Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 931

Forumkategorier

Användare Inlägg  
trashone - Ej medlem längre2008-05-27 19:00
Antal inlägg: 18678

Men jisses... känslomässigt störd?

*börjar storle*

nystan12008-05-27 20:33
Antal inlägg: 3414

Relevanta svar är trevligt tycker jag...

le-lou2008-05-27 20:42
Antal inlägg: 17500

Man är inte känslomässigt störd för att man låter avliva ett djur som uppenbarligen mår väldigt dåligt.
Finns ingen katt i världen som mår bra av att kissa inomhus, i soffor och sängar osv, det är inte något normalt beteende (och ett helsicke att leva med som ägare). Katter är renliga djur och vill kissa i sand.
Jag säger inte att man ska avliva ett djur hur som helst, man kan söka andra vägar som att tex lämna bort katten och se hur den trivs där, dock är det nog ganska få personer som vill ha en innekissande katt skulle jag tippa på. . .. har full förståelse för de som inte vill.

mommesfrites - Ej medlem längre2008-05-27 21:04
Antal inlägg: 7605

Nej, det påstår jag inte heller. Har full förståelse att djur behöver avlivas, när sjukdomar och beteenderubbningar finns där.
Ett fåtal känslokalla personer ser jag i många trådar här på betapet. Några har ni ju också stängt av. Vissa kan ju bli illa berörda av deras misantropiska uttryck, samt uppenbara behov bara av att sticka in taskiga kommentarer i alla ämnen, som de inte har något vettigt att tillföra.

BiNo8 - Ej medlem längre2008-05-28 00:34
Antal inlägg: 3473

mommesfrites du har såååå rätt, jag ska inte sjunka så lågt:) Blev bara lite irriterad och ledsen över att det ska finnas människor som inte verkar kunna känna empati med djur och människor:)

Devil_Star2008-05-28 02:34
Antal inlägg: 443

Här finns det en sida du kan kolla. Ta och läs här och fundera på din katts beteende.

www.katter.nu/katter...ki ssar.htm

Det finns mycket olika tips att pröva. Det gäller att ha tålamod.
Sen rekommenderar jag med, som tidigare har skrivits. Prata med veterinären. Dom har bra tips. Kan med vägledning eller sandbyte.
Pröva kanske byta låda. Katten kanske upplever att det är nåt fel på lådan.

Man vet aldrig vad de små liven tänker ;)

Lycka till

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?