Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stefanf | 2008-07-29 03:24 | |
![]() | Ligger helst med högrejtade brudar så man slipper irritera sig över en massa ofullständiga satser i samband med de multipla extatiska skriken av lycka och tacksamhet. Tyvärr så är tjejerna minst lika kräsna så man får helt enkelt nöja sig med någon som står ut med en hårig, självupptagen, käck och tjatig idiot.. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-07-29 03:34 | |
![]() | Tror att de med ranking i intervallet 2400-3000 får ligga mer än de med rating över 3000. Allra minst får man nog ligga om man har rating mellan 3500-6000 och mellan 500-850. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 05:08 | |
![]() | Som någon sade så är rankingen inte viktig, men den indikerar oftast på ett ungefär hur kompatibla hjärnor man har. Någon som har < 500 i rate är ointressant för mig personligen eftersom jag inte kan begripa varför man skaffar sig så låg rank, särskilt om man har 1000+ matcher. Är man lika dålig på att bli duktig på andra saker som man ägnar sig åt, undrar jag då? Förmodligen skulle man ha större utbyte av att umgås med en My Little Pony i så fall. De har i alla fall vett nog att bara ägna sig åt det de är duktiga på. Hade jag redan känt personen i fråga hade jag naturligtvis inte brytt mig. Jag har t ex flera kompisar som har mindre än 1000 i rate! (Hur det nu kan vara möjligt.) Men när en person med mindre än 500 i rate börjar ragga så är det kört, eftersom empiriska studier visar att förhållandet mellan rate och liggkompetens är linjärt. | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 06:11 | |
![]() | Vad har öht den mentala biten att göra med om du är attraherad av tjejen i fråga e solu? Om vi talar om ett flyktigt ragg vill säga. De flesta verkar ha den synen att om man har skyhög rating som 5500, då ligger man inte så mycket, svårt att vara kanonbäst på beta och samtidigt vara guds gåva till kvinnorna. Du däremot e solu tror att om man har jättedålig rating så är man jättedålig inom andra områden med? Av trådens inledelse är det svårt att se att så många kommer svara seriöst. Men jag tyder det som att det ändå lyser igenom vissa förutfattade meningar kring kärnfrågan, får man ligga mer med hög rating. Min syn på det hela är att man gör bäst i att inte nämna betapet alls på krogen när man ska ragga. I mina ögon är 3000-ratade nördigare än 1000-ratade, men själv är jag en ärkenörd i mina vänners ögon enkom för att jag hänger på denna sida med min usla 1000- rating (för de som vet vad det är för sida). Kul då att nördarna såklart har inhemsk nördranking sinsemellan dessutom. | |
| E-B - Ej medlem längre | 2008-07-29 07:17 | |
![]() | Sjukt så jävla sjuk och barnsligt,, ska man måsta logga in och läsa sånt här,, och tänk på att det faktiskt finns barn som spelar på betapet.. låt i alla fall dom slippa det.. E-B | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 07:25 | |
![]() | E-B, trodde att du var seriös i nekrofil-tråden med din hyttande näve, nu förstår jag att du bara nördar dig. | |
| zmiley | 2008-07-29 07:33 | |
![]() | Kanske var tur att jag gick och la mig igår såsom det här utvecklades. Rating är naturligtvis inte allenarådande när det gäller liggfrekvens. Man måste kunna lägga långa ord innehållande hårda vokaler också. Annars trivs jag bra i trakten runt 2000, då behöver man inte sparkas men kan slicka både uppåt och nedåt :-P | |
| emmylicious | 2008-07-29 07:40 | |
![]() | Det stämmer inte alls tycker jag :( triiiist ;) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:26 | |
![]() | hurra! min tråd är populär! | |
| ANDERStG | 2008-07-29 08:51 | |
![]() | Generellt sett så korrelerar nog ratingen med hur ofta man får rulla. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:51 | |
![]() | Detta måste vara anledningen till att vissa skaffar sig fler spelkonton än ett. Sen är det bara att ordna till hög ranking på allihop och sen ha värsta orgien med sig själv! | |
| E-B - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:52 | |
![]() | >> jeehunmoon Jag är fullständigt allvarlig och sriös, jag tycker detta är så jävla barnsligt och trist ,, E-B | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:53 | |
![]() | anders: så du menar att man tar antalet rullningar och delar med sin ålder sen har man siffran där på antalet sexparners? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:56 | |
![]() | jeehunmoon, jag attraheras inte av kvinnor utan hjärna. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:57 | |
![]() | E solu: var det du som tillverkade frankenstein? eller var det där bara ett fint sätt att säga du är gay på? | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:58 | |
![]() | Så du säger att vi kvinnor inte har en hjärna ryssbrud :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 08:59 | |
![]() | Det har mest med att göra att det skulle bli väldigt tröttsamt att inte kunna kommunicera utan ansträngning. | |
| Vita loafers - Ej medlem längre | 2008-07-29 09:02 | |
![]() | Jag har bara spelat irl mot tre spelare - Knevertism, Jagularen och Ruhrgebit. Knevert, den högst rankade i trion med sina 4000+, tog mig på låret under bordet medan vi spelade. Själv har jag under 4000, så jag har inte huvud nog att tolka vad det betydde. | |
| ANDERStG | 2008-07-29 09:04 | |
![]() | ryssbrud: Det var inte riktrigt det jag sa. Jag noterar att du har 0 rullningar. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 09:05 | |
![]() | (Glöm inte heller bort att bara för att någon har spelat 10000 matcher betyder det inte att de är duktiga på scrabble. Liksom de flesta nymfomaner inte är särskilt duktiga i sängen.) | |