Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| apbur | 2012-12-17 23:35 | |
![]() | Jaja, men hur orimliga krav ska vi ställa på sjukvården? Jag retar mig på att ingen korrekturläst texten :/ | |
| blue_moon | 2012-12-17 23:38 | |
![]() | Visst är det hemskt. Men många gamla, som skulle behöva stöd, går själva till toaletten utan att tillkalla personal. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-17 23:38 | |
![]() | varför är ni förvånade?om ingen vill betala skatt så blir sjukvården därefter inget konstigt alls | |
| apbur | 2012-12-17 23:41 | |
![]() | Klart det är synd om gubbstrutten men han är inte ensam om att behöva tillsyn dygnet runt och det är verkligen omöjligt att tillgodose det behovet hur många anmälningar till socialstyrelsen man än gör. | |
| blue_moon | 2012-12-17 23:42 | |
![]() | Tyvärr skulle ändå inte alla inlagda patienter kunna ha personliga assistenter. | |
| apbur | 2012-12-17 23:53 | |
![]() | Jag både retar mig på och tycker det är lite rart att män gärna lyfter undan mig istället för att be mig flytta på mig bara för att jag är nätt och lätt att bära. En gammal (vältränad) pojkvän satte det i system vilket tillslut fick mig att anklaga honom för att ha svåra kommunikationsproblem. Jag har visserligen börjat lyfta min mamma men det är för att jag tycker hon är så liten och söt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-18 00:43 | |
![]() | retar mig på att ingen städar,förmodligen skulle dom som bor här gå i gångar och vada i skit och börja använda snorkel om sopberget blev för högt tom städerskan gav upp och gick,jag har inte tid att städa och ingen lust heller min kompis har en bra städerska hon vill inte städa här, det är bara Big nono om jag kommer på tal orättvist.om någon undrar om sonens fot så har han fått pencilin äntligrn | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:26 | |
![]() | Det var ju inte överdrivet spännande att plötsligt sitta med en halv tand i handen. | |
| Lill-IT | 2012-12-18 01:28 | |
![]() | Usch då.. :-( Jag kan inte sova. Är för stressad. Ingen höjdare heller. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:32 | |
![]() | Vad har hänt, lady? Otäckt när en tand plötsligt saknas. Jag har själv en halv låtsastand i överkäken sedan jag gick in i en lyktstolpe(!) som barn. Kronan trillar ut vart tionde- femtonde år så det är väl dags snart... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:33 | |
![]() | Jobb-stress, julstress eller annan stress? Eller är det kanske en kombinanation? Hur som helst hoppas jag att du lyckas släppa snurret i skallen och sova en stund. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:35 | |
![]() | Det är en tand jag lagat så många gånger att jag tröttnade och lät den vara sist lagningen ramlade ut. Roten är död sedan länge och det gör således inte ont. Nu gav tanden igen genom att gå mitt i tu och lämna en egen version av Mount Doom som river mig på tungan hela tiden. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:37 | |
![]() | Ha ha, ojdå! :) men skönt att det inte är en framtand och att den inte gör ont iaf. Alltid nåt. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:45 | |
![]() | Ja. Men eftersom det är retartråden kan jag ju inte glädja mig åt turen i oturen. ;) Jag retar mig dessutom på att jag kommer att tvingas operera handlederna nästa år. | |
| Lill-IT | 2012-12-18 01:49 | |
![]() | Kombinationsstress.. Vård/omsorgshandleder.. jag avundas dig inte. Vet du när det blir op? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:50 | |
![]() | Druckit lugnande te? Nej, jag har inte pratat med läkaren om det ännu. Jag drar mig eftersom jag inte vill. De senaste veckorna har däremot talat om för mig att jag inte har något val om jag vill fortsätta använda händerna. :( | |
| Lill-IT | 2012-12-18 01:53 | |
![]() | Nope.. gosat med kelsjuk katt som undrar varför matte inte sover. :-) | |
| Lill-IT | 2012-12-18 01:54 | |
![]() | Då så.. då pillar du dig iväg till doktorn omedelbums.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-12-18 01:55 | |
![]() | Det funkar kanske det också, vad vet jag? Är ju inte så haj på det där med djur/människorelationer. :) Har däremot en katt här hemma just nu. Det retar mig att den klöser lite på min soffa, men det får vara så när den uträttar mirakel med grabbens humör. Han gillar katten, den ungen. | |
| Lill-IT | 2012-12-18 01:56 | |
![]() | Jag läste det i din blogg:-) Glädjer mig å Minis vägnar. | |