Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 19 908 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
-baudiablo - Ej medlem längre | 2011-05-14 23:59 | |
![]() | Nu fick jag f*ntamej en mus till... Katterna är duktiga idag. | |
Megaherz | 2011-05-15 00:04 | |
![]() | haha, stackars dig ;) | |
-baudiablo - Ej medlem längre | 2011-05-15 00:13 | |
![]() | Inte så farligt... de har inte kunnat vara ute på hela dagen, pga regn, så nu när de går ut på kvällen är det kanske lätt att fånga småvilt :) | |
AndoKongo | 2011-05-15 00:20 | |
![]() | så länge de håller sig på åkrar och i skog och inte på vägarna är det ju bara bra :D | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-05-15 00:24 | |
![]() | "rom ger ingen bakfylla" om det ändå vore så väl... | |
annakarineli | 2011-05-15 09:13 | |
![]() | God förmiddag! | |
Maja G | 2011-05-15 09:19 | |
![]() | förmiddag! Jag har varit vaken sedan länge, som vanligt då det är ledig helg:( Har beställt "Linas matkasse" nu för 499 kr. Är det någon som har den och kan rekommendera det? | |
Bitte - Administratör | 2011-05-15 09:22 | |
![]() | God förmiddag även jag har varit vaken länge, men ska ju jobba i dag så. vet inte om jag skulle vilja beställa mat på det viset, bättre att gå till affären och handla tycker jag i alla fall Bitte | |
annakarineli | 2011-05-15 09:22 | |
![]() | Det är samma här kl 6 + - 30 min är det som gäller för det mesta. Vilket egentligen är ganska skönt tycker jag då jag oftast går upp någon gång mellan 5 och 6 på vardagarna. Rätt skönt då att inte vrida om dygnet allt för mycket och vara dödstrött när man ska till jobbet. Har inte provat Majas, är lite rädd att det blir för mycket för mig som bara är en, men du får gärna berätta sen hur det var. | |
annakarineli | 2011-05-15 09:23 | |
![]() | * LINAS matkasse.... | |
Maja G | 2011-05-15 09:41 | |
![]() | Jag ska testa Linas för att få lite inspiration och tips till annan mat. Vi är ju 3, ibland 4 till middag. Förstår att man inte köper den till enmanshushåll.. Får leveransen den 30/5.Berättar om den sedan! | |
Maja G | 2011-05-15 09:42 | |
![]() | Tror inte du vill ha Majas matkasse,Annakarineli..De n är inte så inspirerande:( | |
annakarineli | 2011-05-15 09:44 | |
![]() | Hihi! Det tror jag säkert att de är Maja! :) Jag låter mig ofta inspireras av vad andra lagar för mat. Behöver inte vara några extravaganser, bara det att man lätt snöar in själv och glömmer bort vissa maträtter! :) | |
Tess 08 | 2011-05-15 10:37 | |
![]() | Matstafett igår med trevligt umgänge och alkohol i lagoma mängder :) Sen samkväm på dansgolv/pub. Mina rosa lackskor var så fina, men ack så osköna! | |
Tess 08 | 2011-05-15 10:41 | |
![]() | Håller förresten med Solen i det hon ksrev igår kväll :) Jag har heller aldrig varit bakis! :D Lite trött kan jag vara och är det hög musik kan jag känna den i öronen dagen efter, men inte mer... | |
Skugga | 2011-05-15 10:44 | |
![]() | Maja och AK; jag vann ju en Linas matkasse för ett tag sedan, helt perfekt tycker jag. Det är ju bara att frysa in maten man inte hinner laga. Jag tyckte den var välkomponerad, prisvärd och genomtänkt, lagom nivå på recepten, man kan även välja att göra annat med råvarorna, det var liksom inga så konstiga ingredienser att man inte kunde använda dem i annan matlagning. För mig som inte har bil skulle det absolut vara ett alternativ om det inte var så att jag har så väldigt tajt ekonomi, för det ÄR billigare att handla i butik själv om man är så prismedveten som jag, även om kassen som sagt absolut var prisvärd. | |
Megaherz | 2011-05-15 10:53 | |
![]() | Challe_B, du kanske saknar en gen ;) | |
annakarineli | 2011-05-15 12:17 | |
![]() | Grattis till att inte bli bakfull Tess! Jag kan bli så dålig av så små mängder att jag oftast avstår helt från att dricka. Om jag vill vara på den säkra sidan för att må bra en dag så kan jag inte ens dricka ett glas vin till maten kvällen innan. :( | |
Tess 08 | 2011-05-15 12:24 | |
![]() | Åh, huga!! Jobbigt! iofs så dricker jag alkohol otroligt sällan nu för tiden, men det var otroligt praktiskt "förr i tiden" när det var fest ofta :) En kille sa en gång till mej att anlednignen till att jag inte blev bakis var att jag inte drack "nog mycket" eller var igång så länge. Sen sa ha: "Vänta bara tills du blir lite äldre, du är för ung för att ha hunnit med sånt nu... När du kommer upp i MIN ålder så kommer du känna att du lever!" Jag var vid tillfället kanske 20 och han 23.... :D | |
Maja G | 2011-05-15 12:31 | |
![]() | Ska bli spännande att se vad som Linas kasse innehåller...Kommer nog inte att fortsätta att ha den i fortsättningen, utan bara testa några ggr:) Jag är knappt aldrig bakfull heller. Har jag ( eller läs: någon tvingat i mig sprit typ drinkar eller shots) så kan jag må lite dåligt dagen efter. Håller jag mig till (måttliga mängder) vin eller öl så mår jag bra.. | |