Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 635 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nilla alliN - Ej medlem längre | 2008-07-14 16:48 | |
![]() | Naaw, vilket tråkigt umgänge du har åsa-hanna :S | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-14 16:51 | |
![]() | åsa-hanna: det är väl klart man vill ha en karl med humor, gärna en som kan fjanta sig oxå emellanåt!! I mitt fall så har jag en stooor portion humor, och vill ha en vän/partner med det oxå.. Och om man inte har humor så är det väl bra att ha en partner med det, så blir livet inte så tråkigt ( för den iaf=) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-14 16:52 | |
![]() | UffeTuffe: Tillåt mig protestera! Finns inte i min världsbild att jag ska vara otrogen!!!! | |
| Linders - Ej medlem längre | 2008-07-14 18:40 | |
![]() | Drömkvinna: Snuskigt rik, får gärna äga google, dåligt hjärta (väldigt dåligt). Enough for me! | |
| Femme_Fatale | 2008-07-14 19:23 | |
![]() | Du måste ju få lika många svar som inlägg här....smaken är ju som baken =) Själv har jag inget svar...man känner när det är rätt helt enkelt. | |
| Pekkis | 2008-07-14 20:26 | |
![]() | Drömmannen är lång och snäll. Vänstervriden och gillar att ligga i gräset. Helst skall han ha läst en bok eller två.. och gilla katter och mig. Han skall icke ha datorer som största intresse. Icke, sa jag. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-07-14 21:17 | |
![]() | min bild av drömman är att kunna svar upp på min man när han behöver det, stå vid hans sida när han är ensam och vara stark när han är svag. Det är nämligen det han gör för mig... | |