Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 21:31 | |
![]() | Men den gjorde ju bara att jag fick en massa konstiga besök... Sånt har jag inget för. Läbbiga forummänniskor. | |
| 1335991 | 2008-06-23 21:33 | |
![]() | Överviktighet kan vara ärftlig, vilket innebär att det icke är ens eget fel om man är överviktig. Som jag skrev tidigare kan man bli överviktig om man äter medeciner ex får hormonbehandling i samband med cancerbehandling, då är det väl inte ens eget fel att man blir överviktig.... Jag fattar fortfarande icke hur man ens som vuxna människor, kan skämta om en sådan här sak i ett forum som kan läsas av alla medlemmar!!!! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-06-23 21:33 | |
![]() | Som jag sa så tycker jag att ska det vara okej att skämta om en viss grupp människor då ska det var okej att skämta om alla grupper. Det är min åsikt. Folk får gärna skoja om övervikt för min del det struntar jag i men då ska det vara okej att skoja om alla andra grupper också! | |
| Snoosy | 2008-06-23 21:34 | |
![]() | men tjenare jeehuu.. var inne lite på att nån skulle fråga om det! Det är ett tvångsbeteende precis som med anorexi och övervikt :) Sen vad man ska sätta för namn på det.. go ahead.. | |
| lutherhuvve - Ej medlem längre | 2008-06-23 21:37 | |
![]() | Jamen det är ju inte sant silverin - du har ju haft bild tidigare :p | |
| Snoosy | 2008-06-23 21:37 | |
![]() | 1335... Övervikt är ofta är ärftligt. Låg ämnesomsättning. Men det är svårt för många att förstå. För i mångas ögon, så är alla lika. Kan jag så kan dom.. | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-23 21:38 | |
![]() | ja skoja på bara! | |
| patboone | 2008-06-23 22:01 | |
![]() | Visserligen förefaller det logiskt att överviktiga också skulle ha tunnare hud men någonstans får fan gränsen gå... | |
| jeehunmoon | 2008-06-23 22:02 | |
![]() | Snälla, kolla på youtube-klippet med RIcky Gervais när skojar om fettma. Visst gör han sig lustig, men det är fasiken många bra argument till att fettma INTE är en sjukdom inbäddat i skämten. Snoosy, känns som att fettma slår in betydligt tidigare för många innan det hunnit bli ett tvångsmässigt beteende. Alla måste ju äta för det första så redan där blir det svårare att dra alla överviktiga över en kam och påstå att dessa individer är betydligt konstigare än oss andra vad gäller matintag. När det gäller en person som ALDIRG kan ändra sin åsikt om nånting fastän han/hon förstår att andra kan ha rätt någon gång tycker jag det luktar tvångsmässigt beteende. Vad ska dessa kallas för och sjukdomen sedan? Framförallt, kan dessa botas som verkligen VILL komma ur sjukdomen? | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:03 | |
![]() | fan va äckligt det är när överviktiga har gått ner i vikt och har massa extra hud..usch! | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:04 | |
![]() | ja ricky gervais är kungen..grymt klipp där | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:05 | |
![]() | luther, du har väl egentligen ingen aning om vem jag e eller hur jag ser ut. Lite det som e vitsen med forum. Varför ta det på så stort allvar?! Allt kan va sant, allt kan va falskt - ingen som vet, ingen som vet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:05 | |
![]() | Vänta.. det är äckligt när de är tjocka.. och äckligt då de gått ner i vikt? Lika bra att dela ut självmordspiller på en gång? | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:06 | |
![]() | sa jag att det var äckligt när de var tjocka? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:07 | |
![]() | Antog du tyckte så med dina tidigare kommentarer. | |
| Snoosy | 2008-06-23 22:11 | |
![]() | Jeehuu.. Det finns mycket annat som spelar in, när en person blir överviktig. Det är inte alltid bara mat som intag. Alkohol, mediciner etc.. Sen så måste man ju dra en gräns för när det räknas som farlig övervikt. Många anser ju att ex. en tjej som är 170 cm lång och väger 68 kilo är överviktig. Kallar inte det för en sjukdom vid dom kilona. Inte ens övervikt. Allt är relativt.. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:12 | |
![]() | Delar ut en nypa salt... | |
| Snoosy | 2008-06-23 22:13 | |
![]() | Guppa, du är för mycke.. | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:16 | |
![]() | Tänk er en 200-kilos snubbe sitta och pressa i sig en BigMac på donken, trevligt? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 22:18 | |
![]() | plockar han bort brödet o gurkan så.. helst ingen senap heller | |