Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 20 117 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-03-28 10:27 | |
![]() | Yamma Japp, allt som inte låter kan man käka. Näe, skämt å sido. Förmodligen läste du för hastigt eftersom du missade att inlägget var skrivet med en lika stor glimt i ögat som ett höghus. Jag tänker att det är liksom ingen idé att skoja om man samtidigt skulle behöva överförtydliga med ett gäng smilisar, så därför brukar jag skippa dom. Sorry. Men om jag ska vara allvarlig då: Ja, jag har också läst ett å annat om det där om växters känsloliv. Fascinerande faktiskt, och inte så svårt att ta till sig heller egentligen, men nånstans får man ju dra en gräns och själv käkar jag mina morötter för glatta livet. Sen får de protestera huru mycket de vill. :D "...man äter det man vill och känner att man mår bra av." Japp, det har jag för mig att vi har konstaterat ett antal ggr tidigare i trådarna. blaster-no1 Ja, som sagt, klart som f*n att det var nonsens från början till slut. Men effekten hos dig blev hursomhelst just den det var tänkt. *fnissar gott* | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-03-28 10:57 | |
![]() | växter kan "uppmäta reaktioner" är ett skäl att tortera och döda miljontals djur varje år. då vet jag. | |
Yamma | 2011-03-28 12:30 | |
![]() | Pichipichi, jag missade faktiskt att lägga till en egen smiley, jag misstänkte att du inte var så allvarlig. =) Absolut, allt handlar om att dra egna gränser för vad man känner är ok. | |
Yamma | 2011-03-28 12:30 | |
![]() | Challe, din läsförmåga är fascinerande. ;) | |