Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 629 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-08 20:20 | |
![]() | ;) | |
| mimmipigg1 | 2008-07-08 20:22 | |
![]() | Teppy: varför inte skaffa sig ett liv istället för att fundera över såna totalt triviala saker hela tiden? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-08 20:32 | |
![]() | Alla kan inte vara insnöade i hundar ;) | |
| mimmipigg1 | 2008-07-08 21:07 | |
![]() | jovars....Men va jobbigt att alltid tänka"jag får inte fisa, inte ha hår, alltid vara perfekt så ingen kan klandra på en"..Så tolkar jag i alla fall tråden =) Förresten, jag är frisör, så det kan ju va så att jag helt enkelt är totalt avdramatiserad vad gäller hår...Har sett det mesta gällande hårväxt (ovanför kragen då ;) )Tycker de flesta människor är helt OK oberoende av hårväxt. Är också rätt trött på ytligheten man möter som frisör. Alltså, jag älskar mitt jobb, men önskar folk förstod att lyckan inte sitter i det perfekta utseendet... Därför är det så skönt med hundar och hundfolk som motvikt, hundarna dömer en alltid efter hur man är på insidan. Och de flesta hundmänniskor skiter fullständigt i hur folk ser ut... Men jag fattar din poäng Trashone ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-08 21:09 | |
![]() | Bruksfolk <3 De i utställningsringen kan vara värre. | |
| mimmipigg1 | 2008-07-08 21:11 | |
![]() | Helt rätt! Tänkte inte på det. Har du kollat in Pudelringen..hihi | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-08 21:11 | |
![]() | Har ju schnauzer, lika hemskt där. | |
| mimmipigg1 | 2008-07-08 21:14 | |
![]() | Nähä, det vägrar jag tro på... | |
| exponerad | 2008-07-08 21:26 | |
![]() | Jag är fast i ett biologiskt förmyndarskap med lite hopp om genetisk rättvisa? Lurad av livet självt känner jag mig förbisedd då generna delades ut. Trots att jag snart är 40 år och har väntat tålmodigt hela livet så lyser skäggstubben med sin frånvaro. Naturen förvägrar mig den DNA-sträng som krävs för att odla en skepparkrans, ansa en egen mustasch eller ett prydligt bockskägg. Även om jag personligen aldrig upplevt olägenheten dristar jag mig till att påstå att det är precis så här det känns när man har fastnat med skägget i brevlådan! Iofs åtrår jag inte kropps- eller ansiktksbehåring alls och är egentligen ganska tacksam för mina tillkortakommanden på området. Å som bekant förhåller det sig ju på det viset att det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellerna lr hur d nu var? Min tolkning av d hela är att jag blev väldigt klok istället för skäggig. | |
| nystan1 | 2008-07-08 21:33 | |
![]() | Någon som vet ett bra ställe i Göteborg där man kan vaxa benen?? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-08 21:33 | |
![]() | Epilator. | |
| nystan1 | 2008-07-08 21:35 | |
![]() | Tycker jag inte om. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-08 21:45 | |
![]() | Tror Teppy tycker det var länge sedan hon blev bekräftad eller är det ytterligare ett försök till provokation? Själv tycker jag (skrivet i andra trådar om behåring, detta är INTE den första) att hår på mäns ryggar går helt bort. Normalbehåring på ben, armar och kön är ok på män... Med normalbehåring menar jag inte rakat. Tycker det är ok med "lagomt" med hår (ordet LAGOM betyder det JAG tycker är lagomt...för dej vad DU tycker är lagomt). Tycker kvinnor kan få ha lite hår "där nere" även om ansning kan vara på sin plats, även under armar kan man ansa (väldigt mycket). Jag har också den åsikten att jag inte kastar de (åsikterna) omkring mig på tex badplats eller på annat ställe där man kan se mycket av behåringen, eller brist på den... Om någon gillar sin håriga rygg eller sin mans håriga rygg är det ok för mig. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-08 21:47 | |
![]() | exponerad: Du behöver inget hår i ansiktet som skymmer!!! ;-) måste dock få tillägga att ansiktsbehåring på vissa män är MYCKET MYCKET sexigt, snyggt eller fint. | |
| Teppy | 2008-07-08 22:16 | |
![]() | mamman, varför skulle det vara provokationsförsök? Eller att jag måste bli bekräftad? Absolut är skäggstub och hår på bröstet hos män snyggt och sexigt, i viss mån. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-08 22:18 | |
![]() | Mest för att du kan slänga ur dig saker utan att tänka före (se fis-tråden) och sedan mer eller mindre ändra dig under trådens gång. Känns lite provokationsaktikt i mina ögon... | |
| Teppy | 2008-07-08 22:26 | |
![]() | Jaså? Jag skrev oönskad hårväxt, vad ändrar jag mig för? Sen är det väl hur man som person väljer att ta hand om den? | |
| mimmipigg1 | 2008-07-08 22:29 | |
![]() | Jag förstår inte varför du ägnar möda till att kritisera andras val? Vad får dig att tro att de du dissar skulle tycka att din åsikt är viktig? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-08 22:35 | |
![]() | Teppy: Om du menar det du skrev i ditt senaste inlägg så är det första helt ologiskt: "Alltså, hår är nog något av det vidrigaste som finns.. Förutom håret på huvudet då, om det är välvårdat. Hår under armarna, på benen, de nedre regionerna och all annan oönskad hårväxt är så osexigt så det inte finns. För det är väl inte någon som på allvar struntar i denna äckliga hårväxt? Såg på kryssningen i helgen, då jag va uppe i bad-avdelningen, en man som var helt hårig på rygg,mage,ben.. så jävla fult och äckligt.. :/ Varför gör man inget åt det?" För denne man är troligtvis inte håret oönskat... Så DÄRFÖR gjorde han kanske inget åt det... Förutom välvårdat hår på huvudet ska man vara renrakad enligt dej... men nu är det ok med skägg och hår på bröstet (för män, dock inte kvinnor).. Är inte det att ändra sig lite? | |
| Teppy | 2008-07-08 22:38 | |
![]() | Hm, skägg och hår på bröstet i viss mån är väl ganska naturligt? Inte sant? Sen de som har kopiöst mycket skägg och hår på bröstet, ryggen osv, DET är inte fräscht! Lika väl som en kvinna med kopiöst mycket hår där nere är ruskigt äckligt..eller under armarna. | |