet från 11 på dagen o att det är tyst o lugnt fram tills 23 om man vill ses tidigare... ingen entré förräns 21.30 som sagt. Men nu har jag sagt mitt om varför jag tycker det vore smidigare m K istf GH. | |
| Pseudonymf | 2009-09-15 16:03 | |
![]() | I hear you :) Jag har ingen aning, för jag har aldrig vart ute och festat i sthlm :) | |