Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 574 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:44 | |
![]() | Dom flesta lär sig väl ändå skriva vid en ålder där grovt sexsnack är högst olämpligt??! | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:44 | |
![]() | Och läsa för den delen :-) | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:47 | |
![]() | Ballerina Ja, så klart, men många verkar gilla att skriva om det oavsett. Minns en t.ex. som handlade om fultal, hur slampig man var eller nåt.. Nja, det var t.o.m. för mycket för mig men vill folk skriva om sånt så fine :P | |
| emmylicious | 2008-05-19 16:50 | |
![]() | alltså... undrar hur många tramsinlägg det har hunnit bli i den här tråden egentligen. Har suttit och läst igenom alla sidor nu och jag hittade några. T. ex. så undrar jag poängen med att skriva en sexa i ett inlägg, bara en sexa... och sen posta det. Det kallar jag trams och ett "hån" mot den här tråden. | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:52 | |
![]() | Själv har jag dock inte träffat på några "barn" här.. men ja vet inte hur långt ner i åldrarna beta sträcker sig. Dock skriver jag själv aldrig om sex, blir bara putt när folk, enligt mitt tycke, går till överdrift angående reglera forumet. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:53 | |
![]() | Grovt sexsnack tycker jag också är högst olämpligt. Om det har varit något grovt så borde väl forumvärdarna ha stängt eller taget bort tråden! Det är väl det som är deras uppgift. Som jag sa så får väl vissa lära sig att bli mer toleranta och vissa skärpa sig. Det kallas att vara tillmötesgående... | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:54 | |
![]() | Haha själv så skrattade jag lite åt det.. | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:54 | |
![]() | sexan alltså :P | |
| emmylicious | 2008-05-19 16:54 | |
![]() | Jag har iallafall sett barn skriva här i forumet som är födda under andra hälften av nittiotalet. Och den här tråden handlar inte bara om sexfixeringen, utan även om allt TRAMS. | |
| Ballerina | 2008-05-19 16:54 | |
![]() | Miss lyckad Vad får man ut av att diskutera hurvida folk är "slampiga" eller ej :) | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:56 | |
![]() | Hur kan trams vara ett problem? Det tramsas i trådarna som ligger under snack-fliken, det är ju väl inte tänkt att det ska vara speciellt seriöst då? Då kanske man borde skriva sina inlägg under "seriöst" i stället? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:57 | |
![]() | Jag tycker att det är TRAMSIGT att räcka ut tungan på bilden emmy! Kanske man borde sopa rent framför egen dörr först.. | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-19 16:57 | |
![]() | trams är väl ok för min del så länge det inte handlar om sex.. Bitte | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:58 | |
![]() | Ballerina Nej jag sa ju det, det var inget för mig. Tycker själv det blir för mycket sex å snusk i bland överallt =) Men jag skulle aldrig hålla på och orka sura om det eller vilja förbjuda om det inte är högst osmakliga saker. | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 16:58 | |
![]() | Men bitte, vad är det som är så hemskt med just sex?? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-19 17:01 | |
![]() | I mina barns skolor var det mycket populärt med alfapet redan i 2:an och 3:an. Borde ju finnas barn här också, som vill öva med bokstäver. De spelar säkert inte slumpad hets eller gör så mycket väsen av sig men kanske föräldrar med barn i den åldern kan yttra sig om det. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-19 17:06 | |
![]() | Det finns ju ord som heter k*k och f*tta. Det är inte vackert att säga eller ens att skriva men det går ju att lägga på spelbrädet. Så varför tycker vi då att det är så hemskt? Och varför väljer man att inte skriva ordet helt ut istället för att använda *? Märkligt eller hur? Detta har kanske inte med saken att göra, känner mig lite förvirrad just nu.. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-05-19 17:06 | |
![]() | men om det nu är så sexfixerat samhälle så försöker ju ganska stor andel av den kvinnliga befolkningen att se just sexiga ut. Lyft brösten, slimma låren, botoxbomba halva ansiktet och vad är det ni säger att ni vill höra? "jag respekterar dig som individ?" trots att ni numer är halvfabrikat. Ni är tamigfan otroliga. | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 17:06 | |
![]() | Haha precis.. har lagt massa snuskord genom tiderna, ofta ger de bra poäng oxå :P | |
| Ballerina | 2008-05-19 17:07 | |
![]() | Jag kan bara säga att jag inte rekomenderar någon som har blivit våldtagen att vara i forumet på seriöst där det snackas om hurvida en tjej får skylla sig själv eller inte. | |