Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 19 880 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-27 07:54 | |
![]() | -2 och går mot plustecknet!! :) Ingen sol dock, ännu! Hoppas på det så jag kan långpromenad med huliganerna som skulle behöva det..och jag med föresten :( | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 08:33 | |
![]() | huliganer? | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:02 | |
![]() | Såg att folk undrade var "hokki" är. Hokki är den där häftiga sporten som är brutalt stor i Norrland, samt mindre orter i mellangärdet av detta land och i gbg av någon anledning. oftast är det som störst där konkurrensen av annat nöje på orten inte existerar. Man frustar och slåss efter var och varannan avblåsning. Markerar sin närvaro framför "kassarna" med att mucka lite och rappa med klubban. Griniga är man till tusen och slagsmål är tydligen en del av sporten. Krydda med lönnfeta spelare som folk TROR har fina kroppar. Publiken är som en skara oxtokiga popcornätare som gärna klappar händerna till technomusiken och Mora Träsk på kommando. Bua på domaren är vad det verkar hälften av behållning för denna vilsna skara. Krydda med lite förgymnasiala tjejer med pom-poms som kallas för CHEERLEADERS som enlig uppgift ska "höja" stämningen. Häftiga nya logo-ypers är viktigt. Kepsar ska säljas till barnen. - Döp om alla lag i Serien så att man får ett lite "häftigare" namn. Typ Frölunda Indians, Hv 71 Blue Bulls, Luleå Bears, Färjestad Wolves och Linköping HC White Lions. (jag garvar av detta, är det arrogant?) Ännu konstigare, med GBG, är att man kan hålla på Frölunda i håcky men inte i fotboll. Frölundas fotbolls- och håckysektion gick iofs skilda vägar 1985. Just för att folk inte höll på Frölunda,eller Västra Frölundas som det egentligen heter, i båda sporterna (vanligt funtade människor håller på samma klubb i fotboll och håcky, om det går) Dock inte i götet. | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:02 | |
![]() | ja Lejon och då pratar jag inte djurgårdare, barn eller andra typer utan mina 4 benta huliganer, som för övrigt finns att beskåda i rit-tråden just nu :D | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:05 | |
![]() | Vadå hålla på samma lag inom fotboll och hockey?? Klart som faen att man håller på aik i hockey men i fotboll...i fotboll...i fotboll *letar febrilt i sportbilagan* äh, drar till med rimbo if eller något annat d-lag.. :D | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:07 | |
![]() | med resevation för slarvfel... men nu vet ni. ja, vad hokki el håcky är. Fotbollen har bevarat sin kultur i klubbarna i nästan alla länder, förutom England kanske. Länge leve den globala sporten Fotbollen. =) Kom igen era hokkitokiga damer. Släpp klubban. Det är vår =) | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:09 | |
![]() | Släppa klubban?? Vad ska jag då suuuuga på??? ;) | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:10 | |
![]() | ewa-lena Håller du bara på AIK i håcky? =) Antar att det är ok att inte bry sig om den andra sporten, jag bryr mig inte nämnvärt om hokkin. Men nog "håller" jag på samma klubb i alla sporter=) | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:12 | |
![]() | det finns säkert otroligt många män, som använder både tvål och vatten, som gärna ser dig suuuuuga på nåt annat än klubbor. =) | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:13 | |
![]() | Eg inte, eftersom jag inte gillar annat än NHL-matcher (mera fighter och chans till blodvite där) , men jag var AIK-are som liten och det sitter väl i.. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:17 | |
![]() | ja det är nog den enda Hokkin jag ser på, förutom AIK ibland, NHL-slutspelen. Jag har ju pungat ut för kanalen så lite borde jag se. gick in på din sida, vilken del av Uppsala bor du i? | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:30 | |
![]() | ingen, men bor både till höger och vänster om så det passar mig bra.. :D | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:38 | |
![]() | ok- utanför staden då alltså? =) | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:03 | |
![]() | Jag är lite kär i Diesels nya parfym. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:50 | |
![]() | Så.. räkningar betalade och det finns pengar kvar till parfym ;) | |
hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:53 | |
![]() | Hockey är det ända riktiga. | |
hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:54 | |
![]() | Jag hatar att säga det men jag älskar Paris Hiltons första perfym. Antagligen för jag aldrig haft råd att köpa den själv. | |
hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:54 | |
![]() | parfym* :( | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:54 | |
![]() | Skidskytte <3 | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:55 | |
![]() | Tyckte den var ok, men väl blommig för en tant som jag | |