Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2013-11-03 01:05 | |
![]() | m.youtube.com/watch?...1l vMJ-l0_A å nej absolut inte vare sig hatisk eller emot :) jag citerar Grotesco, bara. | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-03 01:11 | |
![]() | Hrfranke :) Haha! Jag vet att du inte var eller menade. :) | |
| hfranke | 2013-11-03 01:12 | |
![]() | Rätt som det är så är det nån som inte förstår, bättre att gardera sig :) | |
| hfranke | 2013-11-03 01:14 | |
![]() | Nej du stumpan, och alla ni andra stumpor och stumpar (!), dags för hfranke att slå igen dom blå några timmar. Godnatt med er, puss å kram! | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-03 01:20 | |
![]() | Hrfranke ; Va precis min tanke. :) sov så gott frankis <3 | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-03 02:42 | |
![]() | Kallades jag just stump? Man kan få komplex för mindre. | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-03 03:32 | |
![]() | Haha Nattfrafn mr stump (: | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-03 05:03 | |
![]() | Hej alla! Jag inser att ingen är vaken såhär dags, men skitsamma. Jag är iaf vaken och är jättefull och mår SÅÅÅÅÅÅÅÅ bra! | |
| Fjällan_ | 2013-11-03 05:21 | |
![]() | Undrar om du mår sååååå bra om ett par timmar ;) Själv vakna jag nyss att någon drog av mig täcket!! Ska tilläggas att jag är själv i lägenheten :O | |
| hfranke | 2013-11-03 06:42 | |
![]() | Du kanske skulle sova lite, för du kommer stt bli sååååå bakis, hannes;) Hoppas du har resorb hemma. Ta en innan du lägger dig, och en när du vaknar. Finfint botemedel för bakfyllan! *skickar en tröstande kram och ett par ipren för säkerhets skull* | |
| hfranke | 2013-11-03 10:24 | |
![]() | Dags att göra en insats för landet! Åker med andra ord till jobbet och utför lite samhällsskydd och ser till att lugnet behålls (åtminstone på min avdelning). Ha en kanonbra söndag allihop! | |
| corlini | 2013-11-03 11:11 | |
![]() | desamma franke, själv sitter jag i fikarummet i stallet och väntar på en kund. lite soft söndag. ska ifs iväg sen på något som kan bli riktigt stort steg för hela familjen och framtiden. ska prata med en som äger en gård bara en kilometer härifrån och tala vidare om att arrendera alltihopa av honom. då får vi mera mark, mera beten, mera möjligheter, det blir väl att hyra ut de två bostadshusen på gården och det känns ju jobbigt. vill inte ha hyresgäster eller folk men behöver ju få in till kostnaden. men vill ha markerna och ekonomibyggnaderna. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-03 11:26 | |
![]() | i.imgur.com/AIjHMpm.jpg Nytagen bild från min gård. Corlini, du kan väl slänga in lite bilder på dig, hästar mm? | |
| Fjällan_ | 2013-11-03 11:36 | |
![]() | Pink vilken fin bild :) | |
| hfranke | 2013-11-03 11:44 | |
![]() | Vilken utsikt du har Pink! Här är det grått, regnigt och inte så mycket som en hare ute... | |
| corlini | 2013-11-03 12:07 | |
![]() | pink, det kommer. lovar fixa. har du redan frost??? fin gammal skog, tät och nordlig. jag har satt ett system i verket som nu efter 3 månader börjat få genomslag, ang "pink ribbon" då vill säga. både jag, mina elever och min personal har minst två rosa detaljer till stöd för rosa bandet på varje träning och tävling. igår såg jag några unga tjejer (jag vet ofta tittar trånande och viskar pekar etc) som hade anammat denna kul grej på sina små ponnysar, tycker jag var lite kul. bla så måste man ha ett rött band, knuten som en rosett kring svansen på hästen om hästen är stökig, sparkig eller kan utgöra en större risk än normalt. denna bytte vi ut mot rosa. om tävlingsreglementet accepterar detta officiellt så har jag lobbat för att hööks hästsport skall börja sälja dem. jag tycker det var en kul liten grej | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-03 13:31 | |
![]() | Fint med rosa bandet, ännu finare om det ger ett bidrag till bröstcancerfonden. Ja, vi har en välskött bondeskog och bra marker här. Frost, lite snö, minusgrader sen i torsdags och väldigt halt är det här. i.imgur.com/RkAbsUh.jpg Familjen leksaksmus | |
| hfranke | 2013-11-03 15:36 | |
![]() | Fikasoffan nöts hårt idag till allas stora glädje och lycka. Det bästa arbetspasset är faktiskt när vi inte gör nåt mer än rutingrejer. Mat, medicin, samtal etc. Skötarna här brukar säga att en skötare står i köket och äter, och sitter i fikarummet och jobbar. Ligger mycket i det :) Regn och rusk ute idag, det gör ingenting att behöva vara inne. Skickade ett sms till dottern förut, 'hur mycket jag än tycker det är skönt att du hör av dig, så är tre gånger på en natt lite i häftigaste laget' Fick till svar 'försökte ringa och spärra kortet, som jag trodde jag hade tappat. Det låg i behån :)' Undrar om hon tror att jag heter "hfranke spärrtjänst"? | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-03 19:15 | |
![]() | God afton! | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-03 19:19 | |
![]() | ha ha haaay :) | |