Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-01 11:04 | |
![]() | Helt rätt! Inga drinkar ikväll eller? | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-11-01 11:29 | |
![]() | Klart som fan det blir drinkar! | |
| hfranke | 2013-11-01 12:04 | |
![]() | Hfranke har drinkat färdigt för nån vecka framöver... | |
| hfranke | 2013-11-01 12:32 | |
![]() | Börjar dessutom jobba 6.45 imorgon, så det får bli kaffe och vatten och en tidig kväll för fröken hfranke. Är det nån av er som ska på nåt roligt? Kanske en halloweenfest eller nåt? Jag skulle vilja gå på nån sån där temafest, fast inte en sån där man behöver ha peruk och sminka sig tråkigt ful. Peruk blir för varmt, och hur fåfängt det än låter så vill jag hellre försöka vara fin, än sträva efter att se värre ut än vanligt :) | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 14:59 | |
![]() | De har pris till bästa utklädnad här. Undrar om jag vinner, om jag kommer som jag är. Så mysigt jag har det i min ensamhet + katter. Tyst och lugnt, skymningen sänker sig och ljusen brinner. Hoppas att det går bra för de mina som är ute på vintervägarna. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:01 | |
![]() | Vi har chattat på duktigt ändå. Den här tråden är snart full. Undrar vem som startar nästa och hur den piffiga trådstarten kommer att se ut. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:08 | |
![]() | Jag tycker att det blir din uppgift, fru Rosa. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:08 | |
![]() | Jag känner på mig att du är en utmärkt trådstartare. | |
| hfranke | 2013-11-01 15:10 | |
![]() | Hur många sidor eller inlägg får trådarna innehålla? Jag är lite tjurig. Det skulle fikas idag... Inte fan ringer man när man ska, och då får det nog vara! (Inte han som jag sliter ut rakhyveln på, en annan) | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:16 | |
![]() | Rakhyvelskarlar kommer undan med rätt mycket? | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:18 | |
![]() | Tack nattis, men jag är ingen bra trådstartare :) Någon annan får hemskt gärna ta på sig uppdraget. Kanske du eller hfranke? Ca 10 000 inlägg och ett visst antal visningar ska en tråd palla, sen kan det bli problem. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:19 | |
![]() | Ajdå, hfranke, har han missat ert fika? :( | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:27 | |
![]() | Jag är inget bra alternativ. Tänk om jag kommer till insikt med att jag måste avsluta kontot? Det blir så tråkigt med en TS som inte finns kontaktbar. Vem ska då lösa alla hemska konflikter i tråden? Franke t.ex, hon bråkar ju mest hela tiden! | |
| hfranke | 2013-11-01 15:30 | |
![]() | Nattis, ja Rakhyvelsmannen kommer undan med en hel del, tyvärr. Han kompenserar det dock väldigt väl. Pink, det här var en ny bekantskap som jag hade tänkt fika med. Han skulle "nog komma ifrån jobbet" vid två. Så jag tänkte att då blir väl klockan tre innan han ringer. Och nu är hon halv fyra, vilket innebär att jag skiter högaktningsfullt i att vänta mer. Nån som har en snubbe som är punktlig och prioriterar rätt till övers? Helst här i krokarna. Han behöver inte vara så snygg, det är sällan män i min ålder, men han ska kunna föra sig i sociala sammanhang och vara rolig :) Å inte ha massa småungar. Jaaa jag är ledsen, men jag är inte speciellt förtjust i småbarn. | |
| hfranke | 2013-11-01 15:33 | |
![]() | Ja är det nåt jag är känd för så tror jag det är precis det, jag bråkar mest hela tiden :D Svårt att hålla sams med mig själv tillochmed, var tvungen att klippa till mig i morse för att jag var kaxig. Trist med ögat, men det finns ju så mycket smink att dölja det med. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:39 | |
![]() | Du verkar inte bråkig, hfranke :) Inte om man jämför med mig. Du verkar besitta en mycket stor social kompetens och pålitlighet. Det är fina meriter för en trådskapare :) | |
| hfranke | 2013-11-01 15:43 | |
![]() | nä jag är inte bråkig. Jag är snäll. å mild. På fritiden :) På jobbet är jag Nurse Ratcheds evil twin :) Ja det är väl klart jag startar en ny om ingen annan hinner före, det är ju inte direkt så man måste försvara och hålla koll på den här tråden. Å förresten så trött jag blir på flashbackliknande trådar. Var bara tvungen att säga det. | |
| hfranke | 2013-11-01 15:52 | |
![]() | nu är jag hungrig. Pippifågel på tallriken blir det idag! Ajöken på en stund. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-01 15:58 | |
![]() | Har du givit dig själv en blåtira, alltså? Hett med kvinnor som ser misshandlade ut. Nu gör vi det! | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-01 16:12 | |
![]() | Det verkar som att jag gick över gränsen den här gången, ty nu blev det pinsamt tyst här. | |