Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 16 |
Mobilspel
Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:30 | |
![]() | Jag har haft en himla bra dag, bortsett från att jag tvingades kliva upp vid tjugo över fem för att hinna till jobbet i tid. :P Själv då? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:31 | |
![]() | Stölla - har du inga fungerande mediciner för den där hemska astman? | |
Megaherz | 2011-11-07 19:31 | |
![]() | Ooh, lussebullar! Ska baka det och bjuda på min avdelning i december :) *hosthost* Lady, jag går upp 05:25 varje dag :o | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:34 | |
![]() | Mega - Jag beklagar. :S Jag skulle aldrig klara att kliva upp så tidigt. Eller jo, det skulle jag om jag var tvungen, men nu är jag inte tvungen speciellt ofta och skulle ta mig sjutton aldrig välja att göra det. | |
Lillstölla | 2011-11-07 19:34 | |
![]() | Lady: Idag gjorde de väldigt liten nytta, märkte inte nån större skillnad, det enda jag verkligen märkte av var att jag började skaka som en tok när jag tagit den. Ska till min läkare på måndag så ska prata med honom då. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:37 | |
![]() | Jag skakar av min astmamedicin också. En quirky bieffekt jag inte är speciellt förtjust i men som jag numera accepterar. Värre var det i början, då jag började skaka och få hjärtklappning utan att veta varför. Det går i regel runt 40 min efter att jag tagit medicinen innan det sker, så jag satte till en början inte det i direkt samband med varandra. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:38 | |
![]() | Jag bakar lussebullar med syskonbarnen varje år. Undrar om det är dags snart? *är väldigt förtjust i lussebullar* | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:38 | |
![]() | vad tar du för meducin Lillstölla? | |
Lillstölla | 2011-11-07 19:39 | |
![]() | Jo, hjärtklappning får jag med, men skakningarna är det värsta för mig tycker jag. Men idag var det riktigt illa, trodde ett ögonblick att jag skulle klappa ihop på stan för jag inte fick luft. Men gick bra den här gången med :P | |
Lillstölla | 2011-11-07 19:39 | |
![]() | Yoga: Jag har Oxis och Bricanyl. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:40 | |
![]() | Det är bricanylen jag skakar och klappar av. | |
-Delika-tess | 2011-11-07 19:42 | |
![]() | Bricanyl kan ha den effekten, vet jag. Det handlar om alfa- och betareceptorer :) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:42 | |
![]() | Och det är nog bricanylen som ställer till det antar jag? Min ena unge har ju haft astma rätt länge, och hon reagerar ibland som du beskriver. Jag fick en annan vinkel på att man kan få hjärtklappning av en jobbarkompis, och det kan nog stämma in på hur min dotter har det. | |
-Delika-tess | 2011-11-07 19:44 | |
![]() | Hej på er förresten!! Snygg färg på håret Solen :) och frisyr förståss! Själv sitter jag med huvudvärken och inser att koffeinet ännu inte virat sin rätta sida... | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:45 | |
![]() | Missar jag nåt här? Har inte Sol samma frisyr och hårfärg som tidigare? Jag kanske är tröttare än vad jag inser :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:45 | |
![]() | Hej Tess. :) Tack. :) Blir du aldrig av med den där huvudvärken? :( | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:46 | |
![]() | Yoga, jag har det här. Och egentligen är det inte så stor skillnad. Jag har bara tröttnat på det råttfärgade jag haft ett tag och färgade det aningen ljusare. De har läst bloggen och sett bilder där. :) | |
Lillstölla | 2011-11-07 19:47 | |
![]() | Yoga: Ja, precis som Lady säger, är Bricanylen som ställer till det så för min del med. Trist att din dotter har astma :( Hoppas hon inte lider av det alltför mycket. | |
-Delika-tess | 2011-11-07 19:48 | |
![]() | Huvudvärken har blivit mycket bättre sen jag skaffade nya glasögon. Jag har tydligen lätt att få huvudvärk och nu har jag haft sömnbrist efter några nätters obefintlig sömn.. kan va en bidragande orsak. OCH koffeinbrist. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:50 | |
![]() | Astman är nån slags släktsjukdom hos oss, den tog livet av min far efter många andfådda år. Dottern är inte värre än att hon kan klara av det, men det är klart, några maratonlopp springer hon ju inte :) Sol, jag får väl kika in på din blogg en sväng då! | |