Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-tigre | 2008-06-24 20:07 | |
![]() | jeehunmoon: återigen generaliseringar.. jag känner ett antal killar som gör (nästan) allt det där och fortfarande är heterosexuella, ifall det är de du syftar på.. vilken statistik går du efter? din egen? trodde året var 2008.. inte 67 e.Kr. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-06-24 20:08 | |
![]() | Sunkig eller lätt ledigt klädd? Uppklädd eller konstlad och tillgjord | |
| Teppy | 2008-06-24 20:09 | |
![]() | Imbattibile, ja svett är något som är ruskigt äckligt också. usch! Krösamajja, du fes alltså på en fest? Du måste vart måttligt populär :/ | |
| Teppy | 2008-06-24 20:09 | |
![]() | MissT, du menar alltså att kvinnorna får stryk pga kläderna osv? | |
| Krösamajja | 2008-06-24 20:10 | |
![]() | Teppy, nej de va icke ja , men ja va där=) | |
| jeehunmoon | 2008-06-24 20:10 | |
![]() | le tigre, "jeehunmoon: återigen generaliseringar.. jag känner ett antal killar som gör (nästan) allt det där och fortfarande är heterosexuella, ifall det är de du syftar på.. vilken statistik går du efter? din egen? trodde året var 2008.. inte 67 e.Kr." Vad kan jag annars göra än att generalisera när jag ska diskutera det här? Ska jag name-droppa en ensild individ som INTE följer strömmen? Abrurt. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-24 20:10 | |
![]() | Inställningen att man som tjej ska släppa sig och rapa sig bland folk måste ju va ett patetiskt försök att få jämnstäldhet mellan könen | |
| MissT | 2008-06-24 20:11 | |
![]() | Vi hade ju en snygg jämförelse mellan Lynette och Gaby i Desperate Housewives tidigare. Att tänka på är ju också då att Gaby är lyxhustru som är ekonomiskt oberoende och har inga barn att ta hand om. Hon fixar hår och naglar på salong och shoppar bara märkeskläder medan Lynette är en arbetande mamma till 4 barn. Hon tvättar, städar och sköter hemmet. Verkligheten ser väldigt olika ut för olika kvinnor. | |
| Teppy | 2008-06-24 20:11 | |
![]() | MissT, jo men VILL man sköta om sig själv, så finner man tid. | |
| MissT | 2008-06-24 20:13 | |
![]() | Imbattible debatten gäller att Teppy inte tycker att det är OK att man gör det i ett förhållande. Att man som kvinna ska visa sin bästa sida för sin man alltid. Det handlar inte om offentligt. Teppy det var bara ett dumt exempel eftersom jag tyckte ditt argument var dumt, jag försökte mig på en ironisk jämförelse men jag kanske misslyckades :0D | |
| le-tigre | 2008-06-24 20:13 | |
![]() | imbattible: extremt. men varför inte? :) | |
| MissT | 2008-06-24 20:15 | |
![]() | Haha Teppy kom igen och säg det när du jobbar heltid och har 4 ungar som ska på fotboll, hockey, ponnyridning, ha hjälp med läxorna etc. Huset ska städas och maten ska stå på bordet. Då hittar du fan i mej inte den tiden det är en sak som jag kan lova dig. Hur gärna man än vill. Jag har haft ett presentkort till en heldag på spa med behandlingar i ett år och har ännu inte hittat tiden. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 20:17 | |
![]() | MissT: prioritera... | |
| Teppy | 2008-06-24 20:19 | |
![]() | Kommer aldrig utsätta mig för det. Jag kommer aldrig glömma bort mig själv, jag tycker det är så viktigt faktiskt. Man bara gör inte sånt framför sin partner eller någon annan, det går helt bort. | |
| jeehunmoon | 2008-06-24 20:19 | |
![]() | missT, projicera inte dina familjedrömmar på andra. Alla kanske inte vill ha en 4-barnsfamilj och få så lite tid att de inte ens kan utnyttja det där presentkortet på ett helt år. Det där låter ju inte kul alls. | |
| jeehunmoon | 2008-06-24 20:19 | |
![]() | Dvs jag lider med dig att du har så lite tid över., | |
| Teppy | 2008-06-24 20:19 | |
![]() | Nytt livsmotto; "Vill man så kan man" | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-24 20:23 | |
![]() | aa teppy har rätt alla gånger. jag fiser inte inför en tjej har aldrig gjort. för jag skulle tycka det var äckligt om min tjej gjorde det som fan också. Teppy är ett orginal på hur en kvinna/tjej ska bete sig tur att det finns sånnna kvar:) Det är ni som håller kvinnligheten i liv! XD | |
| Jungfru66 - Ej medlem längre | 2008-06-24 20:24 | |
![]() | Jag har 4 underbara ungar och är ett levande bevis på att det går att få ihop allt det där, man behöver varken lukta illa eller inte hinna med att träna och unna sig själv ett spa nån gång ibland... | |
| Teppy | 2008-06-24 20:25 | |
![]() | Jungfru66, det syns på dig. Du är fräsch! alapet_torsk,tack! | |