Spelrum
Giraffen40
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade62
Mobilspel
Pågående19 772

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Candee2008-07-07 13:41
Antal inlägg: 1256

Precis min tanke..varför skulle jag ta mer åt mig än du i det här sammanhanget..? Varför tar jag ofta upp ordet respekt, jo för att jag finner det som en stor brist i forumen. En del av det är just det här ältandet om hur viktigt det är att gå ner i vikt för hälsans skull etc, etc..det är ju inget nytt och jag vågar att påstå att ALLA överviktiga vet det redan. Men när man påpekar olika sidor av just övervikt och vad som t ex kan vara orsakerna förutom att man är glad i mat då..så är det att man försvarar sin övervikt. Att man inte inser att det är hälsofarligt och att man på något sätt skyller ifrån sig. De flesta överviktiga vet det här...
..du är inte den som tillhör eliten här på beta vad det gäller att vara respektlös, men tycker inte du att det har diskuterats lite onödigt mycket om just fetma den sista tiden. Varför då ta upp det åter igen..och varför har trådskaparen åter igen startat något som knappast gynnar omtanken av de överviktiga.

grönöga - Ej medlem längre2008-07-07 14:13
Antal inlägg: 5570

Candee: "och varför har trådskaparen åter igen startat något som knappast gynnar omtanken av de överviktiga."

Hur menar du då Candee?

Candee2008-07-07 15:00

Jag har förklarat ..du har fått ett mess..;)
Vad jag menade var dock att det inte leder någon vart..de som vill försvara sin övervikt fortsätter, de som vill ge råd och "omtanke"..forsätter...äl tandet fortsätter...och respektlösa gliringar fortsätter...

alcohol2008-07-07 15:30
Antal inlägg: 101

min föräldrar lärde mig när jag var liten; man ska inte umgås med fula och tjocka människor, dom kan ju tro att det är okej att se ut så. sitter kvar lite, men jag accepterar er ändå

Candee2008-07-07 15:40

Bull alcohol!
Fast mina föräldrar lärde mig att man ska använda hjärnan innan man talar och tänka sig för vad man säger för att inte uppfattas som en idiot..men jag måste ju acceptera att det finns människor som inte vet vad hyfs är..även om det är svårt ibland.

Candee2008-07-07 15:42

Oj..förlåt alcohol..stackars barn..*skakar av omtanke*..inte lätt med såna föräldrar..

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?