Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:09 | |
![]() | I min familj har vi övervikstrelaterade sjukdomar som högt blodtryck, diabetes och cancer. Det vill i alla fall jag undvika att få för tidigt. Om det då innebär att jag behöver lätta i vikt och ta hand om min kropp så tycker jag inte att det är en uppoffring. Men det är inte lätt! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:10 | |
![]() | KAN man dö? Snarare är man garanterad att dö. Det är det enda som är 100% säkert här i livet. | |
| Marelina - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:18 | |
![]() | vilken familj du har oceano | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:20 | |
![]() | VA? Vad menar du Marelina? Tror inte jag är speciellt ensam om att ha dessa sjukdomar i familjen. | |
| Marelina - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:21 | |
![]() | sorry | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:23 | |
![]() | Jag känner bara till att svårigheter som snygghet, genistatus och lätt vrickad humor går i min släkt. | |
| Eva | 2008-07-02 22:05 | |
![]() | Har någon påstått att man är lycklig om man är smal? Jag förstår inte sambandet :) Tjing! | |
| zmiley | 2008-07-02 22:07 | |
![]() | Jaha. Men det var ett gott försök att vända på steken med en smaltråd som grädde! på alla tjockistrådar. Synd att den fortfarande handlar om övervikt. Så här är det där jag bor: När jag var 16 år var jag 188 lång och vägde 54 kilo. Det fanns inte en tjej i hela skolan som klarade sista hålet på min livrem, inga killar heller. Krockade jag med en tjej i sjuan i korridoren var det jag som flög. Givetvis hände det att jag fick höra saker som pinne, penna, stören och sånt men värst av allt var att jag blev tvungen att inta nån slags pacifistisk ställning eftersom jag alltid fick stryk när det gällde. Men basket var kul. Om nån sprang för nära for jag omkull och fick foul och två straffkast. Alltså hävdar jag att inte är kul att vara för smal heller. Det tycker jag den här tråden ska handla om. | |
| palle-71 | 2008-07-02 22:08 | |
![]() | jag kan bli äcklad av att se människor på stranden som väger typ över 120 kilo. jag är bara ärlig. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-02 22:10 | |
![]() | Det är ju inte så kul när barn ropar Ödla efter en bara för att man har nackkotor som ser ut som en kam på ryggen och utstickande svanskota, nej. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 22:11 | |
![]() | Men palle-71. Så länge hon har enorma silikontuttar tänder du väl på allt? | |
| Mimikryp | 2008-07-02 22:12 | |
![]() | Jag tror inte att livet som smal är lyckligare än livet som tjock, men de smala lever troligtvis ett enklare liv... Då menar jag att överviktiga alltid har svårt att hitta snygga (och billiga) kläder, att smalisar ofta ser ner på dem och att de även blir diskriminerade i jobbsammanhang och dylikt. Ersätta ett beroende med ett annat, tja, det måhända, men jag vet att många överviktiga är deprimerade och då mycket på grund av just vikten, men går de ner i vikt hittar de säkert annat att vara deprimerade över. Ibland tror jag att depression är en livsstil. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 22:16 | |
![]() | Så som smal blir man inte lycklig heller? Om man skulle börja knarka. | |
| zmiley | 2008-07-02 22:18 | |
![]() | Har alvedonen tagit nu trash? Jomen knark är inte så jävla dumt sa visst Alexander Bard. Och jämfört med Alexander Bard är inte knark så jävla dumt sa Lennie Norman....... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 22:20 | |
![]() | Japp. Blir lite sömn tyvärr här. Alla knarkare är ju smala kom jag på. | |
| E_Cantona | 2008-07-02 22:20 | |
![]() | Klart det måste vara lika jobbigt att vara toksmal som fet, tror det är lättare att gå ner än det är att äta upp sig... Min halvsyster kan äta vad som helst och hur mycket som helst utan att gå upp medans jag är tvärtom:) Palle, du få la säga till vilka stränder du är på, vill junte gärna att du ska bli äcklad om jag kommer:)) | |
| E_Cantona | 2008-07-02 22:22 | |
![]() | Och 120 kilo, inte många av mina vänner som skulle kunna vara på den stranden:) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-02 22:22 | |
![]() | Säg strand E_Cantona och jag kommer =) Dvs om du står ut med att jag fortfarande ligger några kilon + och att jag är en "ytlig och kall människa"... ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 22:23 | |
![]() | Du kan hojta till mig vart ni brukar vara. Jag kommer vara blondinen som glor utan att skämmas ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 22:23 | |
![]() | Addera långsint ;) | |