Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 779 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kenta_55 | 2008-06-19 09:26 | |
![]() | Usch vad en blir bedrövad av att läsa alla attacker om Lasse. Här är vi i alla fall lojala med honom. På morronfikat på träfirman där jag jobbar höll alla med om att Lasse gjort så mycket gott för svenska landslaget. Den ende som gnälde lite kommer från Eskilstuna, så han räknas inte. :-) //Kenta | |
| Miss_jk | 2008-06-19 09:32 | |
![]() | Ja, jag håller med om att han gjort mycket gott för landslaget, men nu tycker jag att han gjort sitt. Dags för lite nytt, någon som vågar lite mer och inte bara går på gamla meriter och erfarenhet. | |
| monk - Administratör | 2008-06-19 09:35 | |
![]() | Ja, avgå.. vi behöver förnya laget.. | |
| edvinmedvind - Ej medlem längre | 2008-06-19 09:41 | |
![]() | Jag tycker att Fredrik Reinfeldt ska avgå. Jag tycker att hans lismande/trojanska aura smittade av sig på hela nationen när han tyckte till om EM i media. Fy katten för Fredrik, fy katten för Fredrik. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-06-19 09:50 | |
![]() | Svar ja! Men inte för insatsen i EM utan för det är dags för förnyelse i landslaget och det verkar lite som Lagerbäck blivit polare med Ljungberg, Svensson, Henke m fl och därför inte vågar/vill prova nya yngre förmågor | |
| OneW | 2008-06-19 10:28 | |
![]() | svar ja! | |
| mackz_ | 2008-06-19 10:49 | |
![]() | kan vi inte ha en kvalkapten o en mästerskapskapten? | |
| politbyrån - Ej medlem längre | 2008-06-19 10:50 | |
![]() | Dags att städa lite i truppen också. In med lite nytt, ungt blod. Lite yngre och passnigssäkrare mittbackar kanske? | |
| mofo0919 | 2008-06-19 11:03 | |
![]() | Förstår inte hur folk kan vilja att karln sitter kvar, visst han har gjort ett bra jobb och tagit oss till 5 mästerskap på raden. Men inför VM 2010 är det helt andra förutsättningar. Känns som några mellan år och troligtvis missade mästerskap är det bästa just nu, styra upp ett nytt lag och framförallt en ny filsofi. Hellre offensiv fotboll och något missat mästerskap ibland än denna trista defensiva fotbollen. | |
| MrRige | 2008-06-19 11:23 | |
![]() | Tycker att lagerbäck har jort ett jävligt bra arbete. men det borde va dax att förnya laget lite.. han har ju kört i princip med samma lag i 10 år nu.. varför inte bara föryngra? | |
| FIN Börje | 2008-06-19 11:45 | |
![]() | Ni svenskar är bra roliga :) Läser man aftonbladet och expressen så får man uppfattningen av att ni alltid är bäst. Om ni inte vinner är det något som är fel och det ska rättas till. Kan det inte vara så att ibland, IBLAND, så är motståndarna helt enkelt bättre!? Ni gjorde ert bästa, kämpade till det yttersta men det räckte inte, nya tag nästa gång... inte behöver man riva upp himmel och helvete för detta!? | |
| Miss_jk | 2008-06-19 11:47 | |
![]() | Det är väl ingen som gjort? Inte här inne i alla fall. Att Lagerbäck ska avgå är inte att riva upp himmel och jord, utan han har helt enkelt suttit på sin position lite för länge. Vi behöver nytt nu. | |
| FIN Börje | 2008-06-19 11:50 | |
![]() | Nee.. inte här inne.. men jag kommenterade läget sådär överlag.. så som man uppfattar det från aftonbladet och expressen. (hur smart de nu sen e att läsa dom å ta till sig av det som står där e en annan sak :D) | |
| Miss_jk | 2008-06-19 11:53 | |
![]() | Hehe, ja det som står i dom tidningarna ska man nog inte haka upp sig särskilt mycket på... | |
| Betaguru | 2008-06-19 11:59 | |
![]() | Jag tycker vi ska försöka få hit Guus Hiddink! | |
| mofo0919 | 2008-06-19 12:02 | |
![]() | Ni svenskar är bra roliga :) Läser man aftonbladet och expressen så får man uppfattningen av att ni alltid är bäst. Om ni inte vinner är det något som är fel och det ska rättas till. Kan det inte vara så att ibland, IBLAND, så är motståndarna helt enkelt bättre!? Ni gjorde ert bästa, kämpade till det yttersta men det räckte inte, nya tag nästa gång... inte behöver man riva upp himmel och helvete för detta!? Läser du skvaller pressen får du väl skylla dig själv, plocka upp en vettig tidning någongång. Sen tycker jag inte att dom gjorde sitt ytersa och kämpade bra emot ryssland, då ska man få kritik också. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-06-19 12:03 | |
![]() | Christer Sjögren hade nog gjort bra ifrån sig. Har hört att han är en riktig hårding. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-06-19 12:03 | |
![]() | mofo.. dina inlägg känns lite tjatiga. Använder du dig av copy/paste eller stammar du när du skriver? | |
| FIN Börje | 2008-06-19 12:12 | |
![]() | Nåväl.. samma uppfattning har man fått då man tittar på trean tillexempel och hör kommentatorerna där. oavsätt om det gäller Hockey eller Fotboll.. Samma gäller med ESC.. både med Perelli och The Ark.. Ni upplever er själva som BÄST i de flesta sakerna. När det sedan inte går vägen, är det misstag och tråkigheter som gjort att det bästa laget/den bästa tävlanden inte vann. Jag säger inte att det är enabart en dålig sak.. Det är sånt som gör att man kan vända en hockeymatch från 1-5 till 6-5 tillexempel :P | |
| Miss_jk | 2008-06-19 12:12 | |
![]() | "Sen tycker jag inte att dom gjorde sitt ytersa och kämpade bra emot ryssland, då ska man få kritik också." Ja, det verkar alltför ofta som att folk glömmer bort att detta är deras jobb. Dom tjänar pengar (ganska mycket också) på att spela, då måste man prestera också. Jag får också ta skit på jobbet om jag inte gör vad jag ska, och det är väl inte mer än rätt. | |