Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade8
Mobilspel
Pågående19 610

Forumkategorier

Användare Inlägg  
zimba - Ej medlem längre2008-07-11 18:09
Antal inlägg: 2256

Exakt för det lär inte bli 2 som hittar varandra som får exakt vad de eftersträvar. Ju fortare man fattar det desto bättre..

andraideal - Spelvärd/Forumvärd2008-07-11 18:11
Antal inlägg: 3298

Tack Candid du hann före. Instämmer så väl i det som _Candid skrev. Håll er till ämnet. Påhopp och liknande är inte tillåtet. Vill ni chatta, så finns det en jättebra chat som det skrivits om på nån sida innan.

OneW2008-07-11 18:11
Antal inlägg: 1207

kan bara hålla med .. VARFÖR ska var enda jävla tråd på snack bli fjantiga????
Le-lou skrev svaret! Dom söker uppmärksamhet! Vill synas, vara poppis och hippa och tycker själva att dom är superroliga!

Så vad säger ni?? Ska vi sluta ge dom uppmärksamheten? Nonchalera dom totalt och så kanske forumet åter igen blir en plats för alla och inte bara för klubben för inbördes beundran?

Även jag är USK/msk och det betyder INTE att man är mer eller bättre amatörspykolog än andra utan att man är undersköterska och gör ett JÄVLA BRA arbeta genom att linda andras smärta!

_Robban_ - Ej medlem längre2008-07-11 18:11
Antal inlägg: 729

zimba 2008-07-11 18:05
"Problemet är ju också att även om mannen hittat sin idealkvinna så är det ju inget som säger att den kvinnan har just den mannens peronlighet och utseende som idealman. Tämligen ovanligt skulle jag vilja säga."

Det är ju det som är problemet. Det är nog väldigt få som kan få sin absoluta drömman/kvinna. De flesta får nöja sig med en "ordinär" partner (som visserligen kan vara nog så trevlig) och sedan göra denna till sin dröm.
Väntar man för länge på drömpartnern riskerar man att hamna på glasberget. *Shit, vad halt det är här uppe*

Candee2008-07-11 18:12
Antal inlägg: 1256

"Därav är det bättre att skrota idealsuppfattningar och ge varje individ en chans. :)"

Väl talat Nattravn..:D

OneW2008-07-11 18:14
Antal inlägg: 1207

som ung hade jag ett ideal hur mannen skulle se ut, dejtade ett par av det slaget men det klickade inte. Nu lever jag ihop med en man sen -92 som utseendemässigt ser ut som mitt dåvarande ideals raka motsats. Är det inte så att man har ett ideal men att det kanske i slutändan inte stämmer överens med vad man till slut klickar med?

vita_syrener - Ej medlem längre2008-07-11 18:14
Antal inlägg: 22144

Nu vet jag inte vad jag ska svara längre? Orkar inte försvara mig mer. Men i mina ögon så är det tydligt att man inte kan kombinera glädje och allvar. Och dessutom om jag råkade skoja till det hela, varför då måla upp ett rent helvete. Vems är problemet? Ibland kan allvaret gömmas bakom skämt eller ironi. Så jag ber tusen gånger om ursäkt. Och vill någon kväva min livsglädje så kan jag meddela att ni misslyckas. Och seriös kan jag vara så till den milda grad, är det dagligen....Kanske skulle vara bra med en kurs i validering ;) för en del..

Mouche - Administratör2008-07-12 07:52
Antal inlägg: 24193

Oceano, med flera: Jag beklagar att jag inte varit här och sett din/er vädjan om att stänga tråden tidigare.
Har gäster som upptog min tid.

Jag kan inte annat än att hålla med vissa skribenter här om att vissa uppenbarligen alltid ska fördärva trådar med totalt ovidkommande nonsens.

Jag stänger tråden.

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?